Δευτέρα, 3 Οκτωβρίου, 2022

Κάιλι Μινόγκ και Νικόλ Κίντμαν στο κρεβάτι του ΡόμπιΓουίλιαμς

Ντουέτο μπροστά στο μικρόφωνο, αλλά και στο κρεβάτι έκανε...

Πού εντοπίσαμε τη Σταματίνα Τσιμτσιλή;

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή μετράει χρόνια στην παρουσίαση της πρωινής...

Aντριάνα Παρασκευοπούλου: «Δεν με φλερτάρουν ποτέ οι άντρες… δεν με προσεγγίζουν»

Η Aντριάνα Παρασκευοπούλου παραχώρησε μια πολύ όμορφη συνέντευξη στην...

Όσα δήλωσε η Δωροθέα Μερκούρη για τη σχέση της κόρης της με τον Άγγελο Λάτσιο

Η Δωροθέα Μερκούρη μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό...

Πρόστιμο 250.000 € σε e-shop που πουλούσε κινητά, αλλά δεν τα παρέδιδε ποτέ

Τσουχτερό πρόστιμο ύψους 250.000 ευρώ επιβλήθηκε, έπειτα από δεκάδες καταγγελίες, σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που πωλούσε κινητά τηλέφωνα, αλλά δεν τα… παρέδιδε ποτέ ούτε επέστρεφε τα χρήματα στους ανυποψίαστους αγοραστές!

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή επέβαλε στο e-shop GF ELECTRONICS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ το απαιτούμενο πρόστιμο, αφού εξέτασε πλήθος καταγγελιών που είχαν υποβληθεί από καταναλωτές οι οποίοι εξαπατήθηκαν.

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου συνιστά στους πολίτες να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί όταν πραγματοποιούν αγορές μέσω διαδικτύου και, σε περίπτωση που εντοπίσουν αθέμιτες πρακτικές κατά τη συναλλαγή τους με τα ηλεκτρονικά καταστήματα, να ενημερώνουν τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή στη γραμμή 1520, για να εξετάζεται η ενδεχόμενη επιβολή κυρώσεων.

Σύμφωνα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή Λευτέρη Ζαγορίτη, υπάρχουν χιλιάδες τέτοια περιστατικά, με τον αριθμό των θυμάτων να είναι πολλαπλάσιος εκείνων που καταγγέλλουν ότι έπεσαν θύμα απάτης. Τόνισε, ακόμη, πως οι υποψήφιοι αγοραστές δεν πρέπει να συναλλάσσονται με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο δίνει ως μόνη επιλογή πληρωμής την προκαταβολή των χρημάτων. Ο καλύτερος και πιο ασφαλής τρόπος είναι η αντικαταβολή, δηλαδή να πληρώνουν όταν παραλαμβάνουν το εμπόρευμα, έχοντας δώσει ίσως μια μικρή προκαταβολή. Παράλληλα, να κρατούν παραστατικά για τις αγορές τους.

Ο κ. Ζαγορίτης συμβουλεύει τους καταναλωτές να μην παρασύρονται από προϊόντα «κράχτες», δηλαδή με πολύ φθηνές τιμές, καθώς «κανείς δεν χαρίζει στην εποχή μας» και να ελέγχουν αν το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι παλιό ή καινούργιο όπως και τα σχόλια που έχουν αφήσει όσοι έχουν κάνει συναλλαγές με αυτό.

Δημοφιλείς ειδήσεις  Τίναξε την μπάνκα με κέρδη 100.000 ευρώ παίκτης του ΣΚΡΑΤΣ στα Χανιά

«Αν κάποιος εξαπατηθεί, το αναφέρει σε μας και εμείς διαβιβάζουμε την αναφορά και τα παράπονα του καταναλωτή στο συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα. Πολλές φορές, μετά την παρέμβασή μας, λύνεται η διαφορά και είτε παραδίδεται το προϊόν είτε επιστρέφονται τα χρήματα» διαβεβαίωσε ο κ. Ζαγορίτης.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ο «βασιλιάς του Instagram» Νταν Μπιλζέριαν ξαναχτύπησε

Απόβαση στη Μύκονο για τον «βασιλιά του Instagram» Νταν...

«Ηλεκτροσόκ» στους οίκους ανοχής – Όλα στο… ημίφως και κλιματισμός με… μέτρο

Όσοι τρέχουν… ξαναμμένοι στους οίκους ανοχής για να ικανοποιήσουν...

Ο μεγάλος γιος της Μαρίας Μπακοδήμου έπιασε δουλειά στο «Love Island»

Μαμά και γιος στην ίδια επαγγελματική στέγη, με τον...

Οι εξωσυζυγικές σχέσεις της βουλευτού οδήγησαν τον σύζυγό της να καταθέσει αίτηση διαζυγίου

Η βουλευτής μπορεί να είχε ανειλημμένες υποχρεώσεις ωστόσο έβρισκε...

Όσα δήλωσε η Δωροθέα Μερκούρη για τη σχέση της κόρης της με τον Άγγελο Λάτσιο

Η Δωροθέα Μερκούρη μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό...

Ο Γιώργος Λιάγκας ψάχνει για συμπαρουσιάστρια – Δείτε με ποιες κυρίες συζητάει

Ο Γιώργος Λιάγκας μπορεί να αποχαιρέτησε τη Δούκισσα Νομικού...