Σάββατο, 18 Μαΐου, 2024

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας για το Σάββατο 18 Μαϊου

ΚΡΙΟΣ: Ανανεώστε το στιλ σας και θα νιώσετε πολύ...

Ο τρελός για τη Ζόζεφιν Νίνο ζητά επανασύνδεση

Ο Νίνο θέλει να επανασυνδεθεί με την Josephine, γι'...

Βραδινές περιπολίες για Ζουγανέλη και Συρίγο!

Ζευγάρια της showbiz σε νυχτερινές εξόδους. Η Κατερίνα Λιόλιου,...

Αθώοι οι ιερείς που κατηγορούνταν για διάδοση fake news για την πανδημία...

Στο εδώλιο του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Βόλου κάθισαν ο ηγούμενος,...

Πρόστιμο 250.000 € σε e-shop που πουλούσε κινητά, αλλά δεν τα παρέδιδε ποτέ

Τσουχτερό πρόστιμο ύψους 250.000 ευρώ επιβλήθηκε, έπειτα από δεκάδες καταγγελίες, σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που πωλούσε κινητά τηλέφωνα, αλλά δεν τα… παρέδιδε ποτέ ούτε επέστρεφε τα χρήματα στους ανυποψίαστους αγοραστές!

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή επέβαλε στο e-shop GF ELECTRONICS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ το απαιτούμενο πρόστιμο, αφού εξέτασε πλήθος καταγγελιών που είχαν υποβληθεί από καταναλωτές οι οποίοι εξαπατήθηκαν.

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου συνιστά στους πολίτες να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί όταν πραγματοποιούν αγορές μέσω διαδικτύου και, σε περίπτωση που εντοπίσουν αθέμιτες πρακτικές κατά τη συναλλαγή τους με τα ηλεκτρονικά καταστήματα, να ενημερώνουν τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή στη γραμμή 1520, για να εξετάζεται η ενδεχόμενη επιβολή κυρώσεων.

Σύμφωνα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή Λευτέρη Ζαγορίτη, υπάρχουν χιλιάδες τέτοια περιστατικά, με τον αριθμό των θυμάτων να είναι πολλαπλάσιος εκείνων που καταγγέλλουν ότι έπεσαν θύμα απάτης. Τόνισε, ακόμη, πως οι υποψήφιοι αγοραστές δεν πρέπει να συναλλάσσονται με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο δίνει ως μόνη επιλογή πληρωμής την προκαταβολή των χρημάτων. Ο καλύτερος και πιο ασφαλής τρόπος είναι η αντικαταβολή, δηλαδή να πληρώνουν όταν παραλαμβάνουν το εμπόρευμα, έχοντας δώσει ίσως μια μικρή προκαταβολή. Παράλληλα, να κρατούν παραστατικά για τις αγορές τους.

Ο κ. Ζαγορίτης συμβουλεύει τους καταναλωτές να μην παρασύρονται από προϊόντα «κράχτες», δηλαδή με πολύ φθηνές τιμές, καθώς «κανείς δεν χαρίζει στην εποχή μας» και να ελέγχουν αν το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι παλιό ή καινούργιο όπως και τα σχόλια που έχουν αφήσει όσοι έχουν κάνει συναλλαγές με αυτό.

«Αν κάποιος εξαπατηθεί, το αναφέρει σε μας και εμείς διαβιβάζουμε την αναφορά και τα παράπονα του καταναλωτή στο συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα. Πολλές φορές, μετά την παρέμβασή μας, λύνεται η διαφορά και είτε παραδίδεται το προϊόν είτε επιστρέφονται τα χρήματα» διαβεβαίωσε ο κ. Ζαγορίτης.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αχιλλέας Πλακίδας: Η κραυγή απόγνωσης του ιδιοκτήτη του γνωστού μπαρ στα Λαδάδικα

Υπό διωγμό φαίνεται πως είναι το υγιές επιχειρείν από...

Πέφτει οριστικά αυλαία για τη «Μουρμούρα»

Tέλος η «Μουρμούρα»! Στο κατώφλι της 12ης σεζόν, η...

Ζωζώ Σαπουντζάκη: «Δεν ισχύει ότι πούλησα το σπίτι στην Κινέτα»

Επίσημη διάψευση από τη Ζωζώ Σαπουντζάκη για την πώληση...

Έλιωσε ο πάγος για Γκρέυ και Ηλιάδη

Επρεπε να περάσουν δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια για να μιλήσουν...

Με φόρα και τρίωρο πρωινό η Σκορδά στο Mega

Τρίωρη πρωινή εκπομπή για τη Φαίη Σκορδά στο Mega!...

4amea: Γιορτή – υπόκλιση στην ηρωίδα μητέρα

Εντυπωσιακή ήταν η εκδήλωση που διοργάνωσε η 4amea της...

Κώστας Κωστόπουλος: Χωρίς «λεκέ» βιασμού ο «mister Σασμός»

«Εχω σοβαρές αμφιβολίες και μακάρι να ήταν διαφορετικό το...

Στο Μιλάνο για δουλειές και relax η Αθηνά Οικονομάκου

Στις 26 Απριλίου έγινε γνωστό ότι η Αθηνά Οικονομάκου...