Σάββατο, 27 Ιουλίου, 2024

Eλενα Χριστοπούλου: Η artist manager σε ρόλο κριτή στο reality «My Style...

Υπό άκρα μυστικότητα «έκλεισε» για τη νέα τηλεοπτική σεζόν...

Εβελυν Καζαντζόγλου με νέο hairstyle

Νέο look για την Εβελυν Καζαντζόγλου. H fashion expert...

Ηλίας Καμπακάκης: Νέο διπλό ψηφιακό άλμπουμ

Λίγο μετά την κυκλοφορία του single του «1000 φορές»,...

Ειρήνης Στεριανού: Το μοντέλο και ηθοποιός σε λαμπερό event με φίλους...

Η σειρά γυαλιών ηλίου της Ειρήνης Στεριανού είναι γεγονός...

Πρόστιμο 250.000 € σε e-shop που πουλούσε κινητά, αλλά δεν τα παρέδιδε ποτέ

Τσουχτερό πρόστιμο ύψους 250.000 ευρώ επιβλήθηκε, έπειτα από δεκάδες καταγγελίες, σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που πωλούσε κινητά τηλέφωνα, αλλά δεν τα… παρέδιδε ποτέ ούτε επέστρεφε τα χρήματα στους ανυποψίαστους αγοραστές!

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή επέβαλε στο e-shop GF ELECTRONICS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ το απαιτούμενο πρόστιμο, αφού εξέτασε πλήθος καταγγελιών που είχαν υποβληθεί από καταναλωτές οι οποίοι εξαπατήθηκαν.

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου συνιστά στους πολίτες να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί όταν πραγματοποιούν αγορές μέσω διαδικτύου και, σε περίπτωση που εντοπίσουν αθέμιτες πρακτικές κατά τη συναλλαγή τους με τα ηλεκτρονικά καταστήματα, να ενημερώνουν τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή στη γραμμή 1520, για να εξετάζεται η ενδεχόμενη επιβολή κυρώσεων.

Σύμφωνα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή Λευτέρη Ζαγορίτη, υπάρχουν χιλιάδες τέτοια περιστατικά, με τον αριθμό των θυμάτων να είναι πολλαπλάσιος εκείνων που καταγγέλλουν ότι έπεσαν θύμα απάτης. Τόνισε, ακόμη, πως οι υποψήφιοι αγοραστές δεν πρέπει να συναλλάσσονται με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο δίνει ως μόνη επιλογή πληρωμής την προκαταβολή των χρημάτων. Ο καλύτερος και πιο ασφαλής τρόπος είναι η αντικαταβολή, δηλαδή να πληρώνουν όταν παραλαμβάνουν το εμπόρευμα, έχοντας δώσει ίσως μια μικρή προκαταβολή. Παράλληλα, να κρατούν παραστατικά για τις αγορές τους.

Ο κ. Ζαγορίτης συμβουλεύει τους καταναλωτές να μην παρασύρονται από προϊόντα «κράχτες», δηλαδή με πολύ φθηνές τιμές, καθώς «κανείς δεν χαρίζει στην εποχή μας» και να ελέγχουν αν το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι παλιό ή καινούργιο όπως και τα σχόλια που έχουν αφήσει όσοι έχουν κάνει συναλλαγές με αυτό.

«Αν κάποιος εξαπατηθεί, το αναφέρει σε μας και εμείς διαβιβάζουμε την αναφορά και τα παράπονα του καταναλωτή στο συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα. Πολλές φορές, μετά την παρέμβασή μας, λύνεται η διαφορά και είτε παραδίδεται το προϊόν είτε επιστρέφονται τα χρήματα» διαβεβαίωσε ο κ. Ζαγορίτης.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Φωνή ΑμεΑ με τη Χρονοπούλου – Σύνταξη εδώ και τώρα στους γονείς παιδιών με αναπηρία

Ενα ψήφισμα διαφορετικό από τα υπόλοιπα έρχεται από σήμερα...

Βούλα Γκίκα: Έφυγε για το μεγάλο ταξίδι παρουσία μόλις 20 ανθρώπων

Μόνη και ξεχασμένη από φίλους και συναδέλφους της κηδεύτηκε...

Ντόλτσε βίτα για ένστολους λουφαδόρους – Σόδομα και Γόμορρα στην κοσμοπολίτικη Μύκονο

Σόδομα και Γόμορρα στην κοσμοπολίτικη Μύκονο με τα καμώματα...

Η πασίγνωστη ηθοποιός που κόλλησε Covid οκτώ εργαζομένους έκανε παράνομα ιατρικές εξετάσεις

Ρουσφέτι στην πασίγνωστη ηθοποιό που κόλλησε κορονοϊό τουλάχιστον οκτώ...

«Βασίλισσα» στο Μαρούσι (;) από τον ερχόμενο Φεβρουάριο η Ελένη Μενεγάκη

Το 2025 θα προσγειωθεί η Ελένη Μενεγάκη στον ΑΝΤ1;...

Βιασμοί σε γηροκομείο: Το μαρτύριο μάνας τεσσάρων παιδιών σε οίκο ευγηρίας στη δυτική Ελλάδα

Την ώρα που η σεξουαλική κακοποίηση σε βάρος ανυπεράσπιστων...