Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Καμπάνα σε 74χρονο που «έλουζε» με χυδαία υπονοούμενα νεαρή σερβιτόρα στην Καβάλα

Καταδικάστηκε από το δικαστήριο για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας ένας...

Παπαθωμά και Πετράκος αμφισβητούν την ύπαρξη της αφρικανικής σκόνης

«Μας ψεκάζουν, μας σκοτώνουν με χημικά» βροντοφώναξαν η Θεοφανία...

Ο Ιλον Μασκ ενθουσιάστηκε με την Ελένη Τσολάκη

Ενθουσιάστηκε -με χρονοκαθυστέρηση!- ο Ιλον Μασκ, μεγάλο αφεντικό της...

Ντου διαρρηκτών στο σπίτι του Λούκα Βιλντόζα!

Θύμα διάρρηξης έπεσε το βράδυ της Τρίτης ο Αργεντινός...

Πρόστιμο 250.000 € σε e-shop που πουλούσε κινητά, αλλά δεν τα παρέδιδε ποτέ

Τσουχτερό πρόστιμο ύψους 250.000 ευρώ επιβλήθηκε, έπειτα από δεκάδες καταγγελίες, σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που πωλούσε κινητά τηλέφωνα, αλλά δεν τα… παρέδιδε ποτέ ούτε επέστρεφε τα χρήματα στους ανυποψίαστους αγοραστές!

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή επέβαλε στο e-shop GF ELECTRONICS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ το απαιτούμενο πρόστιμο, αφού εξέτασε πλήθος καταγγελιών που είχαν υποβληθεί από καταναλωτές οι οποίοι εξαπατήθηκαν.

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου συνιστά στους πολίτες να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί όταν πραγματοποιούν αγορές μέσω διαδικτύου και, σε περίπτωση που εντοπίσουν αθέμιτες πρακτικές κατά τη συναλλαγή τους με τα ηλεκτρονικά καταστήματα, να ενημερώνουν τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή στη γραμμή 1520, για να εξετάζεται η ενδεχόμενη επιβολή κυρώσεων.

Σύμφωνα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή Λευτέρη Ζαγορίτη, υπάρχουν χιλιάδες τέτοια περιστατικά, με τον αριθμό των θυμάτων να είναι πολλαπλάσιος εκείνων που καταγγέλλουν ότι έπεσαν θύμα απάτης. Τόνισε, ακόμη, πως οι υποψήφιοι αγοραστές δεν πρέπει να συναλλάσσονται με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο δίνει ως μόνη επιλογή πληρωμής την προκαταβολή των χρημάτων. Ο καλύτερος και πιο ασφαλής τρόπος είναι η αντικαταβολή, δηλαδή να πληρώνουν όταν παραλαμβάνουν το εμπόρευμα, έχοντας δώσει ίσως μια μικρή προκαταβολή. Παράλληλα, να κρατούν παραστατικά για τις αγορές τους.

Ο κ. Ζαγορίτης συμβουλεύει τους καταναλωτές να μην παρασύρονται από προϊόντα «κράχτες», δηλαδή με πολύ φθηνές τιμές, καθώς «κανείς δεν χαρίζει στην εποχή μας» και να ελέγχουν αν το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι παλιό ή καινούργιο όπως και τα σχόλια που έχουν αφήσει όσοι έχουν κάνει συναλλαγές με αυτό.

«Αν κάποιος εξαπατηθεί, το αναφέρει σε μας και εμείς διαβιβάζουμε την αναφορά και τα παράπονα του καταναλωτή στο συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα. Πολλές φορές, μετά την παρέμβασή μας, λύνεται η διαφορά και είτε παραδίδεται το προϊόν είτε επιστρέφονται τα χρήματα» διαβεβαίωσε ο κ. Ζαγορίτης.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Καρφιά Σολωμού για την Μπάρκα

«Καμπανιά» από τη Μαρία Σολωμού. «Δεν θα πάω ποτέ...

Ο «Satiros II» έριξε αυλαία παρέα με τη Σαπουντζάκη

Φινάλε με γέλιο, συγκίνηση και μια αγκαλιά που συζητήθηκε....

Το Σεπτέμβριο στη Μητρόπολη Αθηνών ο γάμος της πριγκίπισσας Θεοδώρας και του Κουμάρ

Μετά το πένθος της απώλειας του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου,...

Ο Σταϊκούρας θαυμαστής της sexy Μαρίας Τζινέρη

Δεν ήταν και λίγοι οι παρευρισκόμενοι σε εγκαίνια έργων...

Στο σφυρί η «Κόμισσα» του Γεωργούλη που φωνάζει για την αθωότητά του

Αντιμέτωπη με το… σφυρί βρίσκεται δεύτερη φορά σε διάστημα...

Στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. ο μάνατζερ του τράπερ Trannos για όσα έγιναν στου Ρέντη

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις από την αστυνομική επιχείρηση «μαμούθ»...

Η Πωλίνα Σανταλοβάκη έδωσε σημεία ζωής

Ενώ είναι μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας η...