“i-Care”: ψηφιακή η διαχείριση αποζημιώσεων Ζωής και Υγείας από την INTERAMERICAN

Τη νέα, πρωτοποριακή εφαρμογή “i-Care” σχεδίασε και λειτουργεί η INTERAMERICAN για τη διαχείριση των αποζημιώσεων στους ασφαλιστικούς κλάδους Ζωής και Υγείας.

Τη νέα, πρωτοποριακή εφαρμογή “i-Care” σχεδίασε και λειτουργεί η INTERAMERICAN για τη διαχείριση των αποζημιώσεων στους ασφαλιστικούς κλάδους Ζωής και Υγείας. Πρόκειται για εφαρμογή σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας που εξελίσσει την ταχύτητα 1 86διεκπεραίωσης των αιτημάτων αποζημίωσης, με την οποία αντικαθίστανται συνολικά τα διαφορετικά μηχανογραφικά συστήματα που χρησιμοποιούσε η εταιρεία στην αποζημιωτική διαδικασία των ατομικών και ομαδικών συμβολαίων.

Το “i-Care” υπογραμμίζει τον πελατοκεντρικό χαρακτήρα των ψηφιακών λειτουργιών της INTERAMERICAN, δηλώνοντας ταυτόχρονα και τη σαφή ψηφιακή κατεύθυνση της εταιρείας με σκοπό την ασφάλεια και τη δυνατότητα επεξεργασίας μεγάλου όγκου δεδομένων (big data), σε συνδυασμό με την εξοικονόμηση πόρων. Η δυνατότητα που παρέχει το νέο, ενοποιημένο σύστημα για τον έλεγχο και την ανάλυση των ασφαλιστικών προϊόντων έχει συμβάλει, ήδη, σε σημαντική βελτίωσή τους, ενώ η διάθεση πληθώρας λειτουργιών σε μορφή υπηρεσιών σε διαδικτυακό περιβάλλον αναβαθμίζει ιδιαίτερα και τα εταιρικά portals, με επιπλέον παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους ασφαλισμένους.

Σημειώνεται ότι η INTERAMERICAN φέτος βραβεύτηκε για την εφαρμογή “i-Care”, στο πλαίσιο του ετήσιου θεσμού του Business IT Excellence Awards που συνδιοργανώνουν το περιοδικό “net-week” και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου & Επιχειρείν ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ήταν το 13ο στο σύνολο των βραβείων ΒΙΤΕ που έχει κατακτήσει η εταιρεία με την προώθηση σημαντικών, καινοτόμων ψηφιακών εφαρμογών για την ασφαλιστική αγορά.

Παράλληλα με τη νέα εφαρμογή στις αποζημιώσεις, η INTERAMERICAN προχώρησε προσφάτως και σε βελτιώσεις του πρωτοποριακού –όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς- συστήματος “Genius”, που αφορά στη διαδικασία έκδοσης ασφαλιστήριων συμβολαίων στους κλάδους Ζωής και Υγείας και στην αυτοματοποιημένη αξιολόγηση του αναλαμβανομένου από την εταιρεία κινδύνου. Ακόμη, ειδικότερα για τους πελάτες του συστήματος Υγείας Medisystem, η εταιρεία έθεσε σε χρήση και μία εφαρμογή φωνητικής αναζήτησης ιατρών και διαγνωστικών κέντρων του Δικτύου Υγείας INTERAMERICAN, βασισμένη στη χρήση των προηγμένων τεχνολογιών αναζήτησης και σύνθεσης της ομιλίας, μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 1010.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ