Η Χριστίνα Λαμπίρη μπορεί να απολαμβάνει τη ζωή μακριά από τα τηλεοπτικά πλατό, όμως παραδέχεται πως υπάρχει ακόμη ένα επαγγελματικό όνειρο που δεν έχει πραγματοποιήσει. Η γνωστή παρουσιάστρια αποκάλυψε πως ο μεγάλος της «καημός» είναι να παρουσιάσει κάποια στιγμή εκπομπή στην ΕΡΤ.
Μιλώντας στην εκπομπή «Breakfast@Star», εξήγησε ότι μετά την αποχώρησή της από την τηλεόραση ένιωσε πιο ελεύθερη από ποτέ, ωστόσο δεν έκρυψε πως το μέσο εξακολουθεί να της λείπει. Όπως τόνισε, δεν θα επέστρεφε απλώς για μια επιστροφή χωρίς ουσία, καθώς θέλει ένα πρότζεκτ που να την εκφράζει πραγματικά.

Η ίδια μάλιστα ξεκαθάρισε πως οραματίζεται μια διαφορετική τηλεόραση, με περισσότερο ρεπορτάζ και καθαρή ψυχαγωγία, ενώ χαρακτήρισε τη δημόσια τηλεόραση χώρο κύρους που μπορεί να φιλοξενήσει τέτοιες προσεγγίσεις. «Είναι ο καημός μου να κάνω εκπομπή στην ΕΡΤ», δήλωσε χαρακτηριστικά, παραδεχόμενη ότι μέχρι σήμερα το όνειρό της δεν έχει γίνει πραγματικότητα.








