Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Ακήρυχτος πόλεμος εις το όνομα του πατρός από τον Καλλιάνο για όσους...

Συνεχίζεται με αμείωτη ένταση η «βεντέτα» που έχει ανοίξει...

Ο άπιστος Μπον Τζόβι

Την επιτυχία του Δημήτρη Κοντολάζου «Δεν σου κάνω τον...

Τα δάκρυα της Σάττι για την απώλεια του πατέρα της

Σε μια ανθρώπινη και συγκινητική στιγμή, λόγω της πρόσφατης...

Αποκαλύψεις για τη «Μις ΗΠΑ» 2019 που έβαλε τέλος στη ζωή της!

Παγίδα θανάτου έγινε για την Τσέσλι Κριστ η στέψη...

Κατακτά με θεϊκές γεύσεις την Ευρώπη!

Εταιρία τροφίμων δημιούργησε σειρά προϊόντων με τα ονόματα των δώδεκα κατοίκων του Ολύμπου.

Συνδυάζει την ελληνική μυθολογία με αγνές πρώτες ύλες και φτιάχνει… θεϊκές γεύσεις που έχουν κατακτήσει τον ουρανίσκο των καταναλωτών. Ο λόγος για την εταιρία τροφίμων Oohmygod που είχε την πρωτότυπη ιδέα να δημιουργήσει σειρά γκουρμέ προϊόντων με τα ονόματα των δώδεκα θεών του Ολύμπου. Το αποτέλεσμα τη δικαίωσε, καθώς τα «ψαγμένα» πατέ της εξάγονται ήδη σε μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες.

Η ιδέα ανήκει στον ιδρυτή της εταιρίας Oohmygod, Κώστα Κεχαγιά. «Ολοι γνωρίζουν την ελληνική μυθολογία, όπως γνωρίζουν και την Ακρόπολη, τη Μύκονο και τη Σαντορίνη» δηλώνει στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο Ελληνας επιχειρηματίας. Πριν από τρία χρόνια, λοιπόν, αποφάσισε να «αξιοποιήσει» τη φήμη των Ολύμπιων θεών και να δημιουργήσει ένα brand που «θα έβγαζε προς τα έξω τη σύγχρονη Ελλάδα και τα καλύτερά της προϊόντα».

Στις συσκευασίες των δώδεκα προϊόντων που παράγει η ελληνική εταιρία φιγουράρουν ο Ποσειδώνας, ο Απόλλων, η Δήμητρα, η Αφροδίτη και οι υπόλοιποι οκτώ κάτοικοι του Ολύμπου. Ομως το αρχαιοελληνικό δωδεκάθεο δεν αποτελεί την πηγή έμπνευσης μόνο για την ονομασία αλλά και για τη γεύση των προϊόντων, αφού καθένα απ’ αυτά είναι φτιαγμένο από συστατικά που σχετίζονται με τον αντίστοιχο θεό.

Για παράδειγμα, ως θεός της θάλασσας ο Ποσειδώνας δίνει το όνομά του σε ένα πατέ από σκουμπρί, κάπαρη και ελιά, ενώ η Δήμητρα, ως θεά της γεωργίας, δίνει το όνομά της σε πατέ με φάβα και κρόκο Κοζάνης, γλυκάνισο και λεμόνι. Οσο για το πατέ με το όνομα του θεού της φωτιάς, του Ηφαιστου, δεν θα μπορούσε παρά να έχει ως βάση την καυτερή πιπεριά.

«Τα δώδεκα διατροφικά προϊόντα κυκλοφορούν ήδη σε γκουρμέ εστιατόρια ευρωπαϊκών χωρών, όπως η Γαλλία, η Αγγλία και σύντομα στο Βέλγιο, ενώ στην εγχώρια αγορά, πέραν των μεγάλων αστικών κέντρων, εκδηλώθηκε έντονο ενδιαφέρον και από ξενοδοχειακές μονάδες, μεγάλη αλυσίδα γκουρμέ προϊόντων και την τουριστική αγορά» λέει ο κ. Κεχαγιάς.

Αν και Θεσσαλονικιός, ο Ελληνας επιχειρηματίας επέλεξε ως έδρα της εταιρίας του την Ηγουμενίτσα, ιδιαίτερη πατρίδα της μητέρας του, καθώς ήθελε να στείλει ένα μήνυμα αισιοδοξίας από τον φτωχότερο νομό της Ευρώπης.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Στο ίδιο τραπέζι Μαρινάκης και χούλιγκαν

Τον πρόεδρο της ΠΑΕ Ολυμπιακός, εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, κατονομάζει...

Σοφία Αργυροπούλου: Στα… χέρια της η μοίρα του Νότη

Ανήκει στους στιχουργούς που έχουν γράψει πολλές επιτυχίες. Και...

Κεραυνοβόλος έρωτας για τον Κασσελάκη

Εχασε τα πρωτεία στην αγάπη του συζύγου του ο...

Τα σχέδια Κάβουρα και Τζαβέλλα για το Πάσχα

Μια σύντομη απόδραση για τις ημέρες του Πάσχα έχουν...

Αθηνά Οικονομάκου και Φίλιππος Μιχόπουλος έριξαν τίτλους τέλους στον γάμο τους

Τίτλοι τέλους στον γάμο της Αθηνάς Οικονομάκου και του...

Αποκαλύψεις για τη «Μις ΗΠΑ» 2019 που έβαλε τέλος στη ζωή της!

Παγίδα θανάτου έγινε για την Τσέσλι Κριστ η στέψη...

Υπάλληλοι του δημάρχου Γιάννη Μώραλη τα στελέχη της «Θύρας 7» που συμμετείχαν στη δολοφονία του Λυγγερίδη!

«Μεροκάματα» στον Δήμο Πειραιά επί ημερών Γιάννη Μώραλη έκαναν...