Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας για την Παρασκευή 19 Απριλίου

ΚΡΙΟΣΕίστε έτοιμοι να μπείτε στη διαδικασία να εξισορροπήσετε τις...

«TV Queens»: Χριστοπούλου στον ρόλο της καθηγήτριας

Τα αστέρια θα περάσουν από το Οpen! Nα και...

«Ο Παράδεισος των κυριών»: Η Αμαλία είναι απογοητευμένη με τον Ντίνο

Στο αποψινό επεισόδιο της σειράς «Ο παράδεισος των κυριών»...

Στο… μικροσκόπιο 20 Ελληνες Influencers που ελέγχονται για παραπλανητικές πρακτικές

Στο μικροσκόπιο των ελεγκτικών μηχανισμών μπαίνουν 20 Ελληνες influencers...

Οδύσσεια με άρωμα επιτυχίας

Η περιπλάνηση του Γάλλου τοπ μάνατζερ της L’Oreal Ζαν-Πολ Αγκόν (εργάστηκε και στην Ελλάδα, ενώ λατρεύει τον Ομηρο) μέχρι να κατακτήσει την κορυφή.


Αποστολή του είναι η ομορφιά, που θέλει να γίνει προσβάσιμη σε όλους: γυναίκες και άντρες. Ο Ζαν-Πολ Αγκόν είναι πρόεδρος και τοπ μάνατζερ της L’Oreal, αλλά και δηλωμένος λάτρης της Ελλάδας. Αν και δεν έχει ελληνικές ρίζες, τα ελληνικά του είναι θαυμάσια και οι γνώσεις του για τον Ομηρο εντυπωσιακές.


Ο Νο 1 του γαλλικού ομίλου το 1981 ξεκίνησε τη μεγάλη καριέρα του από τη χώρα μας ως μάνατζερ της εταιρείας στην Ελλάδα και κατάφερε να αναρριχηθεί στο πιο ψηλό σκαλοπάτι του γαλλικού ομίλου, που δεσπόζει στον κόσμο των καλλυντικών, με ένα δισεκατομμύριο καταναλωτές σε 130 χώρες. Ομως δεν εφησυχάζει. Στόχος του είναι να επεκταθεί ο όμιλος και σε άλλες αναδυόμενες αγορές, ενώ μέσα στους σαρωτικούς ρυθμούς του το όνειρό του κάθε χρόνο είναι να βρεθεί το καλοκαίρι για να ηρεμήσει στις Κυκλάδες.


Ιθάκη του είναι η Ελλάδα και το πρόσωπο που τον εμπνέει είναι ο Οδυσσέας. «Βαθιά στην καρδιά μου αισθάνομαι πολύ Ελληνας και μου αρέσει να σκέπτομαι ότι μερικές από τις μετακινήσεις μου ήταν κάπως σαν τα ταξίδια του Οδυσσέα. Η “Οδύσσεια” είναι ένα εξαιρετικό έργο, το οποίο διαβάζω και ξαναδιαβάζω, και ο Οδυσσέας βρίσκεται πάντα στο μυαλό μου.


Κι αυτό επειδή είναι μια προσωπικότητα πολύ ανθρώπινη, ενσαρκώνει τη φιλοδοξία να φτάσεις μέχρι το τέρμα, να δέχεσαι προκλήσεις και να συνεχίζεις να προχωράς» δήλωσε ο Ζαν-Πολ Αγκόν σε συνέντευξή του στο ιταλικό περιοδικό «L’Espresso» προσθέτοντας: «Η Οδύσσεια είναι πραγματικά μια πολύ ανθρώπινη ιστορία. Ο Οδυσσέας αντιστέκεται στις δοκιμασίες που του επιβάλλονται χωρίς να χάνει την ελπίδα».


Ως λάτρης της Ελλάδας, ο Ζαν-Πολ Αγκόν δηλώνει ότι κάνει κάθε χρόνο τις διακοπές του στη χώρα μας, που τον γοητεύει, ενώ αγαπημένος του προορισμός είναι οι Κυκλάδες. «Λατρεύω τη θάλασσα και τα ταξίδια. Τα καλοκαίρια μού αρέσει να γυρίζω την Ελλάδα με σκάφος». Μεγάλο ρόλο στην επιτυχία του έχουν παίξει, όπως τονίζει, ο σεβασμός στην κουλτούρα, την ιστορία και τις αξίες που χαρακτηρίζουν καθεμία χώρα ξεχωριστά. Το μάνατζμεντ μπορεί να το έμαθε στο πανεπιστήμιο, όμως ο δαιμόνιος διευθυντής της γαλλικής εταιρίας ομολογεί ότι το επάγγελμά του το έμαθε στην Ελλάδα, όταν σε ηλικία 24 ετών κλήθηκε να διοικήσει κάπου 50 άτομα.


Είχε όμως πάντα, όπως δηλώνει, την τύχη να πλαισιωθεί από καταληκτικούς συνεργάτες, με τους οποίους μοιράστηκε οράματα και στόχους, και έμαθαν μαζί να ελέγχουν τον ανταγωνισμό και να βρίσκουν τρόπους θεμελίωσης των σχέσεων με τους πελάτες. Δεύτερος σταθμός του Ζαν-Πολ Αγκόν ήταν η Γερμανία, όπου έμαθε να είναι πειθαρχημένος και οργανωτικός, ενώ στον τρίτο του σταθμό -στην Ασία- έμαθε να εργάζεται πάθος και να προχωρά πάντα μπροστά. Στις ΗΠΑ, που ήταν ο επόμενος σταθμός της καριέρας του, έμαθε την τέχνη του ανταγωνισμού, μπήκε στο πνεύμα της επιχειρηματικότητας και της συλλογικότητας, και το 2011 κατάφερε να γίνει Νο 1 στον όμιλο-κολοσσό.


Τα ταξίδια με βλέμμα στο αύριο


Ο κύριος Αγκόν είναι ένας δυναμικός άντρας που διοικεί μια εταιρία με ετήσιο κύκλο εργασιών 22,5 δισεκατομμύρια ευρώ, με 27 διεθνή εμπορικά σήματα και 42 εγκαταστάσεις. Καθημερινά με το που θα ξυπνήσει το πρωί μπαίνει σε ρυθμούς εργασίας αρχίζοντας να κάνει σκέψεις για το πώς θα δημιουργηθούν νέα προϊόντα, αλλά κυρίως τον ενδιαφέρει το αύριο του ομίλου. Πώς η εταιρεία θα κατακτήσει μεγάλες αγορές, όπως της Κίνας, της Ινδίας, της Ινδονησίας, του Βιετνάμ, αλλά και της Τουρκίας, της Ουκρανίας, του Μεξικού, της Κολομβίας.


Ομως δεν κρύβει ότι το ενδιαφερόμενον του είναι προσηλωμένο στην Αφρική. Στα ταξίδια που κάνει με την ομάδα του θέλει πρώτα να «αφουγκραστεί» τις αγορές, να παρατηρήσει πρόσωπα, να καταλάβει τι ονειρεύονται, να πληροφορηθεί τις φιλοδοξίες τους, ώστε να σχεδιάσει τα προϊόντα που πρέπει να τους προτείνει.


Πηγαίνει σε πολυκαταστήματα, κομμωτήρια, αρωματοπωλεία και καταστήματα καλλυντικών. Μπορεί να επισκεφτεί και τριάντα καταστήματα μέσα σε δέκα ώρες. Παρατηρεί τα ρούχα που φορούν οι περαστικοί, το μακιγιάζ στις γυναίκες, ακόμη και το χρώμα μαλλιών.


ΚΑΤΙΑ ΓΙΑΠΑΛΑΚΗ

{{-PCOUNT-}}4{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Στο σφυρί η «Κόμισσα» του Γεωργούλη που φωνάζει για την αθωότητά του

Αντιμέτωπη με το… σφυρί βρίσκεται δεύτερη φορά σε διάστημα...

Το Open είναι… ανοιχτό για τους «Παγιδευμένους»

To Open θέλει τον δημοφιλή ηθοποιό Μιχάλη Λεβεντογιάννη στους κόλπους...

Νίκος Αποστολόπουλος: «Η Φαίη Σκορδά είναι σαν τους αναστενάρηδες, λες και περπατάει σε αναμμένα κάρβουνα»

Ο Νίκος Αποστολόπουλος παραχώρησε μια συνέντευξη στην εκπομπή «Mega...

Στο… μικροσκόπιο 20 Ελληνες Influencers που ελέγχονται για παραπλανητικές πρακτικές

Στο μικροσκόπιο των ελεγκτικών μηχανισμών μπαίνουν 20 Ελληνες influencers...