Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Νέα… άσφαλτος στην «Οδό Ζαρίφη» για να σωθεί η εκπομπή του Open

«Ανακαίνιση» στην «Οδό Ζαρίφη» και στο «Καλύτερα δε γίνεται!»....

Η Κάιλι Τζένερ με μπασκετμπολίστα του… κολεγίου

Με νεαρό μπασκετμπολίστα φέρεται ότι ξεπερνά η Κάιλι Τζένερ...

Η Κιμ Καρντάσιαν έπαθε… Σενσόρι

«Κιμ Σενσόρι» αποκαλούν την Κιμ Καρντάσιαν οι followers της...

Ντου της αστυνομίας σε βίλες του ράπερ «Ντίντι»!

Εφοδο σε δύο σπίτια του Σον Κομπς, γνωστού παλαιότερα...

Κατακτά με θεϊκές γεύσεις την Ευρώπη!

Εταιρία τροφίμων δημιούργησε σειρά προϊόντων με τα ονόματα των δώδεκα κατοίκων του Ολύμπου.

Συνδυάζει την ελληνική μυθολογία με αγνές πρώτες ύλες και φτιάχνει… θεϊκές γεύσεις που έχουν κατακτήσει τον ουρανίσκο των καταναλωτών. Ο λόγος για την εταιρία τροφίμων Oohmygod που είχε την πρωτότυπη ιδέα να δημιουργήσει σειρά γκουρμέ προϊόντων με τα ονόματα των δώδεκα θεών του Ολύμπου. Το αποτέλεσμα τη δικαίωσε, καθώς τα «ψαγμένα» πατέ της εξάγονται ήδη σε μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες.

Η ιδέα ανήκει στον ιδρυτή της εταιρίας Oohmygod, Κώστα Κεχαγιά. «Ολοι γνωρίζουν την ελληνική μυθολογία, όπως γνωρίζουν και την Ακρόπολη, τη Μύκονο και τη Σαντορίνη» δηλώνει στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο Ελληνας επιχειρηματίας. Πριν από τρία χρόνια, λοιπόν, αποφάσισε να «αξιοποιήσει» τη φήμη των Ολύμπιων θεών και να δημιουργήσει ένα brand που «θα έβγαζε προς τα έξω τη σύγχρονη Ελλάδα και τα καλύτερά της προϊόντα».

Στις συσκευασίες των δώδεκα προϊόντων που παράγει η ελληνική εταιρία φιγουράρουν ο Ποσειδώνας, ο Απόλλων, η Δήμητρα, η Αφροδίτη και οι υπόλοιποι οκτώ κάτοικοι του Ολύμπου. Ομως το αρχαιοελληνικό δωδεκάθεο δεν αποτελεί την πηγή έμπνευσης μόνο για την ονομασία αλλά και για τη γεύση των προϊόντων, αφού καθένα απ’ αυτά είναι φτιαγμένο από συστατικά που σχετίζονται με τον αντίστοιχο θεό.

Για παράδειγμα, ως θεός της θάλασσας ο Ποσειδώνας δίνει το όνομά του σε ένα πατέ από σκουμπρί, κάπαρη και ελιά, ενώ η Δήμητρα, ως θεά της γεωργίας, δίνει το όνομά της σε πατέ με φάβα και κρόκο Κοζάνης, γλυκάνισο και λεμόνι. Οσο για το πατέ με το όνομα του θεού της φωτιάς, του Ηφαιστου, δεν θα μπορούσε παρά να έχει ως βάση την καυτερή πιπεριά.

«Τα δώδεκα διατροφικά προϊόντα κυκλοφορούν ήδη σε γκουρμέ εστιατόρια ευρωπαϊκών χωρών, όπως η Γαλλία, η Αγγλία και σύντομα στο Βέλγιο, ενώ στην εγχώρια αγορά, πέραν των μεγάλων αστικών κέντρων, εκδηλώθηκε έντονο ενδιαφέρον και από ξενοδοχειακές μονάδες, μεγάλη αλυσίδα γκουρμέ προϊόντων και την τουριστική αγορά» λέει ο κ. Κεχαγιάς.

Αν και Θεσσαλονικιός, ο Ελληνας επιχειρηματίας επέλεξε ως έδρα της εταιρίας του την Ηγουμενίτσα, ιδιαίτερη πατρίδα της μητέρας του, καθώς ήθελε να στείλει ένα μήνυμα αισιοδοξίας από τον φτωχότερο νομό της Ευρώπης.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η χλιδάτη απόδραση της Σκορδά, την ώρα που το τηλεοπτικό μέλλον της παραμένει αβέβαιο

Η Φαίη στο Ντουμπάι και οι τηλεοπτικοί μνηστήρες αναστενάζουν!...

Η γαλαζοαίματη Ολυμπία και η «χρυσή» κληρονόμος Ευγενία Νιάρχου έβαλαν στο μάτι τον ίδιο άντρα

Η πρόσφατη «γκράντε» εμφάνιση της πριγκίπισσας Ολυμπίας, κόρης του...

Σάλος με τους «ΛΟΑΤΚΙ ήρωες» του 1821 – Ακυρώθηκε το πάρτι-παρωδία σε gay club της Αθήνας

Την ηρωίδα της Επανάστασης του 1821 Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα χλευάζει...

Το «κατηγορώ» μητέρας κοριτσιού ΑμεΑ με το σπάνιο νευρολογικό σύνδρομο Rett προς τον Αδωνη Γεωργιάδη

Σοκ προκαλεί σε χιλιάδες ασθενείς αλλά και γονείς παιδιών...

Φωτογράφος ήρθε μια ανάσα με τον φακό της με το φερόμενο ως τέρας του Λοχ Νες

Την πιο καθαρή και πιο κοντινή φωτογραφία από το...