Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Θεάσεις UFO πάνω από πυρηνικό σταθμό και σταθμό ατομικής ενέργειας στην Ινδία

Παγκόσμιες διαστάσεις παίρνει το μυστήριο με τις θεάσεις UFO...

Ανδρέας Βγενόπουλος: Άγονο το «σφυρί» για τον πύργο στην Εκάλη του νεκρού...

Στα αζήτητα έμεινε η βίλα του επιχειρηματία Ανδρέα Βγενόπουλου,...

Δημήτρης Κουτσολιούτσος: Mε Μαντόνα και Hollywood στο… δικαστήριο για το σκάνδαλο της...

Με αναφορές στο Hollywood αλλά και στη βασίλισσα της...

«Σασμός»: Η Σάντρα δείχνει έντονο ενδιαφέρον για τον Αστέρη

Όσα θα δούμε στο αποψινό επεισόδιο του «Σασμού».Η Σάντρα δείχνει...

Κι άλλη «Coca-Cola»! Η γαλλική εταιρία Danone λανσάρει γιαούρτια με τον Παρθενώνα να φιγουράρει στη συσκευασία

Σε μάστιγα τείνει να εξελιχθεί η «φάμπρικα» της λεηλασίας της πολιτισμικής κληρονομιάς μας που έχουν στήσει ξένες εταιρίες-κολοσσοί, χρησιμοποιώντας χωρίς αιδώ εικόνες ελληνικών μνημείων.

Μετά την αήθη επιλογή της Coca-Cola, που έστησε διαφημιστική καμπάνια με τον Παρθενώνα, τη Βουλή και άλλα εθνικά σύμβολα, κάτι ανάλογο πράττει η γαλλική εταιρία τροφίμων Danone. Συγκεκριμένα, σε συσκευασία γιαουρτιού με την επωνυμία «STRAGGISTO», που διανέμεται σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, πλην της Ελλάδας, εμφανίζονται μια ανδρική φιγούρα να κάθεται σε έναν κίονα και από πίσω δύο απεικονίσεις του Παρθενώνα.

Η υπεύθυνη μάρκετινγκ του ελληνικού τμήματος της Danone υποστηρίζει ότι πρόκειται για μια καθ’ όλα νόμιμη κίνηση του γαλλικού κολοσσού, καθώς οι κίονες στο σκίτσο είναι έξι και όχι οκτώ, όπως στο επιβλητικό σύμβολο της αιώνιας ελληνικής δόξας!

«Δεν είναι ο Παρθενώνας. Πρόκειται για μια καρικατούρα, η οποία έχει διαφορετικό αριθμό κιόνων, ώστε να γίνεται μια συσχέτιση με την Ελλάδα» δήλωσε χαρακτηριστικά η Ναυσικά Φρίμα, η οποία διαβεβαίωσε, πάντως, ότι έστειλε με την ένδειξη «επείγον» στα κεντρικά της Danone το ερώτημα αν προχώρησε στις απαραίτητες ενέργειες προτού λανσάρει στην αγορά το προϊόν. Ωστόσο η γαλλική εταιρία δεν έχει απαντήσει ακόμη.

Σε κάθε περίπτωση, η ενέργεια να μειώσει τους κίονες από οκτώ σε έξι για να μην αντιμετωπίσει τις συνέπειες του νόμου επαναφέρει το πάντα επίκαιρο ερώτημα αν ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό. Εκτός από την κακοστημένη προώθηση του προϊόντος με την καρικατούρα του Παρθενώνα, υπαιτιότητα έχει και το ελληνικό κράτος, που δεν έχει διαμορφώσει ένα νομικό πλαίσιο για τη χρήση των εθνικών συμβόλων.

Η συσκευασία του επίμαχου γιαουρτιού εγείρει απορίες σχετικά με τον έλεγχο της κυκλοφορίας προϊόντων που παραπέμπουν στη χώρα μας χωρίς να είναι ελληνικά, παραπλανώντας τους καταναλωτές του εξωτερικού.

Η υποσημείωση «Inspire de Grece» (σ.σ.: εμπνευσμένο από την Ελλάδα) στη συσκευασία αγγίζει τα όρια της απάτης και δίνει την εντύπωση πως πρόκειται για ελληνικό γιαούρτι. Οι Αρχές της χώρας οφείλουν να προστατεύσουν τα προϊόντα της και να επιβάλλουν κυρώσεις σε εταιρίες που επιχειρούν να σφετεριστούν την ελληνικότητα.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η χλιδάτη απόδραση της Σκορδά, την ώρα που το τηλεοπτικό μέλλον της παραμένει αβέβαιο

Η Φαίη στο Ντουμπάι και οι τηλεοπτικοί μνηστήρες αναστενάζουν!...

Ερωτευμένα ζευγάρια σε νυχτερινές περιπλανήσεις

Κοσμικές εξορμήσεις στην Αθήνα για τέσσερα ερωτευμένα ζευγάρια της...

Το «κατηγορώ» μητέρας κοριτσιού ΑμεΑ με το σπάνιο νευρολογικό σύνδρομο Rett προς τον Αδωνη Γεωργιάδη

Σοκ προκαλεί σε χιλιάδες ασθενείς αλλά και γονείς παιδιών...

Η Κιμ Καρντάσιαν έπαθε… Σενσόρι

«Κιμ Σενσόρι» αποκαλούν την Κιμ Καρντάσιαν οι followers της...

Η γαλαζοαίματη Ολυμπία και η «χρυσή» κληρονόμος Ευγενία Νιάρχου έβαλαν στο μάτι τον ίδιο άντρα

Η πρόσφατη «γκράντε» εμφάνιση της πριγκίπισσας Ολυμπίας, κόρης του...

Το δυσβάσταχτο κόστος για τις σειρές οδηγεί τα τηλεοπτικά κανάλια στις… πρόχειρες λύσεις των realities και talent shows

Τέλος εποχής για την πανάκριβη και ποιοτική εγχώρια μυθοπλασία,...