Τετάρτη, 6 Δεκεμβρίου, 2023

Συγκλονίζει ο Άγγελος Πυριόχος: «Όταν πήγα στη Ζάκυνθο ο κόσμος μου έκανε...

Ο δημοσιογράφος Άγγελος Πυριόχος, παραχώρησε μια συνέντευξη στην εκπομπή...

Μέμος Μπεγνής: «Δεν ανήκω σε κλίκες και μου έχει κοστίσει η κριτική...

Ο Μέμος Μπεγνής εξομολογήθηκε πως θα ήθελε να κάνει...

«Παγιδευμένοι»: Τι είναι αυτό που αποκαλύπτουν από τις έρευνες οι Δημήτρης –...

Η απομάκρυνση του Δημήτρη, του Σταύρου και του Ανδρέα...

Ελισάβετ Κωνσταντινίδου: Έξοδος με τη κόρη και την τηλεοπτική της εγγονή

Η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου πήγε σε θεατρική πρεμιέρα με την...

Στη… σκιά του Σουμάχερ

Στη Μελβούρνη αύριο το πρώτο γκραν πρι του 65ου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της F1.


Την ώρα που ο Μίκαελ Σουμάχερ βρίσκεται διασωληνωμένος στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Γκρενόμπλ και ο Φελίπε Μάσα θα φοράει κράνος με τα αρχικά του φίλου του (MS) σε όλη τη σεζόν, οι μηχανές των μονοθέσιων της Φόρμουλα 1 θα μαρσάρουν αύριο στη γραμμή εκκίνησης της πίστας της Μελβούρνης για την έναρξη του 65ου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος.


Το «κινούμενο τσίρκο» του μηχανοκίνητου αθλητισμού κοιτάζει την πρώτη στροφή του γκραν πρι της Αυστραλίας με δύο μεγάλα φαβορί: τη Mercedes και τη Ferrari, που φέρεται ότι έχουν φτιάξει μονοθέσια που κάνουν τη διαφορά. Η παντοδυναμία του Σεμπάστιαν Φέτελ (τέσσερα συνεχόμενα πρωταθλήματα) στο τιμόνι της Red Bull φαίνεται ότι αποτελεί πλέον παρελθόν, με τη Mercedes να έχει φτιάξει ένα εξαιρετικό όχημα για τους Νίκο Ρόσμπεργκ και Λιούις Χάμιλτον.


Ο γερμανικός κολοσσός προσπαθεί πάντως να αποτινάξει από πάνω του τον ρόλο του φαβορί ώστε να μην επηρεαστούν οι οδηγοί του, παρότι στις δοκιμές ήταν η μόνη ομάδα που δεν είχε πρόβλημα με τα μονοθέσια. Ο Χάμιλτον θα έχει φυσικά σκληρό ανταγωνισμό από τον ομόσταβλό του που πέρυσι είχε περισσότερες νίκες.


Οταν αναφερόμαστε σε πρόσωπα, τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με τα πιτ της Ferrari. Η «σκουντερία» με τους Φερνάντο Αλόνσο και Κίμι Ραϊκόνεν στο τιμόνι της κλέβει τα φλας της δημοσιότητας. Σίγουρα πρόκειται για το ικανότερο δίδυμο της Φόρμουλα 1 και είναι η πρώτη φορά από το 1954 που η ιταλική ομάδα έχει στις τάξεις της δύο παλιούς παγκόσμιους πρωταθλητές ταυτόχρονα. Η Red Bull αντικατέστησε τον Μαρκ Ουέμπερ, που αποσύρθηκε, με τον επίσης Αυστραλό Ντανιέλ Ρικιάρντο.


Σε ό,τι αφορά τις άλλες ομάδες, η Lotus θυμίζει αρκετά τη Red Bull, αφού χρειάζεται χρόνο για το μονοθέσιό της, ενώ η McLaren υπό την πίεση της επιστροφής στις επιτυχίες έχει φτιάξει ένα όχημα που βγάζει προβλήματα αλλά δείχνει αξιόπιστο. Η Force India δείχνει ενισχυμένη με τη συνεργασία που έχει κάνει με τη Mercedes, σε αντίθεση με τη Sauber που δεν έχει τόσο καλό όχημα.


Η Toro Rosso βρίσκει τα πατήματά της μετά την αλλαγή κινητήρα (Renault) και η Williams έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στο μονοθέσιό της με τον Μάσα στο τιμόνι. Τέλος, η Marussia δείχνει να είναι στην καλύτερη κατάσταση από το 2010 που μπήκε στη Φόρμουλα 1 και η «σταχτοπούτα» Caterham αποτελεί ερώτημα.


Η νέα χρονιά φέρνει αλλαγές στη Φόρμουλα 1, άλλες σημαντικές κι άλλες επουσιώδεις. Στο τεχνικό κομμάτι, τα μονοθέσια θα «φορούν» εξακύλινδρους V6 τούρμπο κινητήρες 1,6 λίτρων, με μέγιστο όριο στροφών τις 15.000. Επίσης οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους πέντε -αντί οκτώ- κινητήρες.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι πια οκτώ σχέσεων (αντί επτά πέρυσι), ενώ οι πιλότοι άρχισαν δίαιτα, διότι μειώθηκε το επιτρεπόμενο βάρος του οχήματος (642 κιλά). Αλλαγές υπάρχουν στις αεροτομές, τις εξατμίσεις (θα είναι μόνο μία) και στα φρένα που θα έχουν ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης στους πίσω τροχούς.


Ακόμα, οι πιλότοι που τερματίζουν στη δεκάδα του τελευταίου γκραν πρι της σεζόν θα παίρνουν διπλούς πόντους, ενώ έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν αριθμούς από το 2 έως 99. Οποιος συγκεντρώσει 12 βαθμούς ποινής σε έναν χρόνο θα του απαγορεύεται η συμμετοχή σε ένα γκραν πρι, ενώ ο οδηγός με τις περισσότερες pole position θα παίρνει ειδικό βραβείο.



Red Bull: Σεμπάστιαν Φέτελ
  Ντανιέλ Ρικιάρντο
Mercedes: Νίκο Ρόσμπεργκ
  Λιούις Χάμιλτον
Ferrari: Φερνάντο Αλόνσο
  Κίμι Ραϊκόνεν
Lotus: Ρομάν Γκροσάν
  Παστόρ Μαλδονάδο
Force India: Σέρχιο Πέρες
  Νίκο Χούλκενμπεργκ
Williams: Φελίπε Μάσα
  Βαλτέρι Μπότας
Toro Rossο: Ζαν Ερίκ Βερνιέ
  Ντανίλ Κβίατ
Sauber: Αντριαν Σούτιλ
  Εστέμπαν Γκουτιέρες
Marussia: Μαξ Τσίλτον
  Ζουλς Μπιανκί
Caterham: Καμούι Κομπαγιάσι
  Μάρκους Ερικσον
McLaren: Τζένσον Μπάτον
  Κέβιν Μάγκνουσεν

{{-PCOUNT-}}4{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Γιάννης Στάνκογλου – Σίσσυ Χρηστίδου: Το νέο ζευγάρι της σόουμπιζ

Ο Γιάννης Στάνκογλου «χαμογελάει και πάλι» στην προσωπική ζωή...

«Μετακομίζει» σε νέο κανάλι ο «Έρωτας φυγάς;»

Τελικά, ρίχνει οριστικά και αμετάκλητα αυλαία στις αρχές Φεβρουαρίου...

Περιμένει τρίτο παιδάκι και το ανακοίνωσε στο instagram

Τρισευτυχισμένη είναι η γνωστή κυρία της σόουμπιζ καθώς θα γίνει για τρίτη φορά μανούλα. Πόζαρε με τον σύζυγό της και τα δύο της παιδιά ανακοινώνοντας τ

Όλα όσα δε ξέρετε για τον κουμπάρο των Ματσούκα – Κόκκαλη που τράβηξε τα βλέμματα

Τα σκαλιά της εκκλησίας ανέβηκαν το πρωί της περασμένης...

Η Πέγκυ Ζήνα εντελώς αγνώριστη όταν έπαιζε σε επιθεωρήσεις μερικά χρόνια πριν

Κι όμως είναι η Πέγκυ Ζήνα η όμορφη δεσποινίδα...

«Ο γάμος μας θα κοστίσει γύρω στις 50.000 ευρώ, ο άντρας μου είναι κιμπάρης»

Η δημοσιογράφος παντρεύεται και ετοιμάζει με τον σύντροφό της...