Η καλλονή Στέλλα Καπεζάνου έγινε «πριγκίπισσα των γκαλερί»

Από τα πιο γνωστά και πετυχημένα μοντέλα της δεκαετίας του ’90, η ωραία Στέλλα Καπεζάνου, με καταγωγή από το Ναύπλιο, έκλεψε την παράσταση με την ομορφιά της και τις τέλειες αναλογίες στις πασαρέλες Ελλήνων σχεδιαστών, αλλά και σε φωτογραφίσεις και εξώφυλλα lifestyle περιοδικών.

Η beautiful mamma Στέλλα με πείσμα και θάρρος επέστρεψε στα θρανία σπουδάζοντας ζωγραφική στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών και χάρη στο ταλέντο της πήρε υποτροφία από το ΙΚΥ για την πρώτη θέση στις εισαγωγικές εξετάσεις της ΑΣΚΤ. Με την υποστήριξη της Motoroil Hellas, συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στο Chelsea College of Arts του Λονδίνου, όπου της απονεμήθηκε η υποτροφία Frank Bowling. Επιστρέφοντας στην Αθήνα συμμετέχει σε εκθέσεις όπου τα pop έργα της γίνονται ανάρπαστα και κοσμούν μοντέρνες ελληνικές συλλογές, με αποκορύφωμα την πρώτη της μεγάλη ατομική έκθεση στην καταξιωμένη διεθνώς Evripides Art Gallery, το 2016, στην οποία επιστρέφει σε λίγες ημέρες με τη νέα της δουλειά.

Αν και πολίτης του κόσμου, η Στέλλα την περίοδο της καραντίνας εργάστηκε σκληρά στο ατελιέ της στο Παγκράτι, προετοιμάζοντας τη νέα εικαστική δουλειά της.

Σύμφωνα με τις απόψεις κριτικών τέχνης, κοιτάζοντας τα νέα έργα της Στέλλας Καπεζάνου είναι σαν να παρακολουθούμε μια ταινία στην οποία υπερβολικά στιλιζαρισμένοι πρωταγωνιστές, με φόντο σουρεαλιστικά διαμορφωμένο και σκηνές που στις πλείστες περιπτώσεις δεν θα μπορούσαν ποτέ να είχαν συμβεί, εμφανίζουν την ίδια γοητεία και το παιχνιδιάρικο ύφος των διαφημίσεων και του branding.

Τα γνωρίσματα που έχουν καταστήσει τη ζωγραφική της χαρακτηριστική είναι η σχεδιαστική επιδεξιότητα, το κλείσιμο του ματιού στην pop αισθητική, η ευφάνταστη χρήση του χρώματος, οι αναφορές σε έργα από την ιστορία της τέχνης, η ματαιότητα, η ειρωνεία και το χιούμορ, μεταξύ άλλων.

Με τη διεισδυτική ματιά ενός σκηνοθέτη και με πηγή έμπνευσης τον άνθρωπο, η εικαστικός παρακολουθεί τις ζωές των ηρώων της και δημιουργεί αλλόκοτους κόσμους κάπου μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας, καλώντας τους θεατές να καταλήξουν στη δική τους αντίληψη και ερμηνεία των έργων της.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ