Ο Ρονάλντο το κάνει όπως ο Μπέκαμ φορώντας μποξεράκι

Η διαφημιστική καμπάνια του άσου της Ρεάλ για την καινούργια κολεξιόν εσωρούχων CR7, που ξεκίνησε στις μητροπόλεις της μόδας

Ρονάλντο στο Παρίσι, Ρονάλντο στη Μαδρίτη, Ρονάλντο τώρα και στη δική σας γειτονιά. Προβολές του καλογυμνασμένου, καλοαποτριχωμένου και καλογυαλισμένου κορμιού του Κριστιάνο Ρονάλντο μόνο με το μποξεράκι του κατέκλυσαν τις προσόψεις διάσημων κτιρίων σε επτά μητροπόλεις της μόδας σε όλο τον κόσμο, στο πλαίσιο της διαφημιστικής καμπάνιας της νέας κολεξιόν εσωρούχων του, CR7.

Ο σκόρερ της Ρεάλ Μαδρίτης φορώντας τις δημιουργίες του φωτογραφήθηκε από τον παγκοσμίου φήμης φωτογράφο μόδας Ράνκιν, με το αποτέλεσμα της συνεργασίας τους να προβάλλεται σε χαρακτηριστικά σημεία του Λονδίνου, της Νέας Υόρκης, του Βερολίνου, της Λισαβόνας, του Παρισιού, του Μιλάνου και της Μαδρίτης. Παίρνοντας χαρακτηριστικές ποδοσφαιρικές πόζες, ο σύντροφος της Ιρίνα Σάικ παρουσιάζει τη δεύτερη κατά σειρά κολεξιόν εσωρούχων του, η οποία χαρακτηρίζεται από έντονα χρώματα.

«Είμαι πραγματικά περήφανος για τη δεύτερη CR7 Underwear κολεξιόν μου και ήθελα να την παρουσιάσω με τρόπο που να με εκφράζει και να με διασκεδάζει. Ο αριθμός “7” ήταν ανέκαθεν μέσα στην καρδιά μου, επομένως με τίμησε το γεγονός ότι την παρουσίασα σε επτά πόλεις σε όλο τον κόσμο. Ηταν ευχαρίστησή μου να συνεργαστώ με τον Ράνκιν και ήταν απίστευτο να βλέπω τις φωτογραφίες να παρουσιάζονται με αυτό τον μοναδικό τρόπο» είπε χαρακτηριστικά ο Πορτογάλος άσος, που παίζει με τη φανέλα με το νούμερο «7».

Η κολεξιόν σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τον σχεδιαστή Ρίτσαρντ Κάι και αφορά τη σεζόν φθινόπωρο – χειμώνας 2014, ωστόσο η πώλησή της έχει ξεκινήσει ήδη μέσα από το site του brand. «Η δημιουργία της δικής μου κολεξιόν ήταν για μένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα και είμαι πολύ περήφανος που έκανε τόση επιτυχία σε όλο τον κόσμο» πρόσθεσε ο Ρονάλντο, υπογραμμίζοντας ότι έκτοτε το σχέδιο μόδας αποτελεί μεγάλο πάθος του. «Για μένα είναι σημαντικό το εσώρουχο να έχει στιλ, να εφαρμόζει τέλεια και να είναι άνετο. Η ποιότητα έχει επίσης μεγάλη σημασία» συμπλήρωσε στην τοποθέτησή του περί ιδανικού εσωρούχου. Ο,τι και να πει, ό,τι και να κάνει, Μπέκαμ δεν είναι…

Σποτ με gadget για τους… μυς του προσώπου

Φλερτάρει σταθερά με τη γελοιοποίηση, ωστόσο το αδιαμφισβήτητο ταλέντο του θα τον σώζει ό,τι και αν κάνει. Αυτό θα σκεφτόταν και ο ίδιος ο Κριστιάνο Ρονάλντο, όταν είπε το «ναι» στη διαφήμιση στην Ιαπωνία της ηλεκτρονικής συσκευής «Facial Fitness Pao», που βοηθά στην άσκηση των μυών του προσώπου. Οι χρήστες τοποθετούν τη συσκευή στο στόμα τους και την κουνούν ρυθμικά μέχρι να γυμναστούν οι σχετικές μυϊκές ομάδες, ωστόσο ο ίδιος δεν εμφανίζεται σε κανένα στιγμιότυπο του -διάρκειας 30 δευτερολέπτων- σποτ να τη χρησιμοποιεί, διασώζοντας τη σοβαρότητά του.

Πετρίνα Καλαμβοκίδη 

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ