Η οδύσσεια 46 μαθητών στην Ελβετία

Η εκδρομή του 3ου Λυκείου Αρτας στο CERN ήταν επεισοδιακή, αφού το πρακτορείο Travel City τους άφησε ξεκρέμαστους στο πουθενά

Σε οδύσσεια μετέτρεψε τη σχολική εκδρομή 46 μαθητών της Β’ τάξης του 3ου Λυκείου Αρτας στην Ελβετία το ταξιδιωτικό γραφείο στο οποίο την ανέθεσαν, χωρίς να γνωρίζουν ότι είχε παρελθόν στη διοργάνωση… μαρτυρικών εξορμήσεων, με τους ταξιδιώτες να ταλαιπωρούνται και να χάνουν χρήματα!

Τα παιδιά και οι τέσσερις καθηγητές που τα συνόδευαν στην εκδρομή στις εγκαταστάσεις του CERN στη Γενεύη αναγκάστηκαν να επιστρέψουν στην Ελλάδα μία μέρα νωρίτερα, καθώς το ταξιδιωτικό γραφείο αδιαφόρησε για την ομαλή επιστροφή τους. Σύμφωνα με τον διευθυντή του σχολείου Βαγγέλη Καραμπά, προχθές διαπιστώθηκε ότι το τουριστικό πρακτορείο που ανέλαβε τις λεπτομέρειες του ταξιδιού δεν είχε κλείσει τα εισιτήρια επιστροφής από την Ανκόνα και δεν είχαν γίνει οι απαραίτητες κρατήσεις στο πλοίο.

Σαν να μην ήταν αρκετό αυτό, αποκαλύφθηκε ότι δεν είχαν πληρωθεί το ξενοδοχείο και το φαγητό, αν και το σχολείο είχε δώσει τα χρήματα στο πρακτορείο που έκανε τις κρατήσεις!

Το γεγονός ότι δεν υπήρχαν κρατήσεις επιστροφής και διαθέσιμες θέσεις ή καμπίνες στο πλοίο για την Παρασκευή, ανάγκασε το σχολείο να τελειώσει την εκδρομή μία μέρα νωρίτερα, δηλαδή την Πέμπτη.

Σε ανακοίνωση της ιδιοκτήτριας του ταξιδιωτικού πρακτορείου Travel City αναφέρεται ότι καταβλήθηκαν «υπεράνθρωπες προσπάθειες να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας, αλλά η έλλειψη ρευστότητας σε συνδυασμό με την άστοχη υποβολή εξαιρετικά χαμηλών προσφορών μας, λόγω του έντονου ανταγωνισμού στην αγορά των σχολικών εκδρομών, οδήγησε στη σημερινή απαράδεκτη κατάσταση.

Εκφράζουμε τη λύπη μας για την αδυναμία του ταξιδιωτικού γραφείου μας να οργανώσει τη σχολική εκδρομή του 3ου Λυκείου Αρτας. Το πρόβλημα δεν αφορά μόνο το Λύκειο Αρτας».

Εντεκα καταγγελίες

Κατά του πρακτορείου Travel City φαίνεται ότι υπάρχουν τουλάχιστον άλλες εννέα καταγγελίες που αφορούν το διάστημα 2011-2013 και σχετίζονται κυρίως με σχολικά ταξίδια, όπως αποκαλύπτει ο προϊστάμενος επικοινωνίας του Συνηγόρου του Καταναλωτή Νεκτάριος Μακρυδάκης. Μάλιστα για το συγκεκριμένο πρακτορείο έχει δεχτεί καταγγελίες και το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή.

Οπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στον διοικητικό και οικονομικό απολογισμό του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών για το 2012 και σε ανακοίνωση που εκδόθηκε στις 26 Μαρτίου 2013 «επιβλήθηκε πρόστιμο 5.000 ευρώ στο τουριστικό γραφείο Travel City, γιατί δεν επέστρεφε στους καταναλωτές τα χρήματα που είχαν καταβάλει για εισιτήρια για την παρακολούθηση του Final 4, στη Βαρκελόνη, τα οποία το γραφείο δεν είχε εξασφαλίσει».

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ