Τα… μυστικά της μακροζωίας

Ο δρ Αλεξ Ζαβορόνκοφ παίρνει καθημερινά 230 φάρμακα και υποστηρίζει πως θα φτάσει 150 ετών.

Πεπεισμένος ότι θα ζήσει μέχρι τα 150 του χρόνια είναι επιστήμονας, ειδικός στον τομέα της αντιγήρανσης. Ο δρ Αλεξ Ζαβορόνκοφ υποστηρίζει ότι λόγω των ιατρικών εξελίξεων και της ευρείας χρήσης των αντιβιοτικών το προσδόκιμο ζωής αυξήθηκε πολύ περισσότερο από ό,τι πιστεύουμε. Και για να δοκιμαστεί η θεωρία του, ο ίδιος έχει δεσμευτεί να υιοθετήσει έναν τρόπο ζωής που εκτιμά ότι θα του δώσει την ευκαιρία να ζήσει πολλά και καλά -από άποψη υγείας -χρόνια. Ηδη παίρνει καθημερινά 100 διαφορετικά φάρμακα και συμπληρώματα, ασκείται τακτικά, κάνει συχνά τσεκάπ, εξετάζοντας στο αίμα του ακόμη και τον αριθμό των κυττάρων του. Επίσης, εμβολιάζεται με όποιο νέο εμβόλιο έχει εγκριθεί και ισχυρίζεται ότι έχει βάλει στο περιθώριο την επιθυμία του για γάμο, παιδιά και υλικά περιουσιακά στοιχεία, ώστε να επικεντρώνεται στην έρευνα που κάνει για την αντιγήρανση. Ο 37χρονος δρ Ζαβορόνκοφ για όσους ενδιαφέρονται να γίνουν αιωνόβιοι δίνει δέκα συμβουλές, τις οποίες ακολουθεί ο ίδιος κατά γράμμα:

1. Αποφύγετε την ψυχολογική γήρανση: Ορίστε τον ορίζοντα της αναμενόμενης διάρκειας ζωής σας σε θεωρητικά εφικτό διάστημα ή και σε διάστημα που φιλοδοξείτε.

2. Αφιερώστε περισσότερο χρόνο στον εαυτό σας και στον στόχο σας. Αναβάλλετε την αναπαραγωγή, για να αποφύγετε ευθύνες που φέρνει η γέννηση παιδιού και μην προσπαθείτε να αποκτήσετε περιουσίες.

3. Διατηρήστε τη νεανικότητά σας χρησιμοποιώντας κοινωνικά δίκτυα: Γίνεται κοινωνικοί, κάνετε παρέα με νέους ανθρώπους, καλύτερα νέους επιστήμονες και γιατρούς – οι πανεπιστημιακοί καθηγητές ζουν περισσότερο και παραμένουν πνευματικά ευέλικτοι.

4. Υποστηρίξτε και συμμετέχετε ενεργά σε έρευνες γήρανσης και μακροβιότητας: Μόνο η γνώση από πρώτο χέρι θα σας πείσει να δοκιμάσετε συνταγογραφούμενα αντιγηραντικά φάρμακα. Μερικά είναι ήδη διαθέσιμα.

5. Διατηρήστε ένα υγιές σώμα: Να κοιμάστε εφτά ώρες, περιορίστε τη λήψη θερμίδων, κάντε γιόγκα και τακτική άσκηση με βάρη. Διατηρήστε τον δείκτη μάζας σώματος μεταξύ 20 και 25. Αποφύγετε φλεγμονές και προσέξτε να μην αρρωστήσετε.

6. Γνωρίστε τις προδιαθέσεις σας: Κάντε βασικές γενετικές εξετάσεις για να κατανοήσετε τις προδιαθέσεις σας και τις πιθανές επιπτώσεις των διαφόρων φαρμάκων.

7. Παρακολουθείτε την υγεία σας: Κάντε τακτικά εξετάσεις αίματος, αριθμού κυττάρων, καρδιακής συχνότητας και άλλες μετρήσεις απόδοσης.

8. Ξεκινήστε τη λήψη γηροπροσταστατευτικών σκευασμάτων: Υιοθετήστε εξατομικευμένη αγωγή με φάρμακα κατά της γήρανσης, αφότου όμως γνωρίσετε τον τον εαυτό σας.

9. Αποθηκεύστε δείγματα βιολογικού υλικού σας από το αίμα και τους ιστούς σας σε βιοτράπεζα, για μελλοντική έρευνα.

10. Κάντε ενδιαφέρουσα ζωή, ώστε να ποθείτε τη μακροζωία: Διαβάστε βιβλία επιστημονικής φαντασίας και μπείτε στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών. Η ζωή σας δεν πρέπει να είναι ποτέ βαρετή.

To who is who του 37χρονου Ρώσου

Ο Ρώσος δρ Ζαβορόνκοφ είναι o διευθυντής του Ιδρύματος Ερευνών Βιογεροντολογίας και συγγραφέας του βιβλίου «Η γενιά χωρίς ηλικία: Πώς πρόοδοι στη Βιοϊατρική θα μετατρέψουν την παγκόσμια οικονομία». Επίσης, μαζί με επιστήμονες από τον Καναδά, τη Ρωσία και τις ΗΠΑ ίδρυσε το πρώτο Κέντρο Ογκολογίας και Συμβουλευτικής Ερευνας, μια οργάνωση εξατομικευμένης ιατρικής. Ο 37χρονος επιστήμονας μιλώντας στην εφημερίδα «The Telegraph» δήλωσε ότι πιστεύει πως η ψυχολογική επίδραση της γήρανσης του πληθυσμού είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο για τη μακροζωία και εκτιμά ότι το βασικό κομμάτι της δουλειάς του είναι να αλλάξει όσα θεωρούμε ως πιθανά για το προσδόκιμο της ζωής μας. «Οι άνθρωποι διαμορφώνουν τις προσδοκίες μακροζωίας τους χρησιμοποιώντας κυρίως το οικογενειακό ιστορικό τους και τον μέσο όρο της χώρας τους και δεν είναι διατεθειμένοι να αλλάξουν τις προσδοκίες τους σύντομα» εξηγεί. Ο δρ Ζαβορόνκοφ, που έχει στόχο να ζήσει μέχρι και 150 χρόνια, τον Ιανουάριο έβαλε στοίχημα 1.000.000 δολαρίων με τον συνάδελφό του Ντιμίτρι Καμίνσκι, ειδικό σε θέματα μακροζωίας, για το ποιος θα καταφέρει να ζήσει περισσότερο.

{{-PCOUNT-}}15{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ