Για τέλειους ώμους

Τρεις απλές ασκήσεις για την εκγύμναση των δελτοειδών μυών

4rw456ye45ty 1Οι δελτοειδείς (ώμοι) βρίσκονται στα ανώτερα πλάγια του κορμού μας και αποτελούνται από τρεις μοίρες, την πρόσθια, την εκτείνουσα και την οπίσθια μοίρα. Εκτελούν την απαγωγή των χεριών μας (πλάγια έκταση), την πρόταση (πρόσθια έκταση) και την οπίσθια έκταση. Οι ασκήσεις μπορούν να εκτελεστούν με δύο βαράκια ή δύο αυτοσχέδια βαράκια (σακούλα με κάποιο φορτίο μέσα, μπουκαλάκι νερού κ.λπ.).

ΑΣΚΗΣΗ 1:  (κεντρική φωτό) Στεκόμαστε σε όρθια θέση έχοντας τα χέρια μας στο πλάι του κορμού τεντωμένα κάτω (σε στάση προσοχής) και οι παλάμες μας κοιτούν προς τους μηρούς.4rw456ye45ty 3
Εκτείνουμε στο πλάι τα χέρια μας μέχρι το ύψος των ώμων. Εκτελούμε 15 επαναλήψεις. Εάν θέλουμε να ενεργοποιήσουμε και τους τραπεζοειδείς μυς μας κάνουμε ανάταση των χεριών μέχρι να ανταμώσουν επάνω από το κεφάλι μας.

ΑΣΚΗΣΗ 2: (φωτό δεξιά) Σε όρθια θέση κρατάμε δύο βαράκια με τα χέρια τεντωμένα κάτω μπροστά στα πόδια μας και οι παλάμες κοιτούν τους μηρούς. Προτείνουμε το δεξί χέρι μπροστά μέχρι το ύψος του ώμου, κατεβάζουμε κάτω και ξεκινάμε το αριστερό χέρι. Εκτελούμε 15 επαναλήψεις σε κάθε χέρι.

ΑΣΚΗΣΗ 3: (φωτό αριστερά) Βρισκόμαστε σε στάση όρθια σκυφτή (κορμός προς μηρό 90 μοίρες) με τα χέρια να αιωρούνται κάθετα στο έδαφος. Οι παλάμες είναι αντικριστές (κοιτούν η μία την άλλη). Εκτείνουμε στο πλάι μέχρι το ύψος των ώμων μας. Εκτελούμε 15 επαναλήψεις.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ