Τα οφέλη της άσκησης στην τρίτη ηλικία

Πώς η γυμναστική αλλάζει το σώμα αλλά και τη διάθεση

Πώς η γυμναστική αλλάζει το σώμα αλλά και τη διάθεση

Πολλοί ηλικιωμένοι προβληματίζονται για το εάν μπορούν να κάνουν γυμναστική στην τρίτη ηλικία, αν δεν έχουν ξανακάνει μέχρι τότε. Η γυμναστική δεν έχει ηλικιακά όρια. Μπορούμε να ξεκινήσουμε όποτε εμείς το θελήσουμε. Οταν είμαστε νέοι οι συνεχείς δραστηριότητες (εργασία, οικογένεια κλπ.) μας στερούν ελεύθερο χρόνο, τον οποίο θα μπορούσαμε να τον αφιερώσουμε στην εξάσκηση. Αφιερωνόμαστε στις υποχρεώσεις μας παραμελώντας ίσως τον εαυτό μας.

Αρκετοί λοιπόν προσέρχονται στα γυμναστήρια όταν πλέον έχουν ξεμπερδέψει από υποχρεώσεις και φυσικά έχουν φθάσει πια σε προχωρημένη ηλικία. Με μια σωστή καθοδήγηση από τους γυμναστές μπορούν να αρχίσουν να εισπράττουν τα οφέλη της.

Το σώμα αρχίζει να προσαρμόζεται άμεσα στη νέα κατάσταση και η βελτίωση είναι ραγδαία.
* Μειώνεται κατ’ αρχάς η δυσκαμψία του σώματος που προέρχεται από τη μειωμένη δραστηριότητα των προηγούμενων ετών.
* Φεύγουν οι πόνοι από τις αρθρώσεις.
* Αυξάνεται η αντοχή.
* Δυναμώνουν οι μύες και ο σκελετός.
* Μεγαλώνει η αισιοδοξία και το κέφι λόγω της αύξησης των επιπέδων των ενδορφινών και των άμεσων οπτικών αποτελεσμάτων.

Οι περισσότεροι, δε, από αυτούς αποδίδουν καλύτερα από τους νεότερους ασκούμενους, ίσως επειδή είναι πιο συνειδητοποιημένοι, πιο ώριμοι και πιο πειθαρχημένοι.

24.10.2015 espresso weekend

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ