Κυριακή, 5 Μαΐου, 2024

Ο κανίβαλος του Βέγκας

Κομμάτια ωμής σάρκας είχε στο στόμα του κανίβαλος που...

Οι ιστορίες διάσημων γυναικών που σε μικρή ηλικία παντρεύτηκαν μεγαλύτερούς τους αλλά...

Πρόωρα «στέφανα» υπό την επήρεια ναρκωτικών, νεανικά παντρολογήματα που...

Έλενα Κουντουρά: «Ο Στέφανος Κασσελάκης είναι αυθεντικός»

Συμμετείχε σε τέσσερις από τις πιo σημαντικές επιτροπές του...

Λαχανάκια Βρυξελλών στην κουζίνα της Βέφας Αλεξιάδου

Η Βέφα Αλεξιάδου αποτελεί την «εθνική μας μαγείρισσα» και...

Στα άδυτα της ομορφιάς

Οι ανάγκες του Ελληνα καταναλωτή σε σχέση με τα προϊόντα περιποίησης στο 1ο Athens Beauty Conference

«Η ομορφιά πηγάζει εκ των έσω, πρόκειται για μια ολιστική υπόθεση με βάση το είναι, όχι το φαίνεσθαι, και έχει πλέον απέναντί της έναν έξυπνο Ελληνα καταναλωτή, ο οποίος ψάχνει για αυθεντικότητα και συμμετοχή σε κάθε επαφή του με brands και προϊόντα ομορφιάς».

Αυτό επιβεβαίωσε το 1ο Athens Beauty Conference, μια συνδιοργάνωση της Fidel & Fortis – Σύμβουλοι Επιχειρήσεων με το Fashion Daily και Marketing Week της Boussias Communications.

Οι Ελληνες και ξένοι ομιλητές του συνεδρίου κατέληξαν στο ότι το μέλλον της βιομηχανίας ομορφιάς έγκειται στο να αφουγκραστεί τις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών και να τις υποστηρίξει με έγκυρη επιστημονική έρευνα και καινοτόμο τεχνολογία, παρά με κλασικές πρακτικές μάρκετινγκ.

«Ο καταναλωτής παίρνει πλέον το παιχνίδι της ομορφιάς και της προσωπικής περιποίησης στα χέρια του» υπογράμμισε ο Δημήτρης Κατσαχνιάς, κεντρικός ομιλητής και ειδικός σε θέματα στρατηγικής και επικοινωνίας για προϊόντα ομορφιάς και luxury goods σε διεθνές επίπεδο.

Ανάμεσα στους 20 Ελληνες που μίλησαν στη διοργάνωση ήταν και η Λένα Χαριζόπουλος, η γνωστή lifestyle editor, η οποία μέσα από το site της www.lenasblackbook.com μοιράζεται την τεράστια εμπειρία της με τους «επισκέπτες» της σελίδας της, έχοντας ως επίκεντρο την πολυτέλεια.

Διαφημιστικές καμπάνιες

Ωστόσο, μαζί με τις beauty editors που παρευρέθηκαν και μίλησαν στο συνέδριο -όπως οι Λένα Ιωαννίδου, Μάνια Μπούσμπουρα, Μαρία Παμπουκίδη- υποστήριξαν ότι ευθύνη του δημοσιογράφου ήταν και παραμένει να υπηρετεί με σεβασμό, συνέπεια και αντικειμενικότητα τον αναγνώστη.

Παρότρυναν τις εταιρίες να δίνουν βαρύτητα στην ποιότητα και την εγκυρότητα του περιεχομένου – και όχι σε εφήμερα χιλιάδες likes περιεχομένου.

Επισήμαναν, τέλος, την ανάγκη προσεκτικής επιλογής από τις εταιρίες των «προσώπων» που ηγούνται τις διαφημιστικές καμπάνιες των προϊόντων τους.

dfwqtqwerftger 1

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Vips με γιοτ και σούβλες σε Σπέτσες και Μύκονο

Τις παλιές, ένδοξες εποχές του θυμίζει από το βράδυ...

Αυστραλία: Ψάρι «λαχνός» αξίας 930.000 ευρώ

Φτωχαδάκι ψαράς στην Αυστραλία έκανε την τύχη του καθώς...

Η Καγιά αντίπαλος της Καραμπέτη στα Βραβεία Ιρις

Αυτό κι αν είναι είδηση: η Βίκυ Καγιά θα...

Κώστας Σκαφίδας: Η φιλία με Καζαντζίδη, ο Περπινιάδης και η χρυσές πίστες

Επειτα από 68 ολόκληρα χρόνια στο τραγούδι, κατεβάζει ρολά....

Δύο ομοφυλόφιλοι επιδόθηκαν σε σεξουαλικές πράξεις σε προαύλιο εκκλησίας τη Μ. Τετάρτη

Ούτε ιερό ούτε όσιο δεν είχαν δύο ομοφυλόφιλοι άνδρες,...

Η κόκα του Πειραιά και η ενέδρα θανάτου σε εστεμμένη κούκλα

Την ώρα που η παγκόσμια κοινή γνώμη προσπαθεί να...

Οσα θαυμαστά συμβαίνουν στο δωμάτιο του Δημήτρη Κόκοτα στο «Γεννηματάς»

Αχτίδες «αναστάσιμου φωτός» έχουν αρχίσει να πλημμυρίζουν εδώ και...