Η εξομολόγηση της Λε Μπροκ για την αποχή της από τα φώτα της δημοσιότητας.
«Μισούσα τον εαυτό μου». Με αυτήν την εξήγηση η Κέλι Λε Μπροκ έρχεται να λύσει το μυστήριο γύρω από την πολυετή αποχή της από τα φώτα της δημοσιότητας. Ηταν το 1996 όταν μετά το πολύκροτο διαζύγιό της από τον Στίβεν Σιγκάλ, η κινηματογραφική «Γυναικάρα με τα κόκκινα» αποφάσισε να αποσυρθεί από τη λάμψη του Μπέβερλι Χιλς και να καταφύγει μαζί με τα παιδιά της σε εξοχική κατοικία στη Σάντα Μπάρμπαρα.
«Το παραδέχομαι, έγινα ερημίτισσα. Οταν χώρισα από τον Στίβεν, το διαζύγιο ήταν πολύ άσχημο και οι λεπτομέρειες ήταν κάθε μέρα πρώτο θέμα στις ειδήσεις. Δεν ήθελα τα παιδιά μου να τα βλέπουν όλα αυτά και έτσι αποφάσισα να φύγω μακριά από το Λος Αντζελες, κάπου όπου θα μπορούσαν να μεγαλώσουν με αληθινούς ανθρώπους – με τα παιδιά των βενζινάδων, υδραυλικών και άλλων αληθινών οικογενειαρχών» λέει η 53χρονη πλέον Κέλι Λε Μπροκ, η οποία μετακόμισε σε ένα μεγάλο αγροτόσπιτο και απέκτησε για καλύτερο φίλο ένα… άλογο.
«Φοβόμουν τα πάντα και δεν ήθελα να βγω από το σπίτι. Είχα μηδενική αυτοεκτίμηση. Μισούσα τον εαυτό μου» ομολογεί και αποκαλύπτει ότι υπάρχουν πολλά βράδια που κοιμάται αγκαλιά με το άλογό της στην ύπαιθρο για να αισθάνεται πιο κοντά στη φύση. «Καλλιεργώ όλα τα λαχανικά μόνη μου και φτιάχνω το δικό μου τυρί και γιαούρτι. Είναι εξοντωτικό! Ωστόσο η καλλιέργεια της γης με κρατάει σε τέτοια φόρμα που δεν έχει χρειαστεί να γυμναστώ τα τελευταία εφτά χρόνια!» λέει η 53χρονη ηθοποιός, η οποία βρέθηκε στα 15 της στον χώρο του μόντελινγκ, όταν την ανακάλυψε ένας κυνηγός ταλέντων και την έστειλε κατευθείαν για φωτογράφιση στις Σεϋχέλλες. Πολύ γρήγορα όμως ανακάλυψε ότι ο χώρος της πασαρέλας ήταν βουτηγμένος στα ναρκωτικά και τον εγκατέλειψε γι’ αυτόν του κινηματογράφου, στον οποίο γρήγορα θριάμβευσε.
«Μετά τη “Γυναικάρα με τα κόκκινα”, πολλοί χολιγουντιανοί σταρ με προσέγγισαν. Ο Τζακ Νίκολσον, ο Γουόρεν Μπίτι, ο Μπίλι Γουάιλντερ» αποκαλύπτει η Λε Μπροκ, η οποία όμως σαγηνεύτηκε από τον βίαιο Στίβεν Σιγκάλ και το πλήρωσε ακριβά – από ό,τι φάνηκε στην πορεία.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΟΥ