Οι καλλονές της Victoria’s Secret πέταξαν φτερά, πούπουλα, αλλά και όλα τους τα ρούχα μπροστά στον φωτογραφικό φακό γνωστού περιοδικού!
Οχι και τόσο… αγγελική είναι η τελευταία φωτογράφηση στην οποία συμμετείχαν οι «άγγελοι» της Victoria’s Secret. Η Μιράντα Κερ, η Κάντις Σουάνπολ, η Αλεσάντρα Αμπρόζιο, η Τόνι Γκαρν και οι υπόλοιπες καλλονές που έχουν παρελάσει με τα αγγελικά φτερά στο ετήσιο μεγάλο σόου του γνωστού οίκου εσωρούχων πέταξαν όχι μόνο τα φτερά και τα πούπουλα, αλλά και όλα τα ρούχα τους μπροστά στον φωτογραφικό φακό του περιοδικού «Interview».
Η 21χρονη Τόνι Γκαρν πόζαρε φορώντας μονάχα ένα ζευγάρι ψηλοτάκουνες γόβες και ένα κολιέ με πέρλες, ενώ τοποθέτησε με στρατηγικό τρόπο μπροστά στα επίμαχα σημεία μια τσάντα και μια γούνινη εσάρπα. Με τα ίδια ακριβώς αξεσουάρ πόζαραν η Νοτιοαφρικανή καλλονή Κάντις Σουάνπολ και η Αυστραλή Μιράντα Κερ. Στο ίδιο κόνσεπτ ήταν και οι πόζες της Ολλανδής Ντούτζεν Κρόες, της Βρετανίδας Τζόρνταν Νταν, αλλά και της Μπεχάτι Πρίνσλου από τη Ναμίμπια. Πιο… ντυμένη απ’ όλες φωτογραφήθηκε η Βραζιλιάνα καλλονή Αλεσάντρα Αμπρόζιο, καθώς ήταν η μοναδική που δεν αποχωρίστηκε το σουτιέν της!
Η φωτογράφιση είχε τίτλο «Θεότητες» και κρίνοντας από τις πρωταγωνίστριες των φωτογραφιών, μπορεί να κατανοήσει κανείς το γιατί. Οι υπεύθυνοι του περιοδικού σχολίασαν: «Δέρμα, γούνα και πέρλες – ένας μεθυστικός διαχρονικός συνδυασμός που πλαισίωσε την καυτή σεξουαλικότητα των κοριτσιών που έβαλαν φωτιά στον χώρο». «Οταν νιώθεις άνετα με τον εαυτό σου, αποπνέεις μια σεξουαλική αύρα» δήλωσε στο περιοδικό η 38χρονη Ντούτζεν Κρόες, ενώ η Πρίνσλου δήλωσε ότι αισθάνεται πιο σέξι όταν είναι ευτυχισμένη και μπορεί να είναι 100% ο εαυτός της γυμνή σε μια παραλία. Η Αμπρόζιο έσπευσε να ευχαριστήσει μέσω twitter τον φωτογράφο Φάμπιεν Μπάρον για το υπέροχο αποτέλεσμα.
Πράγματι, το αποτέλεσμα ήταν τόσο υπέροχο, που ακόμη και οι υπεύθυνοι του περιοδικού δεν ήξεραν ποια απ’ όλες τις καλλονές να ξεχωρίσουν για το εξώφυλλο. Ετσι άφησαν την επιλογή στο κοινό. Πώς; Κυκλοφορώντας το περιοδικό με οκτώ (!) διαφορετικά εξώφυλλα και δίνοντας επομένως την ευκαιρία στους αναγνώστες να επιλέξουν το μοντέλο της προτίμησής τους σε πρώτο πλάνο.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΟΥ