Το άρωμα ενός… ροκ βαμπίρ

Ο Ρόμπερτ Πάτινσον σε ένα ερωτικό κυνηγητό με την Καμίλ Ρόου υπό τους ήχους των Led Zeppelin για τις ανάγκες του διαφημιστικού του Dior Homme.

Πώς μπορεί να συνδεθούν οι ροκ ήχοι των Led Zeppelin με τη σαλονάτη αλλά και σέξι εκφώνηση του αρώματος Dior Homme; Κι όμως, συνδέονται στο νέο διαφημιστικό του αρώματος με πρωταγωνιστή το πρώην κινηματογραφικό βαμπίρ Ρόμπερτ Πάτινσον, ο οποίος εμφανίζεται σ’ ένα διαρκές ερωτικό κυνηγητό με το μοντέλο Καμίλ Ρόου υπό τους ήχους του «Whole Lotta Love».

To βίντεο της διαφήμισης, στην uncut εκδοχή του, κυκλοφόρησε επισήμως την Κυριακή και έκτοτε έχει σημειώσει ρεκόρ αναπαραγωγής στα social media, γεγονός ωστόσο που δεν ξένισε κανέναν. Η παρουσία του Ρόμπερτ Πάτινσον και μάλιστα κοστουμαρισμένου, ο οποίος χάρη στην υψηλής αισθητικής φωτογραφία του βίντεο εμφανίζεται με μια σχεδόν εξαϋλωμένη γοητεία, αλλάζει «πίστα» τη φρενίτιδα των θαυμαστριών του.

«Πήρα μέρος σε αυτό το βίντεο επειδή ήθελα να κάνω κάτι διαφορετικό για εμένα… Κάτι που είναι αρκετά mainstream αλλά και αρκετά ακραίο, ώστε να ταιριάζει με την κατεύθυνση στην οποία θέλω να πάει η ζωή μου» δήλωσε ο ίδιος ο Πάτινσον στη γαλλική έκδοση του περιοδικού «Elle».

Περισσότερη αίσθηση ωστόσο προκαλεί η δήλωσή του ότι ντράπηκε όταν φίλησε την Καμίλ Ρόου, αν και έσπευσε να προσθέσει ότι ύστερα από αυτήν την εμπειρία θέλει το επόμενο κορίτσι του να είναι Γαλλίδα!

«Οταν παρακολουθούσαν όλοι τη σκηνή του φιλιού, ένιωσα πραγματικά ντροπή. Ξαφνικά η Καμίλ είπε “Oh la la!”. Εμεινα να την κοιτάζω με γουρλωμένα μάτια και της είπα: “Με δουλεύεις;”» αποκάλυψε σε συνέντευξή του στη γαλλική εφημερίδα «Figaro». Οπως εξήγησε, πίστευε ότι αυτός ο γαλλικός τρόπος επιφωνήματος έδειχνε διάθεση για αστεία και μετά κατάλαβε ότι ήταν επιφώνημα θαυμασμού. Οσο για τον οίκο Dior, οι υπεύθυνοί του εκτός από θαυμασμό για τον Πάτινσον εκδηλώνουν και ενθουσιασμό για τη συνεργασία τους αλλά και για το τελικό αποτέλεσμα της διαφήμισης. «Είναι το βασικό θέμα συζήτησης στον κόσμο της μόδας αυτή τη στιγμή και αποτέλεσμα μιας από τις πιο πολυαναμενόμενες διαφημίσεις των τελευταίων χρόνων» ανέφερε χαρακτηριστικά εκπρόσωπος του οίκου στη βρετανική εφημερίδα «Mirror».

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ