Εφτασε στα άκρα γιατί τα «παγωμένα» έργα έχουν αποκλείσει την πρόσβαση στο μαγαζί του.
Εφτασε στα όριά του και ξεκίνησε απεργία πείνας κατά των έργων του μετρό στη Θεσσαλονίκη, που έχουν αποκλείσει την πρόσβαση στο μαγαζί του! Στις 4 Σεπτεμβρίου 2011 ο Ζαφείρης Τζούτζιας, ένας από τους παλαιότερους καταστηματάρχες της οδού Δελφών στη συμπρωτεύουσα, πήρε ένα ενημερωτικό σημείωμα, με τον οποίο τον πληροφορούσαν ότι ο δρόμος θα έμενε κλειστός για διάστημα δέκα μηνών, για τις ανάγκες των έργων κατασκευής του μετρό. Από τότε έχουν περάσει δύο χρόνια… Οι τρεις από τους σαράντα πέντε καταστηματάρχες που δραστηριοποιούνταν κάποτε στην περιοχή και δεν έβαλαν ακόμη λουκέτο «αργοπεθαίνουν» πίσω από τις ογκώδεις λαμαρίνες, ενώ οι εργασίες του μετρό, παρά τις διαβεβαιώσεις των υπευθύνων ότι θα επιταχυνθούν, φαίνεται πως έχουν «παγώσει». Ζώντας καθημερινά στο πετσί του την κατάσταση του αποκλεισμού στην οποία καταδικάστηκαν να ζουν οι καταστηματάρχες της οδού Δελφών, ο Ζαφείρης Τζούτζιας ξεκίνησε απεργία πείνας στο εργοτάξιο του μετρό, στη συμβολή της Δελφών με τη Μάρκου Μπότσαρη.
Παράλληλα «έντυσε» το μαγαζί του με μαύρες σημαίες και πανό με συνθήματα, με τα οποία καλεί την εταιρία Αττικό Μετρό να αναλάβει να ταΐσει τα τρία ανήλικα παιδιά του! «Στην αρχή πιστέψαμε τις δεσμεύσεις ότι η Δελφών θα ήταν κλειστή μόνο για δέκα μήνες και γι’ αυτό άλλωστε δεν μεταφέραμε τα καταστήματά μας. Οι δέκα μήνες όμως έγιναν έντεκα, δώδεκα και φτάσαμε πια στα δύο χρόνια» λέει ο κ. Τζούτζιας, στέλνοντας μήνυμα στην Πολιτεία να σκύψει στο πρόβλημα των καταστηματαρχών που τα τελευταία χρόνια έχουν δει τον τζίρο τους να πέφτει κατακόρυφα. Την ίδια ώρα, για καθυστερήσεις που στερούν το έργο από πολύτιμες θέσεις εργασίας κάνουν λόγο οι εργαζόμενοι του μετρό. Στη συνέντευξη Τύπου που έδωσαν στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης χαρακτήρισαν «μη ρεαλιστική» την εκτίμηση των υπευθύνων του έργου για μικρές αποκλίσεις του χρονοδιαγράμματος και τόνισαν ότι ενώ θα έπρεπε να έχει περατωθεί ήδη όλο το αρχαιολογικό έργο, απαιτούνται τουλάχιστον άλλα δύο χρόνια μέχρι να ολοκληρωθεί και στον τελευταίο σταθμό.
ΜΑΡΙΑ ΜΕΪΜΑΡΗ