Η παρουσιάστρια του MTV, Μυρτώ Κάζη, δημιούργησε μια ιστοσελίδα με έξυπνες ιδέες για οικονομικούς γάμους.
Εκτός από παρουσιάστρια του MTV, έγινε και… wedding planner. Η Μυρτώ Κάζη μπορεί να μην έχει ξεκινήσει να σχεδιάζει τον δικό της γάμο (που σίγουρα θα γίνει στις Σπέτσες, απ’ όπου και κατάγεται), όμως η δημιουργικότητά της την έκανε να ανοίξει τον δικό της ιστότοπο για γάμους.
Η απόγονος της Μπουμπουλίνας ανήκει στις δυναμικές σύγχρονες γυναίκες που ρισκάρουν ακόμη και σε δύσκολους καιρούς. Και μπορεί το «yes ι do» να μην το έχει πει ακόμη στην προσωπική της ζωή, όμως το… έχει κάνει πράξη δημιουργώντας έναν οδηγό γάμου με πρωτότυπες ιδέες, συνεντεύξεις από γνωστούς σχεδιαστές, αλλά και έξυπνες λύσεις για έναν όμορφο και οικονομικό γάμο. «Ολα ξεκίνησαν από τον γάμο δύο φίλων μου που έπαιρναν συνεχώς προσφορές εξαιρετικά ακριβές» λέει μιλώντας στην «Espresso της Κυριακής» η Μυρτώ και προσθέτει:
«Προσφέρθηκα να τους βοηθήσω με κάποιες γνωριμίες που είχα από τη δουλειά και τελικά έκαναν έναν γάμο στο 1/3 της τιμής. Ταυτόχρονα σκεφτόμουν να ξεκινήσω κάτι δικό μου. Ο συνδυασμός των δύο με οδήγησε στην ιδέα -που μου ήρθε στον ύπνο μου- να κάνω ένα φρέσκο και νεανικό site για γάμους. Δεν φοβήθηκα να ρισκάρω γιατί είναι κάτι που το αγαπώ. Η επένδυση σε κάτι διαδικτυακό είναι η πιο ασφαλής και η πιο μικρή επένδυση που μπορείς να κάνεις. Το ζήτημα είναι να βρεις την “τρύπα” στην αγορά και να μην κάνεις κάτι που ήδη υπάρχει».
Η ομάδα αποτελείται από δέκα κορίτσια και δύο αγόρια, με δικό τους ατελιέ. «Τα νέα ζευγάρια έχουν αλλάξει τα τελευταία χρόνια το σκηνικό του γάμου και τις απαιτήσεις και έχουν καταλάβει ότι το παν δεν είναι να βγουν οι υποχρεώσεις προς τρίτους, αλλά να περάσουν καλά οι ίδιοι με δικούς τους ανθρώπους» εξηγεί η παρουσιάστρια και ραδιοφωνική παραγωγός, που αυτές τις μέρες ταξίδεψε με το team της στη Σαντορίνη για να οργανώσει έναν νησιώτικο και άκρως ρομαντικό γάμο.
Ευκαιρίες σε ίντερνετ εν μέσω κρίσης
H στροφή των επιχειρήσεων στα ψηφιακά μέσα, αλλά και οι νέες επιχειρηματικές κινήσεις με όχημα το διαδίκτυο είναι σε άνοδο στην Ελλάδα, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια της κρίσης.
Σχετική έρευνα έδειξε ότι σήμερα το 91% των ελληνικών επιχειρήσεων έχει πρόσβαση στο ίντερνετ, ενώ μία στις τέσσερις χρησιμοποιεί το facebook και άλλα κοινωνικά δίκτυα για προβολή. Η μελέτη, που διεξήχθη από το Παρατηρητήριο της Κοινωνίας της Πληροφορίας, οδήγησε επίσης στο συμπέρασμα ότι η προώθηση των επιχειρήσεων μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα είναι σε συνεχή ανοδική πορεία και ότι υπάρχει σημαντική ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα.
Διαπίστωσε, δε, ότι πληθώρα επιχειρήσεων συνεχίζουν να επενδύουν σε νέες τεχνολογίες, παρά την οικονομική ύφεση. Εξι στις δέκα εταιρίες ανεξαρτήτως μεγέθους (ποσοστό 61%) στην αρχή του 2013 είχαν δική τους ιστοσελίδα προβάλλοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, ποσοστό που αγγίζει το 78% για τις επιχειρήσεις οι οποίες απασχολούν πάνω από δέκα άτομα. Μάλιστα, μία στις δύο μικρότερες εταιρίες (ποσοστό 52,4%) έχει πια τη δική της ιστοσελίδα.
ΤΕΡΙΑΝΝΑ ΠΑΠΠΑ