Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Ο Σταϊκούρας θαυμαστής της sexy Μαρίας Τζινέρη

Δεν ήταν και λίγοι οι παρευρισκόμενοι σε εγκαίνια έργων...

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας για την Τετάρτη 24 Απριλίου

ΚΡΙΟΣ: Δώστε στο ταίρι σας την ασφάλεια, την προστασία...

Πάτωσε το νέο άλμπουμ της Jlo! Δεν… τσουλάει η περιοδεία της

Αν μας λέγανε ότι οι συναυλίες της δεν πουλάνε...

Ιουλία Καλλιμάνη: Το διήμερο closing party στο Tokyo μετά από 8 μήνες...

Μετά από 8 ολόκληρους μήνες επιτυχίας, η Ιουλία Καλλιμάνη,...

Ο κλόουν businessman που πετά στα σύννεφα!

Ο εκκεντρικός CEO της Ryanair, Michael O’ Leary, ντύνεται ταυρομάχος και ποζάρει με σέξι αεροσυνοδούς για να προμοτάρει την ιρλανδική αεροπορική εταιρία.


Η αεροπορική εταιρία Ryanair έχει τελευταία την «τιμητική» της στην ελληνική επικαιρότητα. Ετοιμάζεται να εγκαινιάσει τον Απρίλιο νέες βάσεις στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, αφήνει να διαρρεύσει ότι θα δημιουργήσει χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας στη χώρα μας, «ανεξαρτητοποίησε» την Κρήτη και το πήρε πίσω όπως όπως και πριν από λίγα 24ωρα ανακοίνωσε νέα έξτρα δρομολόγια από Χανιά και Ρόδο. Πολύ σύντομα, ωστόσο, εκείνος που σίγουρα θα απασχολεί μονομερώς τα ελληνικά μέσα είναι ο πολύς κ. O’Leary, ο 53χρονος εκκεντρικός CEO, που φωτογραφίζεται με μαγιό δίπλα στα «κορίτσια» του, ντύνεται Πάπας και δηλώνει «νομίζω ότι είμαι ο Χριστός»!


Ο Michael O’Leary είναι μια γνήσια έκπληξη, δεν κολλάει πουθενά, κάνει (και λέει) ό,τι του κατέβει στο κεφάλι, χωρίς να νοιάζεται για τις επιπτώσεις. Αλλά είναι και παθιασμένος με τη δουλειά του και φαίνεται. Πολυεκατομμυριούχος, βωμολόχος όσο δεν παίρνει και προκλητικός από πεποίθηση, δεν είναι αγαπητός στα μίντια, που ωστόσο ασχολούνται συνέχεια μαζί του. Ισως αυτός ακριβώς να είναι και ο στόχος του. Οπως και να έχει, ο κ. O’Leary δεν φαίνεται χαζός. Τουναντίον. Αφού πέρασε από τη θέση του οικονομικού συμβούλου του ιδρυτή της εταιρίας από το 1987 έως το 1991, ο νεαρός τότε Μάικλ «πήδησε» στη θέση του αναπληρωτή διευθύνοντος συμβούλου, για να αναλάβει τελικά τη Ryanair ως διευθύνων σύμβουλος το 1994 -με τις ευλογίες του ιδρυτή της Tony Ryan- και να την εξελίξει στη μεγαλύτερη σε επιβατική κίνηση αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη. Είκοσι χρόνια αργότερα, ο εκκεντρικός CEO έχει φέρει τα πάνω κάτω στην αεροπορική συγκοινωνία, έχει δώσει «παραστάσεις» που έμειναν αξέχαστες, έχει παραχωρήσει εκατοντάδες συνεντεύξεις και -όποτε θέλει να κάνει μια νέα κίνηση- μηχανεύεται ένα τέχνασμα για να την επικοινωνήσει ανέξοδα και επιτυχημένα!


Για να πλασάρει τις πτήσεις της εταιρίας του στη Ρώμη δεν δίστασε να ντυθεί Πάπας, για να διαφημίσει ότι η Ryanair επιτρέπει τη χρήση κινητού κατά την πτήση (πρωτιά δική του και αυτό) ντύθηκε… κινητό, για να ανακοινώσει πτήσεις στην Ισπανία έβαλε καπέλο γελωτοποιού και στολή ταυρομάχου και για να προωθήσει τις πωλήσεις του ημερολογίου της επιχείρησής του (έσοδα που πηγαίνουν σε φιλανθρωπικό σκοπό) γδύθηκε και ο ίδιος και φωτογραφήθηκε μαζί με τις ημίγυμνες αεροσυνοδούς (τις ομορφότερες της εταιρίας) σε ξεκαρδιστικές πόζες. «Ο κόσμος με βλέπει σαν Χριστό, Σούπερμαν ή σαν ένα αντιπαθέστατο μικρό σκ***. Νομίζω ότι είμαι ο Χριστός. Ενας προφήτης στην εποχή του» δηλώνει το αφεντικό της Ryanair και συνεχίζει τα καμώματά του αλλά και την ξέφρενη πορεία της επιτυχίας του, όπως επίσης και τη σαφώς εχθρική στάση του απέναντι στους ανταγωνιστές του, τις αεροπορικές Αρχές, τις κυβερνήσεις, τα συνδικάτα και τους… ίδιους του τους πελάτες του, συμπεριφορά που έχει γίνει σήμα κατατεθέν του.


Με κλειδί της επιτυχίας του όχι μόνο τα φθηνά εισιτήρια, αλλά και τον περιορισμό στις χρεώσεις που επιβάλλονται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, το αφεντικό της Ryanair καθιέρωσε ένα νέο μοντέλο φθηνών ταξιδιών, όπου το κόστος γίνεται όλο και πιο ακριβό όσο ο επιβάτης έχει απαιτήσεις. Η αριθμημένη θέση, τα ψώνια στο αεροπλάνο και η ενοικίαση αυτοκινήτου από συγγενική εταιρία ανεβάζουν την τιμή του εισιτηρίου κατακόρυφα -ο ίδιος σκεφτόταν να χρεώνει ένα ευρώ ακόμη και τη χρήση τουαλέτας- αλλά αυτό είναι επιλογή του πελάτη. Οπως και το αν θα πετάξει με μια αεροπορική εταιρία που μπορεί να τον… βρίζει, ωστόσο του εξασφαλίζει πάμφθηνο εισιτήριο.


Ζώντας στο Gigginstown House, κοντά στο Δουβλίνο, ο Μάικλ, η γυναίκα του Ανίτα Φάρελ και τα τέσσερα παιδιά τους απολαμβάνουν την εξοχή στο Country Westmeath, εκτρέφοντας παράλληλα άλογα και μοσχάρια στους στάβλους τους. Τα άλογά του έχουν κερδίσει αρκετούς τίτλους, ενώ ο O’Leary συνηθίζει να επιλέγει κορυφαίους αναβάτες για τα «καμάρια» του.


Η 41χρονη σήμερα Ανίτα δούλευε ως τραπεζικός επενδυτής πριν από τον γάμο τους το 2003, αλλά στη συνέχεια εγκατέλειψε τα πάντα για να μεγαλώσει τα παιδιά της, μια και ο άντρας της έχει την παραδοσιακή άποψη για τον ρόλο της γυναίκας στην οικογένεια. Εναν χρόνο μετά τον γάμο του και έχοντας ήδη αποδείξει ότι είναι με επιμονή εκκεντρικός σε όλες τις εκφάνσεις του, ο ζάπλουτος Michael O’Leary, με περιουσία που υπολογίζεται σε 431.000.000 ευρώ, πιάστηκε να παρανομεί έχοντας τοποθετήσει παράνομη πινακίδα ταξί στη λιμουζίνα του, προκειμένου να μπορεί να κυκλοφορεί ελεύθερα στις λεωφορειολωρίδες, ώστε -όπως είπε- να μην καθυστερεί όταν έχει κίνηση.



Η αεροπορική εταιρία Ryanair έχει τελευταία την «τιμητική» της στην ελληνική επικαιρότητα. Ετοιμάζεται να εγκαινιάσει τον Απρίλιο νέες βάσεις στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, αφήνει να διαρρεύσει ότι θα δημιουργήσει χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας στη χώρα μας, «ανεξαρτητοποίησε» την Κρήτη και το πήρε πίσω όπως όπως και πριν από λίγα 24ωρα ανακοίνωσε νέα έξτρα δρομολόγια από Χανιά και Ρόδο. Πολύ σύντομα, ωστόσο, εκείνος που σίγουρα θα απασχολεί μονομερώς τα ελληνικά μέσα είναι ο πολύς κ. O’Leary, ο 53χρονος εκκεντρικός CEO, που φωτογραφίζεται με μαγιό δίπλα στα «κορίτσια» του, ντύνεται Πάπας και δηλώνει «νομίζω ότι είμαι ο Χριστός»!


Ο Michael O’Leary είναι μια γνήσια έκπληξη, δεν κολλάει πουθενά, κάνει (και λέει) ό,τι του κατέβει στο κεφάλι, χωρίς να νοιάζεται για τις επιπτώσεις. Αλλά είναι και παθιασμένος με τη δουλειά του και φαίνεται. Πολυεκατομμυριούχος, βωμολόχος όσο δεν παίρνει και προκλητικός από πεποίθηση, δεν είναι αγαπητός στα μίντια, που ωστόσο ασχολούνται συνέχεια μαζί του. Ισως αυτός ακριβώς να είναι και ο στόχος του. Οπως και να έχει, ο κ. O’Leary δεν φαίνεται χαζός. Τουναντίον. Αφού πέρασε από τη θέση του οικονομικού συμβούλου του ιδρυτή της εταιρίας από το 1987 έως το 1991, ο νεαρός τότε Μάικλ «πήδησε» στη θέση του αναπληρωτή διευθύνοντος συμβούλου, για να αναλάβει τελικά τη Ryanair ως διευθύνων σύμβουλος το 1994 -με τις ευλογίες του ιδρυτή της Tony Ryan- και να την εξελίξει στη μεγαλύτερη σε επιβατική κίνηση αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη. Είκοσι χρόνια αργότερα, ο εκκεντρικός CEO έχει φέρει τα πάνω κάτω στην αεροπορική συγκοινωνία, έχει δώσει «παραστάσεις» που έμειναν αξέχαστες, έχει παραχωρήσει εκατοντάδες συνεντεύξεις και -όποτε θέλει να κάνει μια νέα κίνηση- μηχανεύεται ένα τέχνασμα για να την επικοινωνήσει ανέξοδα και επιτυχημένα!


Για να πλασάρει τις πτήσεις της εταιρίας του στη Ρώμη δεν δίστασε να ντυθεί Πάπας, για να διαφημίσει ότι η Ryanair επιτρέπει τη χρήση κινητού κατά την πτήση (πρωτιά δική του και αυτό) ντύθηκε… κινητό, για να ανακοινώσει πτήσεις στην Ισπανία έβαλε καπέλο γελωτοποιού και στολή ταυρομάχου και για να προωθήσει τις πωλήσεις του ημερολογίου της επιχείρησής του (έσοδα που πηγαίνουν σε φιλανθρωπικό σκοπό) γδύθηκε και ο ίδιος και φωτογραφήθηκε μαζί με τις ημίγυμνες αεροσυνοδούς (τις ομορφότερες της εταιρίας) σε ξεκαρδιστικές πόζες. «Ο κόσμος με βλέπει σαν Χριστό, Σούπερμαν ή σαν ένα αντιπαθέστατο μικρό σκ***. Νομίζω ότι είμαι ο Χριστός. Ενας προφήτης στην εποχή του» δηλώνει το αφεντικό της Ryanair και συνεχίζει τα καμώματά του αλλά και την ξέφρενη πορεία της επιτυχίας του, όπως επίσης και τη σαφώς εχθρική στάση του απέναντι στους ανταγωνιστές του, τις αεροπορικές Αρχές, τις κυβερνήσεις, τα συνδικάτα και τους… ίδιους του τους πελάτες του, συμπεριφορά που έχει γίνει σήμα κατατεθέν του.


Με κλειδί της επιτυχίας του όχι μόνο τα φθηνά εισιτήρια, αλλά και τον περιορισμό στις χρεώσεις που επιβάλλονται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, το αφεντικό της Ryanair καθιέρωσε ένα νέο μοντέλο φθηνών ταξιδιών, όπου το κόστος γίνεται όλο και πιο ακριβό όσο ο επιβάτης έχει απαιτήσεις. Η αριθμημένη θέση, τα ψώνια στο αεροπλάνο και η ενοικίαση αυτοκινήτου από συγγενική εταιρία ανεβάζουν την τιμή του εισιτηρίου κατακόρυφα -ο ίδιος σκεφτόταν να χρεώνει ένα ευρώ ακόμη και τη χρήση τουαλέτας- αλλά αυτό είναι επιλογή του πελάτη. Οπως και το αν θα πετάξει με μια αεροπορική εταιρία που μπορεί να τον… βρίζει, ωστόσο του εξασφαλίζει πάμφθηνο εισιτήριο.


Ζώντας στο Gigginstown House, κοντά στο Δουβλίνο, ο Μάικλ, η γυναίκα του Ανίτα Φάρελ και τα τέσσερα παιδιά τους απολαμβάνουν την εξοχή στο Country Westmeath, εκτρέφοντας παράλληλα άλογα και μοσχάρια στους στάβλους τους. Τα άλογά του έχουν κερδίσει αρκετούς τίτλους, ενώ ο O’Leary συνηθίζει να επιλέγει κορυφαίους αναβάτες για τα «καμάρια» του.


Η 41χρονη σήμερα Ανίτα δούλευε ως τραπεζικός επενδυτής πριν από τον γάμο τους το 2003, αλλά στη συνέχεια εγκατέλειψε τα πάντα για να μεγαλώσει τα παιδιά της, μια και ο άντρας της έχει την παραδοσιακή άποψη για τον ρόλο της γυναίκας στην οικογένεια. Εναν χρόνο μετά τον γάμο του και έχοντας ήδη αποδείξει ότι είναι με επιμονή εκκεντρικός σε όλες τις εκφάνσεις του, ο ζάπλουτος Michael O’Leary, με περιουσία που υπολογίζεται σε 431.000.000 ευρώ, πιάστηκε να παρανομεί έχοντας τοποθετήσει παράνομη πινακίδα ταξί στη λιμουζίνα του, προκειμένου να μπορεί να κυκλοφορεί ελεύθερα στις λεωφορειολωρίδες, ώστε -όπως είπε- να μην καθυστερεί όταν έχει κίνηση.


Η κόντρα με τον Mr Easy Jet


Λίγο πριν από τα τέλη του 2013, ένας εκνευρισμένος Michael O’Leary αναγκάστηκε να παραδεχτεί μπροστά στους δημοσιογράφους ότι η easyJet του Στέλιου Χατζηιωάννου – ένας από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές του- τα κατάφερε καλύτερα σε ανάπτυξη από τη Ryanair τον τελευταίο χρόνο με την προσφορά νέων και πιο ευέλικτων υπηρεσιών και πεισμωμένος συμπλήρωσε ότι δεν θα του πάρει περισσότερο από έξι μήνες για να κλείσει την «ψαλίδα» και να ξεπεράσει την easyJet.


«Αντέγραψε» μάλιστα τον ανταγωνιστή του δίνοντας στους επιβάτες αριθμημένες θέσεις χωρίς έξτρα χρέωση, κάτι που είχε κάνει νωρίτερα η εταιρία του Χατζηιωάννου. Η αλήθεια είναι ότι αυτή η κόντρα κρατάει χρόνια και έχει φτάσει ακόμη και στα δικαστήρια. Τον Φεβρουάριο του 2010 η Ryanair προχώρησε σε εξαπέλυσε καμπάνια με τον Στέλιο Χατζηιωάννου να έχει μύτη… Πινόκιο και την πρόκληση «Η Ryanair καλεί την easyJet να δημοσιεύει τα τελευταία στατιστικά της».


Η easyJet απάντησε φυσικά μέσω του δικηγόρου της και τελικά ο O’Leary αναγκάστηκε και να ζητήσει συγγνώμη με σχετικές αφίσες και αποζημίωση να καταβάλει. Το «συγγνώμη» εξάλλου είναι κάτι συνηθισμένο για τη Ryanair. Το ίδιο έκανε και όταν σε βίντεο που παρουσιάζει τις αλλαγές που ετοιμάζει για το 2014, ανάμεσα σε άλλους προορισμούς που απεικονίζονται σε βαλίτσα, εμφανίζεται η Κρήτη με τη σημαία της περιόδου της Κρητικής Πολιτείας!


Αξέχαστες ατάκες


Για τη δημοτικότητά του δηλώνει: «Δεν δίνω μία αν με συμπαθούν», για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή «Κομμουνιστές!», για τις υπηρεσίες στους επιβάτες «Θα απολογηθούμε αν κάτι πάει στραβά; Οχι, δεν θα κ**οαπολογηθούμε!». Οι αξέχαστες ατάκες του Μάικλ Ο’ Λίρι είναι τόσες που μπορούν να γεμίσουν ένα ολόκληρο βιβλίο. Το οποίο εκδόθηκε το 2010. Και εννοείται ότι από τότε έχει ήδη πει άλλες τόσες!


Για τους υπέρβαρους επιβάτες: «Κανείς δεν θέλει όταν είναι στον αέρα να κάτσει δίπλα σε έναν πραγματικά παχύ ****. Εχουμε μείνει άφωνοι από τον αριθμό πελατών που όχι μόνο θέλουν να φορολογήσουν τους χοντρούς, αλλά και να τους βασανίσουν».


Για τα ετήσια αποτελέσματα χρήσης σε συνέντευξη Τύπου: «Είμαι εδώ με τον Χάουαρντ Μίλερ και τον Μάικλ Κάουλεϊ, τους δύο αναπληρωτές διευθύνοντες συμβούλους. Αλλά προς το παρόν κάνουν σεξ στις αντρικές τουαλέτες, τέτοιος είναι ο ενθουσιασμός τους για τα σημερινά αποτελέσματα».


Για την επέκταση της εταιρίας: «Οι Γερμανοί θα συρθούν *** γυμνοί πάνω σε σπασμένα γυαλιά για να πάρουν χαμηλές τιμές».


Για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες: «Χ***ε τους ταξιδιωτικούς πράκτορες. Πυροβολήστε τους. Είναι χάσιμο κ***οχρόνου. Τι έχουν κάνει όλα αυτά τα χρόνια για τους επιβάτες»;


Για τους οικολόγους: «Θέλουμε να ενοχλούμε αυτούς τους γ***ους όποτε μπορούμε. Το καλύτερο πράγμα που μπορείς να κάνεις με τους οικολόγους είναι να τους πυροβολήσεις. Θέλουν να κάνουν το ταξίδι με το αεροπλάνο προνόμιο για τους πλούσιους. Θέλουν να μας πάνε πίσω στον 18ο αιώνα. Αν το να προστατεύεις το περιβάλλον σημαίνει να απαγορεύσεις στους φτωχούς να χρησιμοποιούν αεροπλάνο, ώστε οι πλούσιοι να μπορούν, τότε γ*** τους».


Για την αεροπορική βιομηχανία: «Υπάρχουν πολλά παραφουσκωμένα “εγώ” σε αυτή τη βιομηχανία. Οι περισσότεροι CEO μπήκαν σ’ αυτή τη δουλειά γιατί θέλουν να απασχολούνται με ταξίδια. Οχι εγώ, εγώ θέλω να δουλέψω».


Για την πολιτική του φθηνού εισιτηρίου: «Αν μεταφέρουμε πλούσιους με τις πτήσεις μας; Ναι, πετάω με μία από αυτές σήμερα και είμαι πολύ πλούσιος!»


Λίγο πριν από τα τέλη του 2013, ένας εκνευρισμένος Michael O’Leary αναγκάστηκε να παραδεχτεί μπροστά στους δημοσιογράφους ότι η easyJet του Στέλιου Χατζηιωάννου – ένας από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές του- τα κατάφερε καλύτερα σε ανάπτυξη από τη Ryanair τον τελευταίο χρόνο με την προσφορά νέων και πιο ευέλικτων υπηρεσιών και πεισμωμένος συμπλήρωσε ότι δεν θα του πάρει περισσότερο από έξι μήνες για να κλείσει την «ψαλίδα» και να ξεπεράσει την easyJet.


«Αντέγραψε» μάλιστα τον ανταγωνιστή του δίνοντας στους επιβάτες αριθμημένες θέσεις χωρίς έξτρα χρέωση, κάτι που είχε κάνει νωρίτερα η εταιρία του Χατζηιωάννου. Η αλήθεια είναι ότι αυτή η κόντρα κρατάει χρόνια και έχει φτάσει ακόμη και στα δικαστήρια. Τον Φεβρουάριο του 2010 η Ryanair προχώρησε σε εξαπέλυσε καμπάνια με τον Στέλιο Χατζηιωάννου να έχει μύτη… Πινόκιο και την πρόκληση «Η Ryanair καλεί την easyJet να δημοσιεύει τα τελευταία στατιστικά της».


Η easyJet απάντησε φυσικά μέσω του δικηγόρου της και τελικά ο O’Leary αναγκάστηκε και να ζητήσει συγγνώμη με σχετικές αφίσες και αποζημίωση να καταβάλει. Το «συγγνώμη» εξάλλου είναι κάτι συνηθισμένο για τη Ryanair. Το ίδιο έκανε και όταν σε βίντεο που παρουσιάζει τις αλλαγές που ετοιμάζει για το 2014, ανάμεσα σε άλλους προορισμούς που απεικονίζονται σε βαλίτσα, εμφανίζεται η Κρήτη με τη σημαία της περιόδου της Κρητικής Πολιτείας!


Αξέχαστες ατάκες


Για τη δημοτικότητά του δηλώνει: «Δεν δίνω μία αν με συμπαθούν», για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή «Κομμουνιστές!», για τις υπηρεσίες στους επιβάτες «Θα απολογηθούμε αν κάτι πάει στραβά; Οχι, δεν θα κ**οαπολογηθούμε!». Οι αξέχαστες ατάκες του Μάικλ Ο’ Λίρι είναι τόσες που μπορούν να γεμίσουν ένα ολόκληρο βιβλίο. Το οποίο εκδόθηκε το 2010. Και εννοείται ότι από τότε έχει ήδη πει άλλες τόσες!


Για τους υπέρβαρους επιβάτες: «Κανείς δεν θέλει όταν είναι στον αέρα να κάτσει δίπλα σε έναν πραγματικά παχύ ****. Εχουμε μείνει άφωνοι από τον αριθμό πελατών που όχι μόνο θέλουν να φορολογήσουν τους χοντρούς, αλλά και να τους βασανίσουν».


Για τα ετήσια αποτελέσματα χρήσης σε συνέντευξη Τύπου: «Είμαι εδώ με τον Χάουαρντ Μίλερ και τον Μάικλ Κάουλεϊ, τους δύο αναπληρωτές διευθύνοντες συμβούλους. Αλλά προς το παρόν κάνουν σεξ στις αντρικές τουαλέτες, τέτοιος είναι ο ενθουσιασμός τους για τα σημερινά αποτελέσματα».


Για την επέκταση της εταιρίας: «Οι Γερμανοί θα συρθούν *** γυμνοί πάνω σε σπασμένα γυαλιά για να πάρουν χαμηλές τιμές».


Για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες: «Χ***ε τους ταξιδιωτικούς πράκτορες. Πυροβολήστε τους. Είναι χάσιμο κ***οχρόνου. Τι έχουν κάνει όλα αυτά τα χρόνια για τους επιβάτες»;


Για τους οικολόγους: «Θέλουμε να ενοχλούμε αυτούς τους γ***ους όποτε μπορούμε. Το καλύτερο πράγμα που μπορείς να κάνεις με τους οικολόγους είναι να τους πυροβολήσεις. Θέλουν να κάνουν το ταξίδι με το αεροπλάνο προνόμιο για τους πλούσιους. Θέλουν να μας πάνε πίσω στον 18ο αιώνα. Αν το να προστατεύεις το περιβάλλον σημαίνει να απαγορεύσεις στους φτωχούς να χρησιμοποιούν αεροπλάνο, ώστε οι πλούσιοι να μπορούν, τότε γ*** τους».


Για την αεροπορική βιομηχανία: «Υπάρχουν πολλά παραφουσκωμένα “εγώ” σε αυτή τη βιομηχανία. Οι περισσότεροι CEO μπήκαν σ’ αυτή τη δουλειά γιατί θέλουν να απασχολούνται με ταξίδια. Οχι εγώ, εγώ θέλω να δουλέψω».


Για την πολιτική του φθηνού εισιτηρίου: «Αν μεταφέρουμε πλούσιους με τις πτήσεις μας; Ναι, πετάω με μία από αυτές σήμερα και είμαι πολύ πλούσιος!»

{{-PCOUNT-}}4{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ