Οι άντρες στην ζωή της Τζένης Βάνου

Οι άντρες που «σημάδεψαν» με τον δικό τους τρόπο τη ζωή της αξέχαστης Τζένης Βάνου.

«Αν είναι η αγάπη αμαρτία», «Ερωτά μου ανεπανάληπτε», «Αγόρι μου», «Σε βλέπω στο ποτήρι μου»… Τραγούδια-ερωτικοί ύμνοι, ερμηνευμένα από τα βάθη της ψυχής της μεγάλης ιέρειας του ερωτικού τραγουδιού Τζένης Βάνου, που πέταξε την περασμένη Τετάρτη για τη γειτονιά των αγγέλων. Κομμάτια που έγιναν τεράστιες επιτυχίες και θα τραγουδιούνται από πολλές γενιές ακόμη, βγαλμένα μέσα από την καρδιά μιας πονεμένης γυναίκας, της οποίας την καριέρα και τη ζωή στιγμάτισε μια σειρά από άντρες, όχι πάντα με τον καλύτερο τρόπο…

Ο πατέρας

«Ενώ ήξερα ότι είχα ωραία φωνή, ήμουν φοβισμένη σαν ποντίκι. Παιδικά τραύματα που έβγαιναν ως ανασφάλεια. Ωστόσο όταν πάταγα στην πίστα και έπαιρνα το μικρόφωνο, με την πρώτη νότα που έβγαινε από τον λαιμό μου αποκτούσα όλη τη σιγουριά που θα μπορούσε να έχει ένας άνθρωπος.

Οποιος βρισκόταν στα παρασκήνια με έβλεπε να κάνω χίλιους σταυρούς. Οταν έβγαινα όμως στο πάλκο και έβγαζα την πρώτη νότα… Οι χαρές μου, οι λύπες μου, τα παράπονά μου, η ολοκλήρωσή μου» είχε αποκαλύψει η αγαπημένη τραγουδίστρια, που πέρασε δύσκολα παιδικά χρόνια, αφού στερήθηκε τη μητέρα της, καθώς ο πατέρας της ξαναπαντρεύτηκε κι εκείνη υποχρεώθηκε να μένει με τη μητριά της. Ο πατέρας της είναι ο πρώτος άντρας στη ζωή της που τη στιγμάτισε:

«Ο πατέρας μου τραγουδούσε σαν τον Γιάννη Πάριο, όπως και η μητέρα μου που έπαιζε πιάνο και ήταν στη χορωδία του Μανώλη Καλομοίρη, αλλά δεν ήθελε να γίνω τραγουδίστρια σε πάλκο. Με απειλούσε ότι θα με σφάξει στο κατώφλι αν γίνω… πόρνη, μια και τότε το επάγγελμα της τραγουδίστριας δεν είχε καλό όνομα». Ακριβώς γι’ αυτό ξεκίνησε την καριέρα της κρυφά. Είχαν περάσει οκτώ μήνες όταν γυρνώντας στο σπίτι βρήκε τις βαλίτσες με τα ρούχα της έξω από την πόρτα. Ο πατέρας της της δήλωσε με αυτόν τον τρόπο ότι την έχει ξεγράψει. Τον ξαναείδε λίγο καιρό αργότερα, όταν σε ένα από τα «Κυριακάτικα Πρωινά» του Rex εμφανίστηκε για να της ζητήσει συγγνώμη.

Ο Πλέσσας

Η Ευγενία Βραχνού (όπως είναι το κανονικό της ονοματεπώνυμο) μπήκε στο τραγούδι με την υποστήριξη του Μίμη Πλέσσα, που εκτίμησε αμέσως τα φωνητικά της προσόντα κι έγινε ο μέντοράς της. Είναι άλλωστε μοιραίος άντρας στην στην καριέρα της.

«Εγινα γνωστή αρχικά από το ραδιόφωνο και μετά πέρασα στη δισκογραφία Ο Πλέσσας μου έκανε κάποια δοκιμαστικά ντέμο και τα πήγε στην Columbia. Επίσης εκείνος έβαλε το χέρι του και τραγούδησα το κομμάτι “Σ’ αγαπώ”, που πρωτοακούστηκε στην ταινία “Η λεωφόρος του μίσους” του Νίκου Φώσκολου. Το τραγούδι το έγραψαν ο Φώσκολος και ο Μαμαγκάκης για να το τραγουδήσει άλλη τραγουδίστρια.

Ωστόσο εκείνη δεν ήθελε να το πει. Ο Φίνος παίρνει τηλέφωνο τον Πλέσσα και του λέει “σώσε με!”. Ο Μίμης ήξερε ότι ήθελα μόνο δύο λεπτά για να μάθω ένα τραγούδι και μου λέει: “Πήγαινε τώρα στο στούντιο στα Σπάτα να πεις ένας νέο κομμάτι”. Πήγα, το είπα κι έφυγα! Δεν ήξερα ότι θα είχε τέτοια απήχηση…».

Ο Βοσκόπουλος

Ο Τόλης Βοσκόπουλος (το πριγκιπάκι μου», όπως τον αποκαλούσε) της έδωσε χέρι βοήθειας σε μια εποχή που το ελαφρό τραγούδι δεν ήταν στα πάνω του. Τότε η Τζένη βρισκόταν σε πολύ δύσκολη επαγγελματική κατάσταση και ο Τόλης -όπως έχει πει και ο ίδιος- την έβγαλε από μεγάλο επαγγελματικό αδιέξοδο, γράφοντάς της το τραγούδι «Αγόρι μου», το οποίο την εκτίναξε στα ύψη.

Οι έρωτες

Οι άντρες που έχουν παίξει ρόλο στη ζωή της είναι τρεις: ένας αξιόλογος μουσικός, τον οποίο ερωτεύτηκε στα δεκαοκτώ της χρόνια, ο επιχειρηματίας νυχτερινού κέντρου Βασίλης Ρηγόπουλος, με τον οποίο παντρεύτηκαν και απέκτησαν δύο παιδιά, και -αφότου είχε χωρίσει από τον σύζυγό της- ένας γνωστός επιχειρηματίας από τη Θεσσαλονίκη, με τον οποίο παραλίγο να παντρευτούν. Η ίδια είχε εξομολογηθεί σε συνέντευξή της στην «Espresso»:

«Θα πω κάτι που είναι πολύ βαρύ, αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Τον άντρα μου δεν τον αγάπησα, τον παντρεύτηκα για να κάνω παιδιά! Τον γνώρισα την εποχή που χώριζα από τον Κώστα, τον μουσικό που ήταν η πρώτη αληθινή μου αγάπη. Με τον Κώστα έπρεπε να το διαλύσουμε για προσωπικούς λόγους… Ενώ έκλαιγα γι’ αυτήν τη χαμένη αγάπη, μπήκε στη ζωή μου ο σύζυγός μου, που -δυστυχώς- δεν ήταν γεννημένος για πατέρας, και χωρίσαμε πολύ νωρίς. Στη συνέχεια έζησα μια πολύ μεγάλη αγάπη με τον Γιώργο από τη Θεσσαλονίκη, με τον οποίο, όπως λέω, “επιμορφώθηκα”.

Ημασταν μαζί δεκαέξι χρόνια και δίπλα του έζησα την ολοκλήρωσή μου ως γυναίκα, ενώ μπορώ να πω ότι από αυτόν έμαθα τη ζωή. Φτάσαμε πολλές φορές με τον Γιώργο στο σημείο να παντρευτούμε. Μέχρι και νυφικό είχα πάρει και κουμπάρα είχαμε βρει, αλλά δεν ήταν το τυχερό να γίνει. Χωρίσαμε πολύ απλά και πολιτισμένα. Και από τότε έμεινα μόνη μου».

Σε ερώτηση γιατί δεν παντρεύτηκε με τον Γιώργο, η τραγουδίστρια είχε τότε απαντήσει χαρακτηριστικά: «Επειδή ο Γιώργος ήταν τόσο τέλειος, που οποιοσδήποτε άλλος προσπαθούσε μετά τον χωρισμό μας να με “πολιορκήσει”, έπεφτε μοιραία σε σύγκριση με εκείνον. Και έλεγα: “Ασ’ το, καλύτερα μόνη μου…”. Την εποχή που ήμουν με τον Γιώργο έβγαλα και τα μεγαλύτερα σουξέ, όπως το “Αν είναι η αγάπη αμαρτία”, το “Σε βλέπω στο ποτήρι μου”, το “Χίλιες βραδιές”! Ημουν πολύ ερωτευμένη και αυτό έβγαινε και στα τραγούδια μου!».

Ο γιος και ο εγγονός της

Εκτός από τον γιο της Μιχάλη Ρηγόπουλο, τον οποίο λάτρευε (όπως και την κόρη της, την Αθηνά), υπήρχε ένας ακόμη άντρας που την «τρέλανε». Ο εγγονός της, ο Βασιλάκης, ο τελευταίος άντρας της ζωής της και η μεγαλύτερή της αγάπη. «Θέλω να είμαι καλά για να μπορώ να βλέπω και να χαίρομαι αυτό το πλασματάκι να μεγαλώνει. Δεν μπορείς να καταλάβεις πώς νιώθω με τον εγγονό μου! Είναι σαν να είμαι ερωτευμένη» είχε εκμυστηρευτεί χαρακτηριστικά στην «Εspresso».

ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΜΠΟΥΝΙΑΣ

{{-PCOUNT-}}21{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ