«Survivor» γαμήλιο πάρτι με… πειρατές!

Γαμπροί και νύφες αντί για δεξίωση ζουν τη δική τους περιπέτεια στα χέρια πειρατών.

Γάμοι βάσει σεναρίου γίνονται πολλοί, τόσο από συμφέρον όσο και στον κινηματογράφο. Αυτός ο τριπλός γάμος έγινε βάσει σεναρίου, όχι όμως για τις ανάγκες της κάμερας ή της τσέπης, μα για τις ανάγκες του έρωτα και της αδρεναλίνης. Τρία ζευγάρια επέλεξαν να ενωθούν με τα δεσμά του γάμου και μετά να διασκεδάσουν ζώντας μια πραγματική περιπέτεια. Κι όλα αυτά χθες, παραμονή της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου.

Η Γουαλαλούκ, η Πρεουπάν και η Πασανάν παντρεύτηκαν τους αγαπημένους τους σε μια παραδοσιακή τελετή, που πολύ γρήγορα άλλαξε χαρακτήρα. Μόλις οι γάμοι ολοκληρώθηκαν, άρχισε το κυνήγι. Αγριοι πειρατές προσπάθησαν να απαγάγουν τα τρία ζευγάρια, τα οποία, ως άλλοι survivors, πήδηξαν από στέγες, κρεμάστηκαν από δέντρα και κατέβηκαν απότομες πλαγιές δεμένα από τα καλώδια του τελεφερίκ. Οι πειρατές τούς ακολούθησαν μέχρι τα νερά ενός ποταμού, ωστόσο και τα τρία ζευγάρια κατάφεραν να ξεφύγουν. Φτάνοντας στο νερό, οι πειρατές δεν μπορούσαν πια να τα ακολουθήσουν, αφού ήταν πειρατές της ξηράς. Βέβαια, όπως συμβαίνει σε κάθε περιπέτεια, δεν μπορεί οι πρωταγωνιστές να μην έχουν απώλειες. Οι νύφες είχαν τα ατυχήματά τους πέφτοντας στο έδαφος «κυνηγημένες» από μια τεράστια λουλουδόμπαλα. Αυτό όμως ουδόλως επηρέασε τη διασκέδαση των τριών ζευγαριών, που όχι μόνο πέρασαν καλά, αλλά έγιναν και διεθνώς γνωστά, χάρη στην έμπνευσή τους να κάνουν περιπετειώδεις γάμους.

Στην Ταϊλάνδη αποτελεί παράδοση ζευγάρια να παντρεύονται την παραμονή της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου. Μάλιστα τα τελευταία χρόνια ιδιοφυείς επιχειρηματίες έχουν στήσει ολόκληρα πάρκα για την τέλεση τέτοιων γάμων. Ετσι τα ζευγάρια μπορούν να διαλέξουν από κλασική ρομαντική τελετή, μέχρι extreme sports, ώστε να θυμούνται την ημέρα του γάμου τους ακριβώς όπως την είχαν ονειρευτεί.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΟΥΝΔΟΥΛΑΚΗΣ

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ