Βράχος και μετά τον χαμό του Σάκη

Η Αλ. Ούστα επέστρεψε στο σανίδι ύστερα από την κηδεία του.

«Γέλα, παλιάτσο» για την Αλεξάνδρα Ούστα. Η νεαρή ηθοποιός, λίγες ώρες μετά την κηδεία του αγαπημένου της Σάκη Μπουλά το περασμένο Σάββατο, βρήκε το κουράγιο και ανταποκρίθηκε κανονικά στα καθήκοντά της ως μία από τις πρωταγωνίστριες της παράστασης «Πνιγμονή», που ανεβαίνει στον πολυχώρο Vault.

Η 32χρονη κοπέλα, που στάθηκε «παλικάρι» στις δύσκολες στιγμές του συντρόφου της κάνοντας ό,τι ήταν δυνατόν για να του ανεβάσει το ηθικό και να περάσει όσο πιο ανώδυνα τον «γολγοθά» του, παρέμεινε… βράχος και μετά τον θάνατό του. «Ηταν ένα πολύ ταιριαστό ζευγάρι και αν δεν τους είχε χωρίσει ο θάνατος, θα μπορούσαν να μείνουν μαζί για την υπόλοιπη ζωή τους. Η Αλεξάνδρα, όσο κι αν ο πόνος της είναι βουβός και δεν θέλει να μιλάει δημόσια για το τι νιώθει για τον χαμό του Σάκη, είναι απαρηγόρητη που έφυγε από τη ζωή ένας άνθρωπος που πραγματικά λάτρεψε. Από την άλλη είναι μια σοβαρή επαγγελματίας και όπως όλοι σχεδόν οι συνάδελφοί της που χάνουν οικεία τους πρόσωπα, έτσι κι εκείνη δεν θα μπορούσε να λείψει από το σανίδι.

Αλλωστε και ο ίδιος ο Σάκης Μπουλάς, σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων που τον γνώριζαν από κοντά, δεν θα ήθελε τα αγαπημένα του πρόσωπα να θρηνούν για τον θάνατό του με ακραίες εκδηλώσεις» λέει στην «Espresso» άτομο από το στενό περιβάλλον της ηθοποιού.

Ο Σάκης Μπουλάς ήταν περήφανος για την καλλιτεχνική πορεία της τελευταία συντρόφου του και μάλιστα στην πρεμιέρα του έργου όπου εμφανίζεται εκείνη, στα τέλη του περασμένου Νοεμβρίου, έδωσε το «παρών», παρότι ήταν ήδη καταβεβλημένος.

Να πούμε ότι η Αλεξάνδρα Ούστα στην «Πνιγμονή» (ένα έργο σε κείμενο και σκηνοθεσία Δημήτρη Καρατζιά, που αποτελεί μία άλλη εκδοχή του «Σπιτιού της Μπερνάρντα Αλμπα» του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα) υποδύεται μια ηρωίδα με φόντο τη σκληρή ζωή και τη βουβή απελπισία των γυναικών στα ορεινά χωριά της ανατολικής Τουρκίας. Πρόκειται για ένα έργο-ντοκουμέντο μιας παράλογης κοινωνίας, στην οποία η ηθική είναι συνδεδεμένη με το αίμα και τον θάνατο, οι φυλετικοί και οικογενειακοί κανόνες ορίζουν την καθημερινή ζωή, τη συμπεριφορά και τη μοίρα των γυναικών. Μιλάμε για γυναίκες χωρίς δικαιώματα, οι οποίες, αν παρεκκλίνουν από τον προδιαγεγραμμένο κοινωνικό ρόλο τους, τιμωρούνται με την ποινή του θανάτου.

ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΜΠΟΥΝΙΑΣ

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ