Η «Σοφία Λόρεν του L.A.»

Η εκρηκτική Αλίσια Μίλερ, που ηγείται της καμπάνιας κατά του bullying, είναι από τα περιζήτητα μοντέλα στον κόσμο.

Με σήμα κατατεθέν της τη σαγηνευτική αντίθεση μεταξύ των σκούρων καστανών μαλλιών  και των γαλαζοπράσινων ματιών της και «όπλο» το πικάντικα πανέμορφο πρόσωπό της, που της εξασφάλισε η καταγωγή της (μίξη Ιρλανδίας, Γερμανίας και Ινδιάνας), η Αλίσα Μίλερ ξεκίνησε από το Λος Aντζελες το 2003 στα δεκατέσσερά της χρόνια για να κατακτήσει τις  ΗΠΑ και έφτασε σήμερα, στα 24 της, να μιλά για εκείνη ο κόσμος ολόκληρος.


«Υπαίτιος» για την εισβολή της στον χώρο του μόντελινγκ ήταν ο πατέρας της, που έστειλε κάποιες φωτογραφίες της σε πρακτορείο μοντέλων, για να δει μόλις ενάμιση χρόνο αργότερα την 15χρονη κορούλα του -που επέμενε να ονειρεύεται πως θα γίνει επαγγελματίας αθλήτρια του ποδοσφαίρου- να πρωταγωνιστεί στη φθινοπωρινή καμπάνια της καταξιωμένης σχεδιάστριας Στέλα Μακ Κάρτνεϊ.


Προτού καλά καλά η Αλίσα το καταλάβει βρέθηκε να έχει κάνει editorial σε όλες τις εκδόσεις της «Vogue» -συμπεριλαμβανομένων και εξώφυλλων στην Ιταλία και τη Γερμανία-, ενώ την ίδια στιγμή άρχισαν να χτυπούν μαζικά την πόρτα της και οι μεγάλοι σχεδιαστές, που την ήθελαν είτε για την πασαρέλα είτε για τις διαφημιστικές τους καμπάνιες και την αποκαλούσαν «η νέα Σοφία Λόρεν». Κάπως έτσι τη «βούτηξε» και το  «Sports Illustrated» για να γίνει ένα από τα σέξι κορίτσια του με μαγιό και να φτάσει να θεωρείται από το 2009 έως το 2012, όταν άρχισε η μεγάλη ενθρόνιση της Κέιτ Απτον, το πιο σέξι κορίτσι του περιοδικού. Η Αλίσα, όμως, δεν είχε πει ακόμα την τελευταία της λέξη.


Την ώρα που η Απτον έκανε ό,τι η ίδια είχε κάνει επί μία τριετία (πλάσαρε δηλαδή τον εαυτό της ως το πιο καυτό πλάσμα της υφηλίου), η Μίλερ έκλεινε «αριστοκρατικές» δουλειές με οίκους μόδας που ξεχωρίζουν για το class τους, όπως ο Blumarine, πρωταγωνιστούσε σε μουσικά βίντεο κάνοντας τη γοργόνα και έκανε εκστρατείες κατά του σχολικού εκφοβισμού, θύμα του οποίου ήταν και η ίδια, φτάνοντας τελικά να γίνει πρέσβειρα του πιο μεγάλου παγκόσμιου οργανισμού κατά του bullying.


Χτίζοντας με αυτόν τον τρόπο το νέο προφίλ της κατάφερε να γίνει σύμβολο όχι μόνο του σεξ, αλλά και της πολυσύνθετης προσωπικότητας, κάνοντας τους πάντες να μιλούν για το πώς η ομορφιά μπορεί να συνδυαστεί με την εξυπνάδα και συγκεντρώνοντας εκ νέου όλα τα φώτα της δημοσιότητας πάνω της. Ετσι, όταν πριν από λίγες ημέρες κυκλοφόρησε η νέα της φωτογράφιση με μαγιό γνωστής μάρκας δεν υπήρξε κανένα -μα κανένα- διαδικτυακό μέσο στον κόσμο που να μην ασχολήθηκε μαζί της!

{{-PCOUNT-}}4{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ