Η είδηση ότι το σκέιτμπορντ που έκλεψε την παράσταση στην ταινία «Επιστροφή στο μέλλον» θα κυκλοφορούσε στο εμπόριο αποδείχθηκε ένα ευφάνταστο διαφημιστικό τρικ.
Ο ενθουσιασμός και ο θαυμασμός για την ιπτάμενη σανίδα που λάνσαρε εταιρεία εμπνευσμένη από την κλασική σκηνή της ταινίας του 1989 «Επιστροφή στο Μέλλον», με τον Μάικλ Φοξ να πετάει πάνω σε ένα ιπτάμενο σκέιτμπορντ εν έτει (υποτίθεται) 2015, συνεπήρε τα διεθνή μέσα αλλά και σχετικές ειδησεογραφικές ιστοσελίδες εντός των συνόρων.
Η μυστηριώδης εταιρεία τεχνολογίας HUVr παρουσίασε σε βίντεο τη σανίδα-θαύμα, που δεν έχει ρόδες, αιωρείται λίγους πόντους πάνω από το έδαφος με τη χρήση μαγνητικού πεδίου και η λειτουργία της περνά μέσα από ειδική εφαρμογή για smartphones, που επιτρέπει στον χρήστη να βολτάρει μετατρέποντας το κινητό του σε… χειριστήριο. Την προώθηση του επαναστατικού προϊόντος ανέλαβε μάλιστα ο έτερος πρωταγωνιστής της τριλογίας «Back to the Future» Κρίστοφερ Λόιντ, αλλά και ο διάσημος μουσικός Moby, ενώ η εταιρία ανήγγειλε πως θα είναι σε θέση να ρίξει στην αγορά το ιπτάμενο σκέιτμπορντ μέχρι τα τέλη του έτους, με τη βοήθεια και του διάσημου Τεχνολογικού Ινστιτούτου Μασαχουσέτης (ΜΙΤ). Πολύ ωραίο για να είναι αληθινό. Και δεν είναι!
Το σποτ που παρακολούθησαν μέσα σε δύο μέρες 6.000.000 άνθρωποι και έκανε την σελίδα της «εταιρίας» στο Facebook να εισπράξει εκατοντάδες χιλιάδες likes, είναι πέρα για πέρα ψεύτικο. Φτιάχτηκε από τη διάσημη ιστοσελίδα Funny or Die που έχουν δημιουργήσει ο κωμικός Γουίλ Φέρελ και ο Αμερικανός παραγωγός ταινιών Ανταμ Μακ Κέι για να κάνουν κατά καιρούς πλάκα σε όποιον… τσιμπήσει. Μάλιστα ζήτησαν συγγνώμη από τον Κρίστοφερ Λόιντ που έγινε (μέσω μοντάζ) άθελά του πρωταγωνιστής στο ψεύτικο βίντεο.