Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Ο «Satiros II» έριξε αυλαία παρέα με τη Σαπουντζάκη

Φινάλε με γέλιο, συγκίνηση και μια αγκαλιά που συζητήθηκε....

Τζορτζ Κρίστι: Ο ομογενής ήταν για δεκαετίες αρχηγός λέσχης των Hells Angels

Ομογενής στις ΗΠΑ που επί 40 χρόνια υπήρξε αρχηγός...

«Εκαψαν» την Πισπιρίγκου με τις καταθέσεις τους οι τρεις νοσηλεύτριες του νοσοκομείου...

«Φωτιά» για τη Ρούλα Πισπιρίγκου ήταν οι καταθέσεις που...

Αλμπέρτο Εσκενάζη: Ζεν πρεμιέ στο πλευρό του Κόκκαλη!

Ο 72χρονος ηθοποιός Αλμπέρτο Εσκενάζη είναι υποψήφιος ευρωβουλευτής με...

Το Orient Express θα «ξανασφυρίξει»

Οι χλιδάτες κλινάμαξες επιστρέφουν για να γίνουν πόλος έλξης των τουριστών.

Ο θρύλος του Orient Express «ζωντανεύει» στην Πελοπόννησο! Τη διαδρομή με τις παμπάλαιες χλιδάτες κλινάμαξες, που εκτελούσαν και το τμήμα του δρομολογίου μεταξύ Θεσσαλονίκης και Κωνσταντινούπολης έως τα μέσα της δεκαετίας του ’60, επιχειρεί να αναβιώσει η Ελληνική Εταιρία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ). Η εταιρία έχει στη διάθεσή της τα παλιά τρένα, τα οποία βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση, και τώρα αναζητεί τρόπους αναβίωσης του δρομολογίου, με στόχο να μετατρέψει τον ελληνικό σιδηρόδρομο σε πόλο έλξης τουριστών.


Οπως έγινε γνωστό μάλιστα, υπήρξε ταξιδιωτικός πράκτορας του εξωτερικού, ο οποίος ζήτησε από την εταιρία και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ την αποκλειστική διαχείριση του δρομολογίου, δηλώνοντας πρόθυμος να καταβάλει το κόστος της επένδυσης που αφορά και το σιδηροδρομικό δίκτυο και το τροχαίο υλικό.


Αξιοποίηση


Στο μεταξύ, προγραμματίζεται η αξιοποίηση -μέσω προγραμματισμένων εκδρομικών δρομολογίων- διαφόρων τμημάτων του δικτύου του ΟΣΕ, τα οποία αυτή τη στιγμή είναι ανενεργά. Μετά το σχέδιο εξυγίανσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΣΕ, πολλά τμήματα του δικτύου χαρακτηρίστηκαν είτε «ανενεργά» είτε «σε προσωρινή αναστολή» (ανενεργά για έναν χρόνο), καθώς τα δρομολόγια αυτά θεωρήθηκαν ζημιογόνα για την εταιρία.


Εξάλλου, στελέχη της ΕΕΣΣΤΥ εξηγούν πως οι υπερπολυτελείς κλινάμαξες είναι σε εξαιρετική κατάσταση και δεν απαιτούν μεγάλο κόστος επισκευής, όμως αυτό που θα πρέπει να διευθετήσουν είναι το γεγονός ότι ενώ τα βαγόνια διαθέτουν κλίνες, δεν διαθέτουν μπάνια. Η εταιρία προγραμματίζει και την αξιοποίηση δύο βασιλικών κλιναμαξών με χρονολογία κατασκευής το 1890, με στόχο να τις δρομολογήσει στο Ναύπλιο, στο μετρικό δίκτυο του ΟΣΕ. Επίσης, μία πανέμορφη ατμάμαξα αναμένεται να κινηθεί στις γραμμές μεταξύ Καλαβρύτων και Ζαχλωρούς.


Σημειώνεται επίσης ότι δύο παλιές ατμάμαξες πρόκειται να κινηθούν προς το Πήλιο, ενώ προγραμματίζονται και ξεναγήσεις μέσα από το τρένο στη διαδρομή Κατάκολο – Ολυμπία, οι οποίες μπορεί να αρχίσουν και πριν από το καλοκαίρι. Στον προγραμματισμό της εταιρίας είναι και το δρομολόγιο Πειραιάς – Δελφοί, ενώ στο πλαίσιο προγραμμάτων θρησκευτικού τουρισμού αναμένεται να ξεκινήσουν δρομολόγια και μεταξύ Βόλου και Καλαμπάκας.


ΕΥΑ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ

{{-PCOUNT-}}4{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Καρφιά Σολωμού για την Μπάρκα

«Καμπανιά» από τη Μαρία Σολωμού. «Δεν θα πάω ποτέ...

Στο σφυρί η «Κόμισσα» του Γεωργούλη που φωνάζει για την αθωότητά του

Αντιμέτωπη με το… σφυρί βρίσκεται δεύτερη φορά σε διάστημα...

Ο Σταϊκούρας θαυμαστής της sexy Μαρίας Τζινέρη

Δεν ήταν και λίγοι οι παρευρισκόμενοι σε εγκαίνια έργων...

Στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. ο μάνατζερ του τράπερ Trannos για όσα έγιναν στου Ρέντη

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις από την αστυνομική επιχείρηση «μαμούθ»...

Το Σεπτέμβριο στη Μητρόπολη Αθηνών ο γάμος της πριγκίπισσας Θεοδώρας και του Κουμάρ

Μετά το πένθος της απώλειας του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου,...

Η Πωλίνα Σανταλοβάκη έδωσε σημεία ζωής

Ενώ είναι μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας η...

Μπηχτές Μαραντίνη για χωρισμό και συνεπιμέλεια

Ο Θοδωρής Μαραντίνης έδωσε συνέντευξη στη «Real Life», μίλησε...