Το κορίτσι-μπέργκερ βρήκε τη μαμά του!

Απέδωσε καρπούς η εκστρατεία της 27χρονης κοπέλας.

Burger King Baby… Οχι, δεν πρόκειται για κάποιο μίνι χάμπουργκερ. Ετσι ονόμασε την εκστρατεία αναζήτησης της βιολογικής μητέρας της μια 27χρονη κοπέλα, η οποία είχε εγκαταλειφθεί ως βρέφος στις τουαλέτες υποκαταστήματος της αμερικανικής αλυσίδας fast food στην Πενσιλβάνια.

Η Κάθριν Ντέπριλ οργάνωσε εκστρατεία μέσω facebook προκειμένου να ανακαλύψει τη γυναίκα που την έφερε στον κόσμο. Δημοσίευσε φωτογραφία της, στην οποία κρατούσε την επιγραφή «Αναζητώ τη βιολογική μου μητέρα», ενώ ανάρτησε και τα σχετικά δημοσιεύματα από την είδηση της δικής της ανακάλυψης στις τουαλέτες του φαστφουντάδικου το 1986. Η δημοσίευση αυτή προκάλεσε μεγάλο ενδιαφέρον από τα εθνικά μέσα ενημέρωσης, τα οποία προβάλλοντας τη σχετική είδηση, εξυπηρέτησαν ουσιαστικά τον σκοπό της.

Μερικές εβδομάδες αργότερα η μητέρα της απευθύνθηκε σε τοπικό δικηγόρο, ο οποίος κανόνισε τη συνάντηση με την κόρη της. «Αμέσως αγκαλιάστηκαν. Ηταν μία στιγμή μέγιστης ευτυχίας και συγκίνησης» δήλωσε ο δικηγόρος Τζον Γουόλντρον, ενώ η 27χρονη έδειξε να πήρε τις απαντήσεις που έψαχνε λέγοντας: «Η μητέρα μου ήταν εξαιρετικά αναστατωμένη όταν με άφησε. Δεν ήταν αυτό που επιθυμούσε, αλλά αισθανόταν ότι δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά. Ηταν μόλις 17 χρόνων τότε».

Οπως εξήγησε ο δικηγόρος, η μητέρα της Ντέπριλ, το όνομα της οποίας δεν γνωστοποιήθηκε, είχε πέσει θύμα βιασμού και είχε μείνει έγκυος, όμως η άμβλωση δεν αποτελούσε επιλογή για εκείνη. Κατάφερε να κρατήσει κρυφή την εγκυμοσύνη της, όμως όταν γέννησε την κόρη της, σκέφτηκε ότι δεν θα μπορούσε να την πάει σε νοσοκομείο γιατί θα της γίνονταν «δύσκολες» ερωτήσεις. Ετσι, αποφάσισε να την αφήσει κάπου όπου θα την έβρισκαν γρήγορα και θα τη φρόντιζαν. Στα μάτια μιας απελπισμένης 17χρονης μάνας οι τουαλέτες ενός φαστφουντάδικου δεν φάνηκαν και τόσο άσχημη ιδέα.

ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΟΥ

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ