Μαύρη Τρίτη για το δελτίο ειδήσεων (πίσω από ΑΝΤ1 και Star).
Ανατροπή σημειώθηκε στα κεντρικά δελτία ειδήσεων. Το Star και η Μάρα Ζαχαρέα ξεπέρασαν σε τηλεθέαση Mega και Ολγα Τρέμη, καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση πίσω από τον ΑΝΤ1.
Συγκεκριμένα, προχθές το κανάλι της Κηφισιάς συγκέντρωσε στο γενικό σύνολο 15,8%, ενώ στα νεανικά κοινά 11,9%, αφού το δελτίο ασχολήθηκε με θέματα που αφορούν την ελληνική κοινωνία. Αντίστοιχα, το δελτίο του Mega που τερμάτισε τρίτο έπιασε το 15,6% στο γενικό σύνολο και το 13,7% στα νεανικά κοινά, κάνοντας για ακόμη μία φορά φανερό το πρόβλημα που υπάρχει στη… ναυαρχίδα του σταθμού. Παρά το γεγονός ότι νωρίτερα προβάλλεται σε επανάληψη η επιτυχημένη σειρά «50-50», το δελτίο δεν καταφέρνει να κρατήσει τα νούμερα που παίρνει από το lead in, προβληματίζοντας τους υπευθύνους του καναλιού της Μεσογείων.
Την ίδια ημέρα στην πρώτη θέση βρέθηκε η Μαρία Χούκλη και το κεντρικό δελτίο του ΑΝΤ1, με τα νούμερα τηλεθέασης να φτάνουν το 22,7% στο σύνολο και το 21,3% στα κοινά 15-44.
Την ώρα πάντως που τα πάνω κάτω έχουν έρθει στα δελτία ειδήσεων, η μεγαλύτερη προτίμηση των τηλεθεατών είναι το «Κάτι ψήνεται» του Alpha. Η εκπομπή μαγειρικής, που παίζει την ώρα που τα υπόλοιπα κανάλια προσπαθούν να ενημερώσουν το κοινό, στέφεται ο απόλυτος νικητής, με νούμερα που φτάνουν το 26,1% στο γενικό σύνολο και το 27,7% στα νεανικά κοινά. Η καθαρή προτίμηση των τηλεθεατών σε ένα πρόγραμμα που απέχει από τη μέχρι τώρα… συνήθεια των 8, δηλαδή τα δελτία, θα πρέπει να δημιουργεί προβληματισμό στους επικεφαλής της ενημέρωσης, οι οποίοι προσπαθούν να βρουν τρόπους, ώστε η ειδησεογραφία να υπερνικήσει τις… κατσαρόλες.
ΜΑΡΙΑ ΑΝΔΡΕΟΥ