«Κορόνες», φάλτσα, νεύρα και… ευτράπελα

Ψυχροπολεμικό κλίμα στην πρεμιέρα του «Just the 2 of us» με πολλά προβλήματα.

«Εγκλημα» στα παρασκήνια του «Just the 2 of us»! «Θύματα» της πολυαναμενόμενης πρεμιέρας; Ο ήχος και η εικόνα που έφεραν οικοδεσπότες και διαγωνιζομένους στα πρόθυρα νευρικής κρίσης. Ακόμη και η Ζέτα Μακρυπούλια, με καρέ -πλέον- μαλλί, η οποία έλαμπε χωρίς καν έντονο μακιγιάζ ή βαριά κοσμήματα, δεν μπόρεσε να γλιτώσει από τον κακό φωτισμό του στούντιο Καραμάνος στο Ιλιον, που έγινε αντιληπτός και από τους πιο ανυποψίαστους τηλεθεατές.

Η Ζέτα, ως έμπειρη παρουσιάστρια, αυτοσχεδίασε ακόμη και στο στιγμιαίο απόλυτο σκοτάδι που επικράτησε (λόγω τεχνικού προβλήματος) και δεν έδειξε ούτε μια στιγμή να πανικοβάλλεται από τον κακό ήχο και τα «νεκρά» ακουστικά της. Σύμφωνα με πληροφορίες, παγωμάρα επικρατούσε και στο green room, γι’ αυτό και σε κάθε σύνδεση η παραγωγή ζητούσε από τους συμμετέχοντες να χειροκροτούν και να φαίνονται ενθουσιώδεις. Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος έξαλλος καλούσε σε βοήθεια, αφού δεν είχε ηχητική επαφή με το κοντρόλ, ενώ εκτός ακουστικών ήταν και η οικοδέσποινα του σόου, που σήκωσε όλο το τηλεοπτικό εγχείρημα στις λεπτεπίλεπτες πλάτες της.

Στο στούντιο, που φαινόταν άδειο, βρέθηκαν περίπου 100 άτομα για να παρακολουθήσουν τις προσπάθειες των ζευγαριών (που επίσης είχαν πολύ κακό ήχο στα ακουστικά). Μεταξύ αυτών η σύζυγος του Μάρκου Σεφερλή Ελενα Τσαβαλιά (που αποκάλυψε ότι ο ηθοποιός είχε άγχος) και ο γιος τους Χάρης. Ο Μάρκος κράτησε μάλιστα την υπόσχεσή του στην Ελένη Μενεγάκη και της έστειλε on air φιλί κι εκείνη τον ευχαρίστησε χθες μέσω twitter που τη θυμήθηκε γράφοντας ότι ήταν θαυμάσιος.

Η αποκάλυψη της βραδιάς ήταν η ηθοποιός Μυριέλλα Κουρεντή, η οποία παίζει εδώ και τρία χρόνια στα «Κλεμμένα όνειρα». Υπήρξαν μάλιστα στιγμές που η φωνή της νεαρής κοπέλας ήταν καλύτερη και από του δασκάλου της Γιώργου Παπαδόπουλου.

Από τις… μεγάλες στιγμές της βραδιάς ήταν η εμφάνιση της Κατερίνας Στανίση με τον Γιώργο Παράσχο, που τραγούδησαν το «Μια ζωή πληρώνω» της Ρίτας Σακελλαρίου, τα «Πράγματα» της Αννας Βίσση με τη λαϊκή φωνή του Στέλιου Διονυσίου, η see-through φούστα της Θεοφανίας Παπαθωμά (που είχε στο πλευρό της στο στούντιο τον σύντροφό της Γρηγόρη Πετράκο), ο αποκαλυπτικός κορσές της Ελισάβετ Σπανού (με τον αγαπημένο της Φώτη Ζογγλοπίτη να τη χειροκροτεί από τα παρασκήνια), αλλά και η αδιάκριτη ερώτηση Θεοφάνους στο ζευγάρι Μακαλιά – Ψυχράμη για το πόσο καιρό είναι μαζί, η οποία τους άφησε άναυδους.

Ευχάριστη έκπληξη ήταν η παρουσία του σκηνοθέτη των «Κλεμμένων ονείρων» Δημήτρη Αρβανίτη στην κριτική επιτροπή.

Η Ρούλα και το πόδι αλά Τζολί

«Είπα ξείπα». Ετσι δικαιολόγησε την παρουσία της στο «Just the 2 of us» η Ρούλα Κορομηλά, η οποία είχε αρχικά απαντήσει αρνητικά στην πρόταση, μέσω διαδικτύου. Ομως τα πάντα αλλάζουν στη ζωή, γι’ αυτό και την είδαμε τελικά στην κριτική επιτροπή του σόου, αν και κατέβαλε φιλότιμες προσπάθειες να πάρει έστω και για λίγο τη θέση της Ζέτας Μακρυπούλια στην παρουσίαση. Αν και δεν ήταν πρόθεσή της να κάνει κάτι τέτοιο, σύμφωνα με τα λεγόμενά της, αυτό στάθηκε αδύνατον για τη γυναίκα που δημιούργησε στην Ελλάδα την τηλεοπτική πρωινή και βραδινή ψυχαγωγική ζώνη.

Η Ρούλα εμφανίστηκε -όπως και η Ζέτα- φορώντας μαύρο φόρεμα με βαθύ σκίσιμο στο πόδι, το οποίο επιδείκνυε συνεχώς ως άλλη… Αντζελίνα Τζολί. Στο τέλος η κριτής απείλησε τον συνάδελφό της Γιώργο Θεοφάνους ότι θα φύγει από το σόου αν συνεχίσει να βάζει τεσσάρια, όμως την ίδια απειλή δέχτηκε την επόμενη μέρα από τον Χάρη Βαρθακούρη μέσω twitter (αν και μετά ο καλλιτέχνης την απέσυρε). Ο γιος του Γιάννη Πάριου έγραψε πως αν κάποιος κριτής ξαναγελάσει την ώρα που κάνουν την προσπάθειά τους τα ζευγάρια, θα αποχωρήσει. Η σπόντα πήγαινε στη Ρούλα, η οποία έβαλε τα γέλια μόλις είδε τη φίλη της Τέτα Καμπουρέλη επί σκηνής. «Τέτα μου γλυκιά, σε παρακαλώ πολύ αν τύχει και έρθει η Ρούλα για τα νύχια της στο μαγαζί σου, φώναξέ με να την αναλάβω εγώ» συνέχισε διαδικτυακά τις… απειλές ο Χάρης.

Το ξέσπασμα του τενόρου, οι «θρασκιάζουσες» και τα υπόλοιπα «αηδόνια»

Ενας νέος όρος «γεννήθηκε» προχθές το βράδυ για εκείνους που οι φωνητικές ικανότητές τους είναι ανεπαρκείς. Ο Γιώργος Θεοφάνους εφηύρε το ρήμα «θρασκιάζω» για εκείνους που δεν τα… λένε. Αφορμή ήταν η ερμηνεία της Ράνιας Θρασκιά, που κατά τον συνθέτη ήταν κακή. Ο δάσκαλος της παρουσιάστριας και τενόρος της Λυρικής Νικόλαος Καραγκιαούρης μιλώντας στην «Espresso» έναν μόνο χαρακτηρισμό είχε για το πρώτο live: «Πανωλεθρία λόγω άγχους»!

Μάλιστα δήλωσε στενοχωρημένος που η… μαθήτριά του έγινε αποδέκτης τόσο κακής κριτικής. «Η Ράνια Θρασκιά είναι μια πολύ έξυπνη κοπέλα και πιστεύω ότι στα επόμενα επεισόδια θα δείτε τη διαφορά. Μην ξεχνάτε ότι είναι μητέρα δύο παιδιών και κάνει παράλληλα το μεταπτυχιακό της. Εγώ είμαι ελεύθερος στα προσωπικά μου, έχω χρόνο, αλλά εκείνη μπορεί να διαθέσει μόνο δύο ώρες την ημέρα για πρόβες» δηλώνει ο Νικόλαος Καραγκιαούρης στην «Espresso» και συμπληρώνει ότι έστω και με αυτόν τον τρόπο η Ράνια δημιούργησε ντόρο. Μάλιστα και ο ίδιος έγινε αποδέκτης… περίεργων σχολίων. «Στο πρώτο live με ρώτησε η κριτική επιτροπή αν θα τραγουδάω, έτσι, με αυτή δηλαδή την τονικότητα. Δυστυχώς είμαι τενόρος, πώς να αλλάξω ύφος; Είναι σαν να πεις στον Διονυσίου μην τραγουδάς λαϊκά. Γίνεται;» λέει χαρακτηριστικά.

Εκτός από τη Θρασκιά, υπήρξαν κι άλλα… αηδόνια στην πρεμιέρα του σόου, που άκουσαν και τα ανάλογα σχόλια, κυρίως από τον Γιώργο Θεοφάνους. Οι Θεοφανία Παπαθωμά, Ράνια Κωστάκη, Χριστίνα Πολίτη και Τέτα Καμπουρέλη δεν ήταν αυτό που λέμε καλλίφωνες, έδωσαν όμως υπόσχεση ότι στην επόμενη εκπομπή θα φροντίσουν να κάνουν πιο εντατικές πρόβες, ώστε να βελτιωθούν σε σχέση με το πρώτο live.

Ο κόσμος, ανεξαρτήτως αποτελέσματος, περίμενε το «Just the 2 of us» και μάλιστα με μεγάλη ανυπομονησία. Αν και καθημερινή, η τηλεθέαση του σόου άγγιξε το 34,9% στο γενικό σύνολο, ενώ στα νεανικά κοινά το ποσοστό έφτασε και στο 38,4%. Κι όλα αυτά σε μια μετάδοση… Μπεν Χουρ, από τις 21.10 έως τις 00.50.

ΜΑΡΙΑ ΑΝΔΡΕΟΥ

{{-PCOUNT-}}17{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ