Κι άλλο αεροδρόμιο για την Πελοπόννησο

Μετατρέπεται σε πολιτικό το στρατιωτικό της Τρίπολης.

H Πελοπόννησος, ως γεωγραφικό διαμέρισμα, διαθέτει στην ουσία δύο πολιτικά αεροδρόμια, είναι στα σκαριά άλλο ένα, ενώ «κόλλησε» για τα καλά η κατασκευή του τέταρτου. Στη Μεσσηνία βρίσκεται ο Κρατικός Αερολιμήν Καλαμάτας. Ο Κρατικός Αερολιμένας Καλαμάτας ή με το πλήρες του όνομα Κρατικός Αερολιμένας Καλαμάτας «Καπετάν Βασ. Κωνσταντακόπουλος» βρίσκεται περίπου 9 χλμ. δυτικά από την πρωτεύουσα της Μεσσηνίας. Κυρίως λαμβάνει πτήσεις τσάρτερ τους θερινούς μήνες, ενώ εταιρίες χαμηλού κόστους πραγματοποιούν πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού.


Στο μεταξύ, το πράσινο φως λαμβάνει από το υπουργείο Εθνικής Αμυνας το στρατιωτικό αεροδρόμιο Τρίπολης για χρήση του ως πολιτικό και για πτήσεις χαμηλού κόστους τουριστικού και εμπορικού χαρακτήρα. Αυτό προέκυψε από τη συνάντηση που είχε με τον υπουργό Εθνικής Αμυνας Δημήτρη Αβραμόπουλο (φωτό) αντιπροσωπία του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου, με επικεφαλής τον πρόεδρό της Κώστα Μαρινάκο.


Οι Μεσσήνιοι στο άκουσμα της είδησης δεν αντέδρασαν. Ισως γιατί γνωρίζουν πολύ καλά ότι δεν μπορούν να λειτουργήσουν δύο αεροδρόμια σε απόσταση 40 λεπτών μεταξύ τους. 


Στον νομό Αχαΐας και όχι μακριά από τα όρια με την Ηλεία βρίσκεται το αεροδρόμιο του Αράξου. Αυτό εξυπηρετεί όλο τον νομό Αχαΐας και βρίσκεται δυτικά του νομού, στον Δήμο Λαρισσού, σε απόσταση 45 χιλιομέτρων από την Πάτρα. Είναι κυρίως στρατιωτικό αεροδρόμιο και φιλοξενείται στις εγκαταστάσεις της 116 Π.Μ. Δέχεται κυρίως πτήσεις τσάρτερ, ενώ για άλλες πτήσεις απαιτείται άδεια. Σήμερα εκτελούνται πτήσεις από και προς το Ηράκλειο της Κρήτης και τη Θεσσαλονίκη. Από 1η Απριλίου 2012 εκτελούνται εποχικές πτήσεις από και προς Κύπρο (Αεροδρόμιο Πάφου), Λονδίνο (Αεροδρόμιο Στάνστεντ) και Μιλάνο (Αεροδρόμιο Μπέργκαμο).


Αδικημένος -ως συνήθως- ο νομός Ηλείας, που χρόνια τώρα όσες κυβερνήσεις πέρασαν υπόσχονταν να γίνει πολιτικό το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Ανδραβίδας, αλλά μέχρι σήμερα δεν έγινε τίποτα, παρά τις όποιες πιέσεις βουλευτών του νομού. Ο λόγος που τελικά το αεροδρόμιο δεν έγινε (και δεν πρόκειται να γίνει) αποδίδεται σε μελέτες της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) που δείχνουν ότι το εγχείρημα είναι οικονομικά ασύμφορο.


Κ. Ζ.

{{-PCOUNT-}}4{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ