Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Νομικού με μπικίνι στον glam Aστέρα!

02/06/2014 - 14:18 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Το βρήκαμε το κορμί, πατριώτες!

Το βρήκαμε το κορμί, πατριώτες! Η Δούκισσα Νομικού έβαλε μαγιό και καπέλο κι έσκασε μύτη στην παραλία του Αστέρα ανεβάζοντας ακόμη περισσότερο τη θερμοκρασία. Η ίδια πάντως δεν πρέπει να ζεσταινόταν και πολύ, αφού δεν έκανε μπάνιο. Μόνο πλατσούρισε στα ρηχά. Στόχος της ήταν μάλλον να μαυρίσει. Βλέπετε, το κορίτσι του «Ολα» κάνει γυρίσματα για τη νέα ταινία του Νίκου Παναγιωτόπουλου και το φυσικό μαύρισμα «γράφει» καλύτερα στην κάμερα από εκείνο του σολάριουμ.