Ακτινογραφία στο βαπόρι «φάντασμα»!

Την εξαέρωση των δεξαμενών του τάνκερ «Noor One» περιμένουν οι Λιμενικοί για να φτάσουν στα έγκατα του πλοίου και σε ακόμη 850 κιλά του «λευκού θανάτου»

Τη διαδικασία πλήρους απάντλησης υγρών από τις δεξαμενές του «Noor One» περιμένουν οι Λιμενικοί, ώστε να προχωρήσουν στη διαδικασία εξαέρωσης των δεξαμενών και στη συνέχεια να πραγματοποιήσουν έρευνες στα έγκατα του πλοίου για να βρουν και άλλες ποσότητες ηρωίνης. Οι Αρχές είναι σχεδόν σίγουρες ότι θα φτάσουν στην ανακάλυψη ακόμη περίπου 850 κιλών του «λευκού θανάτου» στο καράβι του προφυλακισμένου Ελληνα εφοπλιστή Μ. Γιαννουσάκη!

Νεότερες πληροφορίες που έφτασαν στα αυτιά Αμερικανών ομοσπονδιακών πρακτόρων της DEA, η οποία είχε σημαντική συμβολή στην εξάρθρωση του καρτέλ, αναφέρουν πως το κύκλωμα δεν έφερε στην Ελλάδα μόνο 2.136 κιλά ηρωίνη, αλλά συνολικά τρεις τόνους της θανατηφόρας σκόνης, που τους μετέφεραν στην Ελευσίνα μέσα στις δεξαμενές του «Noor One», όταν έδεσε στις 7 Ιουνίου στο λιμάνι της Βλύχας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες της «Espresso», οι Λιμενικοί αλλά και οι Αμερικανοί πράκτορες της DEA από την πρώτη στιγμή που ανακάλυψαν την ποσότητα των δύο τόνων και 136 κιλών ηρωίνης εξέφρασαν την απορία για τη «σπασμένη» ποσότητα του ναρκωτικού.

«Συνήθως τα κυκλώματα των χονδρεμπόρων σε Πακιστάν και Αφγανιστάν δεν δίνουν “σπασμένες” ποσότητες, δηλαδή 136 κιλά, αλλά στρογγυλοποιημένες ποσότητες, δύο ή τρεις τόνους. Για τον λόγο αυτό πιστεύουμε πως το πλοίο μετέφερε συνολικά τρεις τόνους ηρωίνης και όχι μόνο τους δύο τόνους και τα 136 κιλά» λέει στην «Espresso» άνθρωπος που έχει γνώση των ερευνών για το πολυδαίδαλο κύκλωμα.

Το μυστήριο με το καράβι της ηρωίνης

Στο μεταξύ, στο μικροσκόπιο των Λιμενικών Αρχών, ακόμα και των Αμερικανών της DEA, έχει μπει το παλιό σκαρί με το οποίο ο Μ. Γιαννουσάκης και ο Τούρκος παραπληγικός Bskale Sheran μετέφεραν την ποσότητα-μαμούθ της ηρωίνης. Μέχρι τον Ιούλιο του 2012 το δεξαμενόπλοιο «σάπιζε» στη Βλύχα της Ελευσίνας περιμένοντας τη σειρά του για το διαλυτήριο πλοίων, μέχρι που εμφανίστηκε ο νέος του ιδιοκτήτης, ο Μ. Γιαννουσάκης.

Το σκαρί -έστω και στην κατάσταση που ήταν- ξαναβγήκε στην ανοιχτή θάλασσα και ταξίδεψε μέχρι και το λιμάνι Sharjah στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, όπου έδεσε αρόδο (ανοιχτά του λιμανιού δηλαδή). Μέχρι εκείνη τη στιγμή το βαπόρι έδινε το στίγμα του μέσω του συστήματος εντοπισμού των εμπορικών πλοίων, του AIS (Automatic Identification System”).Εκτοτε όμως το σύστημα έπαψε να λειτουργεί κι έτσι το βαπόρι χάθηκε από τις οθόνες και κανείς δεν γνώριζε πού βρίσκεται.

Ενα από τα ενδεχόμενα που εξετάζουν οι Αρχές για τις «δουλειές» που έκανε το πλοίο εκείνη την εποχή είναι οι μεταφορές όπλων και πυρομαχικών σε Συρία και Λιβύη, όπου είχαν ξεσπάσει εμφύλιες πολεμικές συρράξεις.

Θεοδόσης Πάνου 

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ