Απόκριες δεν είναι σίγουρα, ωστόσο η Ναόμι Κάμπελ «μασκαρεύτηκε» σε Κύπελλο Μουντιάλ…
Απόκριες δεν είναι σίγουρα, ωστόσο η Ναόμι Κάμπελ «μασκαρεύτηκε» σε Κύπελλο Μουντιάλ. Φυσικά δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο, τουλάχιστον όχι δημοσίως, αν δεν επρόκειτο να κερδίσει.
Η «μαύρη γαζέλα» του μόντελινγκ μεταμφιέστηκε έτσι για μία ακόμα διαφήμιση, από τις δεκάδες που έχει κάνει στην καριέρα της. Ολα αυτά έγιναν στο πλαίσιο συμβολαίου της με την εταιρία κατασκευής ακουστικών μουσικής Beats by Dre, με στόχο να γιορταστεί η κατάκτηση του Παγκόσμιου Κυπέλλου από τη Γερμανία. Το top model φοράει το μοντέλο ακουστικών Beats Pros, το οποίο είναι εμβαπτισμένο σε χρυσό 24 καρατίων. Είκοσι τρία τέτοια ζευγάρια ακουστικών έχουν διατεθεί για τους παίκτες της Εθνικής Γερμανίας και ακόμα ένα για τον προπονητή τους.
Μιλώντας για την εμπειρία αυτής της διαφήμισης, η Κάμπελ είπε ότι το golden project ήταν πολύ διασκεδαστικό. «Η φωτογράφιση ήταν θορυβώδης και με πολλή ενέργεια. Χρειάστηκε ακόμα και να δοκιμάσω τις ποδοσφαιρικές μου ικανότητες» συμπλήρωσε η «μαύρη γαζέλα». Η εξήγηση για το «θορυβώδες» του πράγματος είναι ότι στη διάρκεια της φωτογράφισης η Κάμπελ είχε ζητήσει να ακούγονται αγαπημένα της τραγούδια του Εμινεμ, μεταξύ των οποίων το «Lose Yourself».
Οσο για το υπόλοιπο styling της φωτογράφισης, η Κάμπελ φορούσε τουαλέτα διά χειρός Tom Ford, ενώ Christian Louboutin ήταν η «ετικέτα» στα peep-toe μποτάκια της. Οσο για την μπάλα που κρατούσε στα χέρια της, ήταν κι αυτή βαμμένη σε χρυσό χρώμα.