To… φαντασματάκι που έγινε 35 ετών!

Πρωτοποριακό για την εποχή του και το πρώτο εθιστικό ηλεκτρονικό game

Πριν από 35 χρόνια η Namco λάνσαρε το βιντεοπαιχνίδι που έμελλε να γίνει κοινωνικό φαινόμενο και σύμβολο των δεκαετιών του ’80 και του ’90. Το Pac-Man, που σχεδίασε ο Ιάπωνας προγραμματιστής Σιγκέο Φουνάκι, πρωτοποριακό για την εποχή του, αν και στις ημέρες μας φαίνεται παλαιολιθικό, έγινε ο δημοφιλέστερος τρόπος διασκέδασης της νεολαίας ανά τον κόσμο. Ωστόσο είχε παράλληλα μια πολύ σκοτεινή πλευρά: Ηταν το πρώτο εθιστικό βιντεοπαιχνίδι της ιστορίας.

Ο Φουνάκι το είχε σχεδιάσει ειδικά για να αρέσει στους νέους, ποντάροντας κυρίως στις γυναίκες, δίνοντάς του όσο το δυνατόν πιο διασκεδαστική εμφάνιση.

Διάλεξε χαρούμενη ηλεκτρονική μουσική για να «ντύσει» το παιχνίδι, ενώ φρόντισε να είναι εύκολος ο χειρισμός του. Φαντάστηκε τον Pac-Man σαν μια κατακίτρινη πίτσα από την οποία κάποιος έφαγε το πρώτο κομμάτι, με αποτέλεσμα να φαίνεται ότι χαμογελάει. Σκοπός της είναι να φάει όλες τις τελείες αποφεύγοντας τα «κακά» φαντάσματα.

Ωστόσο ο εθισμός που προκάλεσε το παιχνίδι ήταν μεγάλος, καθώς οι πίστες δεν τελείωναν ποτέ. Εκατομμύρια νέοι ξημεροβραδιάζονταν μπροστά στις μηχανές ρίχνοντας το ένα μετά το άλλο τα κέρματα για να παίξουν ξανά και ξανά.

Πολλοί δε από αυτούς δεν σταματούσαν ακόμη κι όταν τα χέρια τους πληγώνονταν από το χειριστήριο, καθώς έπαιζαν επί ώρες.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ