Ερχεται Audi χωρίς τιμόνι

Η παρουσίαση στη Σανγκάη του hi-tech οχήματος R8 e-tron που κινείται χωρίς οδηγό και πιάνει τελική 250 χλμ./ώρα!

r34t23t 3Δεν είναι τόσο οι δύο ηλεκτροκινητήρες που διαθέτει και που του δίνουν την απαραίτητη ισχύ, ώστε να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα, ούτε το γεγονός ότι η τελική ταχύτητά του μπορεί να φτάσει τα 250 χλμ./ώρα αυτά που καθιστούν το νέο ηλεκτρικό Audi τόσο ξεχωριστό. Η παράμετρος που κάνει τη διαφορά είναι ότι το νέο R8 e-tron δεν χρειάζεται κάποιον στο τιμόνι του για να τα κάνει όλα αυτά, αφού οδηγεί μόνο του.

Το ταχύτερο αυτοοδηγούμενο μοντέλο που έχει κατασκευαστεί έως σήμερα παρουσιάστηκε από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία στο Consumer Electronics Show της Σανγκάης. Παρά το γεγονός ότι πολλές εταιρίες έχουν στραφεί στην ανάπτυξη r34t23t 5αυτοοδηγούμενων οχημάτων, η Audi φαίνεται πως έχει βαλθεί να δημιουργήσει μοντέλο επιδόσεων. Το concept όχημά της έχει δύο κινητήρες που τροφοδοτούνται με μπαταρία και αποδίδουν ιπποδύναμη 456 ίππων, επιτρέποντάς του να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 3,9 δευτερόλεπτα. Οπως ανακοίνωσε η εταιρία, το R8 e-tron θα αποτελέσει ένα είδος «hi-tech κινητού εργαστηρίου» για τη δοκιμή των νέων τεχνολογιών της, καθώς θα χρησιμοποιεί λέιζερ, ραντάρ, βιντεοκάμερες και ειδικούς αισθητήρες προκειμένου να φτιάξει μια λεπτομερή εικόνα του περιβάλλοντός του και να πλοηγηθεί με ασφάλεια στην κίνηση.

Αισθητήρες

Τα δεδομένα που συγκεντρώνονται από r34t23t 2τα σκάνερ και τους αισθητήρες που υπάρχουν περιμετρικά του οχήματος αποστέλλονται σε μια κεντρική μονάδα υποβοήθησης οδηγού, που ονομάζεται zFAS. Το R8 e-tron έχει αυτονομία 450 χιλιομέτρων προτού χρειαστεί να φορτίσει τις μπαταρίες του, διαδικασία η οποία διαρκεί λιγότερο από δύο ώρες. Χρησιμοποιεί μάλιστα μπαταρίες σε σχήμα Τ προκειμένου να μεγιστοποιήσει τον χώρο της καμπίνας του αυτοκινήτου και να μειώσει το κέντρο της βαρύτητάς του. Παρ’ όλα αυτά η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν αποκάλυψε περαιτέρω λεπτομέρειες αναφορικά με τις δοκιμές του αυτοοδηγούμενου supercar της.

Σε ό,τι αφορά τον σχεδιασμό του, το πίσω μέρος του είναι κατασκευασμένο από πολυμερισμένο ανθρακόνημα, ενώ τα τοιχώματα του χώρου αποσκευών διαθέτουν πτυχώσεις, ώστε να απορροφούν τους κραδασμούς σε περίπτωση οπίσθιας σύγκρουσης. Το design αποσκοπεί προφανώς στη μάξιμουμ προστασία των επιβατών σε περίπτωση τροχαίου, όταν θα τελεί σε λειτουργία αυτόματου πιλότου. Οπως έγινε γνωστό, το όνομα, το σχήμα και το χρώμα του R8 e-tron είναι εμπνευσμένα από την ταινία επιστημονικής φαντασίας του 1982 «Tron» του Στίβεν Λίσμπεργκερ. Την ίδια στιγμή πάντως Αμερικανοί ειδικοί προειδοποιούν ότι οι χάκερ αποτελούν Νο 1 απειλή για τα αυτοοδηγούμενα οχήματα, λόγω των τεχνολογιών που χρησιμοποιούν, αφού τους επιτρέπουν πρόσβαση στα συστήματά τους μέσω ασύρματων δικτύων.

Πετρίνα Καλαμβοκίδη 

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ