Η Δ. Μοιραράκη διαφημίζει τώρα χρώματα τοίχων

Από τις χειροποίητες μπουχάρες στα χρώματα για το σπίτι!

Από τις χειροποίητες μπουχάρες στα χρώματα για το σπίτι! Η Δέσποινα Μοιραράκη άφησε για λίγο τα «μαγικά» χαλιά και έγινε η πρωταγωνίστρια της νέας διαφημιστικής καμπάνιας μεγάλου εργοστασίου ελαιοχρωματισμών. Στο πρόσωπο της επιτυχημένης τηλεπωλήτριας η εταιρία βρήκε τον πλέον κατάλληλο άνθρωπο για να διαφημίσει ακόμα και τις πιο απίθανες αποχρώσεις, αυτές του κεραμιδοκανελοκοραλλοκόκκινου, του μπανανοχρυσοβερυκοκίτρινου, αλλά και το ουρανοθαλασσογαλανομπλέ από τη Χώρα της Μυκόνου!

«Το είδα ως πρόκληση, με ανανέωσε. Δεν είχα τρακ στο γύρισμα, είμαι εξοικειωμένη με τις κάμερες, αλλά απέδειξα στον εαυτό μου πως η Μοιραράκη αξίζει πολλά! Υπέγραψα με την εταιρία συμβόλαιο αποκλειστικής συνεργασίας ενός χρόνου και πληρώθηκα κανονικά, με τιμολόγιο. Εκανα φωτογράφιση και διαφημιστικό σποτ» αποκαλύπτει στην «Espresso» η «βασίλισσα των χαλιών».

Με κατακόκκινες γόβες

Με το γνωστό της μπρίο και υποδυόμενη τον εαυτό της, η επιχειρηματίας εμφανίζεται με κατακόκκινες ψηλοτάκουνες γόβες, σικάτη και χαμογελαστή, ως πελάτισσα, στον υπάλληλο του χρωματοπωλείου που τον υποδύεται ο ηθοποιός Γιώργος Λαμπάτος, και ικανοποιεί απόλυτα τις απαιτήσεις που έχει.

«Τα γυρίσματα έγιναν σε ένα συμπαθητικό κατάστημα στην οδό Πραξιτέλους. Ξεκίνησαν στη 1.00 το μεσημέρι και ολοκληρώθηκαν στις 3.30 τα ξημερώματα. Είχα άψογη συνεργασία με τον σκηνοθέτη και αν κάτι στο μόνιτορ δεν μου πήγαινε καλά, το ξαναγυρίζαμε! Τα μαλλιά μου επιμελήθηκε ο Βασίλης Μπουλούμπασης, το μακιγιάζ ο Αχιλλέας Χαρίτος και παρότι η στιλίστρια της διαφημιστικής μού έφερε μοναδικά κομμάτια να φορέσω στο γύρισμα, αποφασίσαμε στο τέλος να ντυθώ με κομμάτια Chanel της προσωπικής μου συλλογής» μας αποκάλυψε η Δέσποινα Μοιραράκη.

Δήμητρα Δάρδα

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ