Μάχιμο έως το τελευταίο κυβικό

Βρήκαμε τα Κύθηρα και μαζί ανακαλύψαμε το πιο οικονομικό μοντέλο της Jeep, που δεν φοβάται τις αναζητήσεις

Το νέο Renegade της Jeep το είχαμε οδηγήσει παλαιότερα στην πόλη αλλά και σε μικρές περιαστικές εκδρομές και μας είχε κάνει άριστη εντύπωση.

ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ
ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ

Το φετινό καλοκαίρι η κατάβαση στα Κύθηρα μάς αποκάλυψε και ακόμη έναν διαφορετικό χαρακτήρα του νέου μοντέλου. Αυτόν του απόλυτου allrounder που καταφέρνει να κάνει τα πάντα καλά χωρίς να ενοχλεί πουθενά (και κανέναν).

Με τον σχεδιασμό τύπου Lego (όπως είπαν οι κυρίες της καλοκαιρινής παρέας), δηλαδή το κυβικό αλλά και funky σχέδιο που θυμίζει παιχνίδι, το Renegade άρχισε να κερδίζει πόντους προτού καν ξεκινήσει το ταξίδι. Και αυτό γιατί στο πορτμπαγκάζ του χώρεσαν αποσκευές τεσσάρων για εννέα ημέρες διακοπών και χωρίς εκπτώσεις, κάτι που έκανε τις κυρίες να χαμογελάνε μέχρι τα αυτιά!

Στον δρόμο και στο δύσκολο (εννοείται) ταξίδι για τα Κύθηρα το πετρελαιοκίνητο Jeep με τα 1.600 κυβικά και τα 120 άλογα κατάπιε τα χιλιόμετρα, προσέφερε ηχομόνωση από άλλη -ανώτερη- κατηγορία στο σαλόνι, φανταστική μουσική κάλυψη με «αμερικανικού τύπου» ηχοσύστημα και αρκετή άνεση στους πίσω να πάρουν και έναν υπνάκο μέχρι τη Νεάπολη και το πέρασμα απέναντι.

Ελάχιστη κατανάλωση

Η κατανάλωση με φουλ φορτωμένο το αυτοκίνητο για τα δύσκολα 350 χιλιόμετρα -τα μισά με στροφές και πολλά ανεβοκατεβάσματα- έμεινε στα 5,1 λίτρα για κάθε χιλιόμετρο και απλώς μας άφησε άφωνους. Πολύ καλή εντύπωση έκανε και το στήσιμο του Renegade, το οποίο δεν του επέτρεπε να γέρνει στις στροφές, παραμένοντας όμως συγχρόνως άνετο στις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Στο νησί με το απαιτητικό οδικό δίκτυο και τους πολλούς χωματόδρομους το Renegade ξεδίπλωσε ακόμη ένα χαρακτηριστικό του. Αυτό της ευελιξίας που του προσφέρουν οι κόμπακτ εξωτερικές διαστάσεις του. Το δικίνητο Renegade ανεβοκατέβηκε με χαρακτηριστική άνεση τους χωματόδρομους του νησιού, περπάτησε και σε ρηχή άμμο χωρίς να τα… χάσει και συνέχισε να καταναλώνει ελάχιστο καύσιμο.

Για τον οδηγό η εμπειρία ήταν ακόμη πιο θετική, καθώς η αίσθηση που είχε μέσα στο Renegade ήταν αυτή ενός πολύ πιο μεγάλου οχήματος (με την καλή έννοια). Η στιβαρότητα που έχουν καταφέρει να δώσουν στο μικρό Jeep οι τεχνικοί είναι απαράμιλλη και η άνεση χώρου στο σαλόνι αντίστοιχη.

Το τετράγωνο εξωτερικό σχήμα ήταν σημαντικός σύμμαχος των σχεδιαστών σε αυτήν την αναζήτηση και το εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο. Απόλυτη ήταν και η εκμετάλλευση του πολύ καλού πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λίτρων που αποδίδει 120 ίππους και με την ισχύ αλλά και τη ροπή του μπορούσε να κινήσει το αμάξωμα σε νωχελικό ή και πολύ γρήγορο ρυθμό.

Μετά την κυθηραϊκή εμπειρία το Jeep Renegade άφησε υπέροχες εντυπώσεις και πλέον διεκδικεί μία θέση ψηλά στη λίστα με τα μοντέλα που μπορούν να καλύψουν με την ίδια άνεση κάθε διαδρομή αλλά και τις ανάγκες ενός εργένη μέχρι μιας οικογένειας.

{{-PCOUNT-}}13{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ