Extra small με ανέσεις!

Με τον κινητήρα κρυμμένο στο… πάτωμα, καταναλώνει λιγότερα από 6 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα στην πόλη

Επειδή η ιστορία διδάσκει, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το Renault Twingo ήταν το πρώτο μικροσκοπικό αυτοκίνητο πόλης. Το 1992, πριν από 23 χρόνια, παρουσιάστηκε και έσπασε όλα τα ταμπού. Από τότε έως σήμερα, με τις πόλεις να έχουν «σφίξει» πολύ περισσότερο, ο ανταγωνισμός ετοιμάστηκε και πλέον υπάρχουν πολλά περισσότερα μοντέλα στην κατηγορία. Αρα τι έχει να δώσει το νέο Twingo;

ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ

Κοιτώντας το απέξω, έχει να δώσει αρχικά μία εικόνα διαφορετικότητας. Μπαίνοντας από κάτω όμως διαπιστώνουμε ότι οι διαφορές είναι πολύ πιο εντυπωσιακές, ξεκινώντας από τον κινητήρα, ο οποίος είναι τοποθετημένος πίσω! f4wf3w5efg 2Παρά την εντυπωσιακή αυτή λεπτομέρεια, στην οδήγηση δεν υπάρχει παραξενεύεται κανείς, αντίθετα το εμπρός σύστημα προσφέρει μια πολύ ευχάριστη αίσθηση και η εταιρία λέει ότι αυτή η διάταξη είναι και πιο ασφαλής.

Τι υπάρχει κάτω από το εμπρός καπό; Ολα τα υγρά του κινητήρα και των καθαριστήρων σε άμεση πρόσβαση!

Πίσω, ο κινητήρας είναι βαθιά κρυμμένος στο πάτωμα (όπως και στο Smart, με το οποίο μοιράζονται πολλά) και από πάνω του υπάρχει ένας λογικός χώρος αποσκευών 219 λίτρων αλλά και διάσπαρτοι μέσα στην καμπίνα, που ξεπερνούν τα 50 λίτρα. Το σαλόνι είναι πολύ άνετο, καθώς, παρά τη μείωση των εξωτερικών διαστάσεων (3.59μ.), το μεταξόνιο (και το εσωτερικό) έχει μεγαλώσει.

Το ταμπλό είναι πολύχρωμο και διαδραστικό και τα ηλεκτρονικά συστήματα επιτρέπουν τη σύνδεση με το κινητό όχι μόνο για τη μουσική αλλά και για τη δορυφορική πλοήγηση και πολλές άλλες έξυπνες λειτουργίες.

Στον δρόμο, το Twingo με τον τρικύλινδρο κινητήρα και τα 70 άλογα είναι αρκετό για τις καθημερινές μετακινήσεις, αλλά, αν χρειαστεί, ο κινητήρας θα δώσει και το τελευταίο κυβικό του για κάτι περισσότερο. Πάντως το σασί και το μοτέρ, σε συνδυασμό με την αποστολή του αυτοκινήτου, f4wf3w5efg 3δεν θα κάνουν τον οδηγό σε καμία περίπτωση να νιώσει «κρεμασμένος». Μάλιστα το μικρό Renault σε διαδρομές εθνικής οδού (τηρουμένων των αναλογιών) κάνει και αρκετά ευχάριστο ταξίδι.

Και με την κατανάλωση τι γίνεται; Το μοντέλο που οδηγήσαμε κατάφερε να καταναλώσει μόλις 6 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα στην πόλη (επίσημη κατανάλωση 5,6 λ./100 χλμ.), νούμερο πολύ καλό για βενζινοκίνητο και μάλιστα σε συνθήκες κίνησης, που μας έκανε να το αγαπήσουμε.

Τι μας έλειψε; Το στροφόμετρο (δεν είναι στον βασικό εξοπλισμό). Επειδή ο κινητήρας δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου, προσπαθούσαμε να ανακαλύψουμε τις ιδανικές στροφές όπου έπρεπε να κάνουμε αλλαγή ταχύτητας.

Παρ’ όλα αυτά, με το κόστος του μοντέλου μόλις στα 9.490 ευρώ (με απόσυρση) είμαστε διατεθειμένοι να το διαγράψουμε από τα αρνητικά του!

Περισσότερες φωτογραφίες:

{{-PCOUNT-}}13{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ