Σάββατο, 15 Μαρτίου, 2025

Οσα έφερε ο χθεσινός «τοκετός» του ανασχηματισμού!

«Αλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς»...

Γιώργος Ζαμπέτας junior: Ο εγωιστής θείος μου «κύριος Νταλάρας»

Το 2025 δεν είναι μόνο Ετος Μίκη Θεοδωράκη, αλλά...

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας για το Σάββατο 14 Μαρτίου

ΚΡΙΟΣΔιερευνήστε με βασικό σας κριτήριο τη λογική τις αιτίες...

«The Reunion»: Η απόλυτη ανασκόπηση της σεζόν

Στο τελευταίο και ξεχωριστό επεισόδιο του «The Reunion», που...

Σινιόρα στα κίτρινα

Με 780 άλογα, χαμηλότερο βάρος και ρυθμίσεις των «τρελών» Ιταλών μηχανικών, η Ferrari F12 TDF αναστατώνει το… Ντουμπάι!

Δεν χρειάζεται να μπορείτε να την αγοράσετε. Δεν χρειάζεται καν να το σκεφτείτε. Μπορείτε απλώς να κλείσετε τα μάτια και να φανταστείτε τον εξωπραγματικό ήχο της νέας Ferrari που θα φτιαχτεί σε μόλις 799 κομμάτια, τα οποία, λογικά μιλώντας πάντα, έχουν ήδη εξαντληθεί!

ΑΠΟ ΤΟΝ
ΧΡ. ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟ

Η νέα συλλεκτική Ferrari F12 TDF χρειάζεται μόλις 2,9 δεύτερα για να πιάσει τα 0-100 χ.α.ώ., επίδοση που μάλλον θα καταρριφθεί μόνο από τον χρόνο που χρειάστηκε η εταιρία για να ξεπουλήσει το συγκεκριμένο μοντέλο. Το μόνο κρίμα είναι ότι πολλοί από τους συλλέκτες που θα την αποκτήσουν δεν θα τη βγάλουν ποτέ στον δρόμο, ώστε σε 10-20 χρόνια από σήμερα να την πουλήσουν μερικές δεκάδες εκατομμύρια παραπάνω.

Για όσους πάντως θα ρισκάρουν να τη βάλουν στην πίστα, η Ferrari F12 TDF είναι κοντινός συγγενής της F12 Berlinetta, αλλά, όπως συμβαίνει και σε πολλές οικογένειες, καμία σχέση! Οι επιδόσεις της είναι καθ’ όλα αγωνιστικές. Με λιγότερο βάρος κατά αρκετά κιλά και 40 ίππους περισσότερους δεν είναι τυχαίο ότι «ρίχνει» δύο ολόκληρα δευτερόλεπτα στην F12 Berlinetta στις δοκιμές που έγιναν στο Fiorano. Μοναδικός ανταγωνιστής της είναι πλέον μόνο η κορυφαία LaFerrari.

Ο στόχος της εταιρίας ήταν φυσικά το κέρδος. Των μηχανικών, όμως, ήταν να εξελίξουν ένα μοντέλο που θα μπορέσει να φτάσει σε επιδόσεις την απόλυτη κορυφή. Αρχισαν ανεβάζοντας την απόδοση του 6,3 λίτρων κινητήρα στους 780 ίππους. Αυτό δεν έφτανε. Αφαίρεσαν ό,τι μπορούσαν από το αμάξωμα αντικαθιστώντας το με ανθρακονήματα. Για τη διαχείριση των έξτρα αλόγων τροποποίησαν το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με αποτέλεσμα 30% πιο γρήγορα ανεβάσματα και 40% πιο γρήγορα κατεβάσματα, και επενέβησαν και στο αεροδυναμικό κομμάτι, δημιουργώντας περισσότερη κάθετη δύναμη για καλύτερο κοντρόλ σε υψηλές ταχύτητες.

Με τα 100 από στάση να έρχονται σε μόλις 2,9 δεύτερα, η λογική ερώτηση είναι πότε έρχονται τα 200. Η απάντηση είναι σε μόλις 7,9 δεύτερα, ενώ η τελική των 340 χ.α.ώ. είναι ορισμένη από την εταιρία, γιατί διαφορετικά η Ferrari F12 TDF μπορεί να μη σταματούσε ποτέ!

Απολαύστε τις φωτογραφίες, γιατί μοιάζει δύσκολο το ενδεχόμενο να δούμε την F12 TDF σε δρόμο στην Ελλάδα. Θα τη δούμε φυσικά στο YouTube, όταν Αραβες, Ρώσοι και λοιποί δισεκατομμυριούχοι την πάρουν στα χέρια τους και αρχίσουν να ανεβάζουν τα γνωστά βίντεο στο διαδίκτυο.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δύσκολοι καιροί για… Μουτσινάδες

Θολό είναι το τηλεοπτικό μέλλον του Νίκου Μουτσινά. Οριστικά...

Γιώργος Γεροντιδάκης και Αναστασία Παντούση… full in love

Ζευγάρι στη μεγάλη οθόνη ο Γιώργος Γεροντιδάκης και η...

Γκρο πλαν στη «μάσκα του πόνου»

H οσμή από το βιτριόλι «άγγιξε» τους θεατές στην...

Ραπουνζέλ με μεταλιζέ μπότες η χήρα Καρύδα

Comeback στα κοσμικά σουαρέ για τη Βικτώρια Καρύδα. Με...

Ενισχύουν με… μετεγγραφές τη Σκορδά

Αλλαγές θα γίνουν στην εκπομπή της Φαίης Σκορδά! Αν...

Πρεμιέρα με τις δύο συντρόφους του «Στράτου»

Εχοντας ανάμεσα στους θεατές τη σύντροφό του Ελενα Μαυρίδου...