Τετάρτη, 29 Μαρτίου, 2023

Κατερίνα Καινούργιου: «Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος είναι εμμονικός»

Είναι γνωστό πως οι σχέσεις της Κατερίνας Καινούργιου με...

«Σασμός»: Η Καλλιόπη αποφασίζει να πάει στο νοσοκομείο για να συμπαρασταθεί στη...

Η ημέρα του χειρουργείου του Αντώνη έφτασε στο αποψινό...

Η συγκλονιστική αναφορά της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για τις 15 μεγάλου μήκους σιδηροδρομικές...

Συνεχίζονται οι αποκαλύψεις της ερευνητικής δημοσιογραφικής ομάδας των Data...

«Ο Πέτρος Φιλιππίδης έχει πάρα πολύ ταλέντο για να είναι τιμωρία, τον...

Η καταξιωμένη ηθοποιός μίλησε στο «Πρωινό» για τον Πέτρο...

Στα άδυτα της ομορφιάς

Οι ανάγκες του Ελληνα καταναλωτή σε σχέση με τα προϊόντα περιποίησης στο 1ο Athens Beauty Conference

«Η ομορφιά πηγάζει εκ των έσω, πρόκειται για μια ολιστική υπόθεση με βάση το είναι, όχι το φαίνεσθαι, και έχει πλέον απέναντί της έναν έξυπνο Ελληνα καταναλωτή, ο οποίος ψάχνει για αυθεντικότητα και συμμετοχή σε κάθε επαφή του με brands και προϊόντα ομορφιάς».

Αυτό επιβεβαίωσε το 1ο Athens Beauty Conference, μια συνδιοργάνωση της Fidel & Fortis – Σύμβουλοι Επιχειρήσεων με το Fashion Daily και Marketing Week της Boussias Communications.

Οι Ελληνες και ξένοι ομιλητές του συνεδρίου κατέληξαν στο ότι το μέλλον της βιομηχανίας ομορφιάς έγκειται στο να αφουγκραστεί τις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών και να τις υποστηρίξει με έγκυρη επιστημονική έρευνα και καινοτόμο τεχνολογία, παρά με κλασικές πρακτικές μάρκετινγκ.

«Ο καταναλωτής παίρνει πλέον το παιχνίδι της ομορφιάς και της προσωπικής περιποίησης στα χέρια του» υπογράμμισε ο Δημήτρης Κατσαχνιάς, κεντρικός ομιλητής και ειδικός σε θέματα στρατηγικής και επικοινωνίας για προϊόντα ομορφιάς και luxury goods σε διεθνές επίπεδο.

Ανάμεσα στους 20 Ελληνες που μίλησαν στη διοργάνωση ήταν και η Λένα Χαριζόπουλος, η γνωστή lifestyle editor, η οποία μέσα από το site της www.lenasblackbook.com μοιράζεται την τεράστια εμπειρία της με τους «επισκέπτες» της σελίδας της, έχοντας ως επίκεντρο την πολυτέλεια.

Διαφημιστικές καμπάνιες

Ωστόσο, μαζί με τις beauty editors που παρευρέθηκαν και μίλησαν στο συνέδριο -όπως οι Λένα Ιωαννίδου, Μάνια Μπούσμπουρα, Μαρία Παμπουκίδη- υποστήριξαν ότι ευθύνη του δημοσιογράφου ήταν και παραμένει να υπηρετεί με σεβασμό, συνέπεια και αντικειμενικότητα τον αναγνώστη.

Παρότρυναν τις εταιρίες να δίνουν βαρύτητα στην ποιότητα και την εγκυρότητα του περιεχομένου – και όχι σε εφήμερα χιλιάδες likes περιεχομένου.

Επισήμαναν, τέλος, την ανάγκη προσεκτικής επιλογής από τις εταιρίες των «προσώπων» που ηγούνται τις διαφημιστικές καμπάνιες των προϊόντων τους.

dfwqtqwerftger 1

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Με τον άντρα μου χαθήκαμε για 10 χρόνια και όταν ξαναβρεθήκαμε στον πρώτο μήνα έμεινα έγκυος»

Η γνωστή κυρία της σόουμπιζ εξομολογήθηκε πώς έγινε η...

Ερωτευμένος ο Φίλιππος Τσαγκρίδης – Αυτή είναι η σύντροφός του μετά την Καινούργιου

Ο Φίλιππος Τσαγκρίδης μετά τον χωρισμό του από την...

Ο μικρός τσολιάς της φωτογραφίας είναι ηθοποιός της σειράς «Σασμός»

Με αφορμή τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου ο γνωστός...

Παντρεύτηκε παρουσιαστής του ΣΚΑΙ με ρεπόρτερ του Open

Ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής παντρεύτηκε τη σύντροφό του...

«Δεν έχω κούκλα πεθερά;» – Γνωστή τραγουδίστρια βγήκε για καφέ με τη μαμά του συζύγου της

Ξεχάστε τις «επτά θανάσιμες πεθερές» και τις κακές σχέσεις...

Γεννητούρια στην ελληνική σόουμπιζ! Έγινε μαμά γνωστή ηθοποιός

Έγινε μαμά γνωστή πρωταγωνίστρια και η χαρά της δεν...

Ερωτευμένος ο Σωκράτης Αλαφούζος – Αυτή είναι η εντυπωσιακή σύντροφός του

Ο Σωκράτης Αλαφούζος τα τελευταία χρόνια μένει στην Αμερική και...