Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Ο Ιλον Μασκ ενθουσιάστηκε με την Ελένη Τσολάκη

Ενθουσιάστηκε -με χρονοκαθυστέρηση!- ο Ιλον Μασκ, μεγάλο αφεντικό της...

Ντου διαρρηκτών στο σπίτι του Λούκα Βιλντόζα!

Θύμα διάρρηξης έπεσε το βράδυ της Τρίτης ο Αργεντινός...

Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη αποκάλυψε τον φόβο της για τα πουλιά!

Στο... κλαμπ της πτηνοφοβίας εντάσσεται πλέον και η Ευρυδίκη...

Πασχαλινή γιορτή αλληλεγγύης από τους Γιατρούς του Κόσμου

Stelios Foundation Conference Hall – Cine Paris – Σάββατο...

Στα άδυτα της ομορφιάς

Οι ανάγκες του Ελληνα καταναλωτή σε σχέση με τα προϊόντα περιποίησης στο 1ο Athens Beauty Conference

«Η ομορφιά πηγάζει εκ των έσω, πρόκειται για μια ολιστική υπόθεση με βάση το είναι, όχι το φαίνεσθαι, και έχει πλέον απέναντί της έναν έξυπνο Ελληνα καταναλωτή, ο οποίος ψάχνει για αυθεντικότητα και συμμετοχή σε κάθε επαφή του με brands και προϊόντα ομορφιάς».

Αυτό επιβεβαίωσε το 1ο Athens Beauty Conference, μια συνδιοργάνωση της Fidel & Fortis – Σύμβουλοι Επιχειρήσεων με το Fashion Daily και Marketing Week της Boussias Communications.

Οι Ελληνες και ξένοι ομιλητές του συνεδρίου κατέληξαν στο ότι το μέλλον της βιομηχανίας ομορφιάς έγκειται στο να αφουγκραστεί τις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών και να τις υποστηρίξει με έγκυρη επιστημονική έρευνα και καινοτόμο τεχνολογία, παρά με κλασικές πρακτικές μάρκετινγκ.

«Ο καταναλωτής παίρνει πλέον το παιχνίδι της ομορφιάς και της προσωπικής περιποίησης στα χέρια του» υπογράμμισε ο Δημήτρης Κατσαχνιάς, κεντρικός ομιλητής και ειδικός σε θέματα στρατηγικής και επικοινωνίας για προϊόντα ομορφιάς και luxury goods σε διεθνές επίπεδο.

Ανάμεσα στους 20 Ελληνες που μίλησαν στη διοργάνωση ήταν και η Λένα Χαριζόπουλος, η γνωστή lifestyle editor, η οποία μέσα από το site της www.lenasblackbook.com μοιράζεται την τεράστια εμπειρία της με τους «επισκέπτες» της σελίδας της, έχοντας ως επίκεντρο την πολυτέλεια.

Διαφημιστικές καμπάνιες

Ωστόσο, μαζί με τις beauty editors που παρευρέθηκαν και μίλησαν στο συνέδριο -όπως οι Λένα Ιωαννίδου, Μάνια Μπούσμπουρα, Μαρία Παμπουκίδη- υποστήριξαν ότι ευθύνη του δημοσιογράφου ήταν και παραμένει να υπηρετεί με σεβασμό, συνέπεια και αντικειμενικότητα τον αναγνώστη.

Παρότρυναν τις εταιρίες να δίνουν βαρύτητα στην ποιότητα και την εγκυρότητα του περιεχομένου – και όχι σε εφήμερα χιλιάδες likes περιεχομένου.

Επισήμαναν, τέλος, την ανάγκη προσεκτικής επιλογής από τις εταιρίες των «προσώπων» που ηγούνται τις διαφημιστικές καμπάνιες των προϊόντων τους.

dfwqtqwerftger 1

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Καρφιά Σολωμού για την Μπάρκα

«Καμπανιά» από τη Μαρία Σολωμού. «Δεν θα πάω ποτέ...

Ο Σταϊκούρας θαυμαστής της sexy Μαρίας Τζινέρη

Δεν ήταν και λίγοι οι παρευρισκόμενοι σε εγκαίνια έργων...

Το Σεπτέμβριο στη Μητρόπολη Αθηνών ο γάμος της πριγκίπισσας Θεοδώρας και του Κουμάρ

Μετά το πένθος της απώλειας του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου,...

Στο σφυρί η «Κόμισσα» του Γεωργούλη που φωνάζει για την αθωότητά του

Αντιμέτωπη με το… σφυρί βρίσκεται δεύτερη φορά σε διάστημα...

Ο «Satiros II» έριξε αυλαία παρέα με τη Σαπουντζάκη

Φινάλε με γέλιο, συγκίνηση και μια αγκαλιά που συζητήθηκε....

Στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. ο μάνατζερ του τράπερ Trannos για όσα έγιναν στου Ρέντη

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις από την αστυνομική επιχείρηση «μαμούθ»...

Η Πωλίνα Σανταλοβάκη έδωσε σημεία ζωής

Ενώ είναι μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας η...