Δίδυμο που «σπάει ταμεία»

Η «Espresso» βρήκε τους πρωταγωνιστές του spot της Amstel Λευτέρη Παπανικολάου – Γκιωνάκη (εγγονός του αξέχαστου κωμικού ηθοποιού) και Αργύρη Πανταζάρα

Η «Espresso» βρήκε τους πρωταγωνιστές του spot της Amstel Λευτέρη Παπανικολάου – Γκιωνάκη (εγγονός του αξέχαστου κωμικού ηθοποιού) και Αργύρη Πανταζάρα

Ποια Στικούδη; Ο «Μπίλι» και ο «Μάνος» κλέβουν την παράσταση στα νέα διαφημιστικά σποτ γνωστής ζυθοποιίας που… σπάνε ταμεία! Οι δύο φίλοι, που καταβάλλουν φιλότιμες προσπάθειες να φτιάξουν τη «δικιά τους μπίρα» αλλά καταλήγουν πάντοτε στην παλιά δοκιμασμένη συνταγή της Amstel, έχουν γίνει τελευταία οι νέοι, αγαπημένοι ήρωες της διπλανής πόρτας.

ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΑ ΜΑΡΑΒΕΓΙΑ

Καθόλου τυχαία, βέβαια, αφού οι ηθοποιοί που τους υποδύονται διαθέτουν περίσσιο ταλέντο.
Ο ένας είναι ο Αργύρης Πανταζάρας, ο οποίος πρωταγωνίστησε φέτος στην παράσταση «Φάουστ», ενώ μόλις προχθές ανακοινώθηκε η υποψηφιότητά του για το βραβείο «Δημήτρης Χορν» με αφορμή την περσινή θεατρική ερμηνεία του στον «Βασιλιά Ληρ». Ο άλλος είναι ο Λευτέρης Παπανικολάου – Γκιωνάκης, εγγονός του αξέχαστου κωμικού μας Γιάννη Γκιωνάκη και γιος της Πολύνας Γκιωνάκη. Ο Λευτέρης, εκτός από την υποκριτική, ασχολείται επίσης με τη σκηνοθεσία και τη φωτογραφία, έχοντας στο ενεργητικό του βραβεία και συμμετοχές σε φεστιβάλ.

«Εχω κάνει πολλά διαφημιστικά σποτ τα τελευταία 10 χρόνια. Αυτό όμως θα μπορούσα να πω ότι ήταν ιδιαίτερα απαιτητικό, αλλά ταυτόχρονα και πολύ ευχάριστο. Είναι ένα αγαπητό προϊόν, μια φοβερή διαφημιστική εταιρία και μια δυνατή ομάδα παραγωγής, απόλυτα ss 9υποστηρικτικές απέναντι σε όλους. Ολοι όσους γνώρισα στα γυρίσματα είναι απίστευτοι επαγγελματίες και, πάνω απ’ όλα, κάνουν κάτι το οποίο γουστάρουν και πιστεύουν» λέει ο Λευτέρης στην «Espresso». Μαζί του συμφωνεί και ο Αργύρης. «Νομίζω ότι ήταν μια πολύ έξυπνη και πρωτότυπη καμπάνια από την Amstel και ότι είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που συνήθως βλέπουμε στη διαφήμιση. Είναι πολύ σημαντικό να τολμάς να αλλάζεις τον τρόπο επικοινωνίας, να μεταχειρίζεσαι με έναν πιο ανάλαφρο και χιουμοριστικό τρόπο το ίδιο σου το προϊόν και τελικά να έρχεσαι πιο κοντά στον καταναλωτή, γιατί είσαι ειλικρινής και αυθεντικός» καταθέτει με τη σειρά του.

Και οι δύο δηλώνουν ότι αναγνωρίζουν στην Ελλάδα του 2016 τους ήρωες που ενσαρκώνουν στις πετυχημένες διαφημίσεις. «Είναι δύο νέοι που σε πείσμα των καιρών προσπαθούν με τα μέσα που διαθέτουν να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους και τους στόχους τους, χωρίς να απογοητεύονται από τις δυσκολίες που προκύπτουν. Οπως κάνω κι εγώ, και όλοι μας υποθέτω» σχολιάζει ο Παπανικολάου – Γκιωνάκης. «Αναγνωρίζω τους νέους που θέλουν να δημιουργήσουν κάτι δικό τους, που οραματίζονται και τολμάνε. Ο “Μπίλι” και ο “Μάνος” είναι δύο νέοι που ζουν και εργάζονται στη σημερινή Ελλάδα. Τους αρέσει πολύ η μπίρα και τις ελεύθερες ώρες τους προσπαθούν να φτιάξουν τη δική τους. Η μπίρα, στην προκειμένη περίπτωση, είναι η αφορμή για να κυνηγούν τα όνειρα και τις επιθυμίες τους» σημειώνει εν συνεχεία ο Πανταζάρας.

Στο όνειρο των δύο φίλων συμμετέχει και η Κατερίνα Στικούδη, πότε σαν pin-up girl, πότε σαν barwoman από τη Βαυαρία με τη δίδυμη αδελφή της και πότε σαν πρωταγωνίστρια σε ταινίας δράσης. «Στον δρόμο ακούω συχνά τις ατάκες “ποια Amstel” και “ποια Στικούδη”. Εχουν αρχίσει να γίνονται σλόγκαν και, επειδή έπονται κι άλλα σποτ, θεωρώ ότι θα δυναμώσει όλο αυτό το επόμενο διάστημα» αναφέρει ο Λευτέρης. «Εχει γίνει σλόγκαν γενικότερα το “ποια, ποιος… οτιδήποτε”. Αυτό είναι τέλειο» συμπληρώνει ο Αργύρης.


{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ