Μία ειλικρινή συνέντευξη παραχώρησε η Ματίνα Νικολάου στην εκπομπή «Breakfast@Star», με αφορμή τη συμμετοχή της στην παράσταση «Ο Αλέκος βγήκε από τον παράδεισο».
Η γνωστή ηθοποιός αναφέρθηκε στην ιδιαίτερη σχέση που έχει με το θέατρο, αποκαλύπτοντας πως εξακολουθεί να αποτελεί τη μεγάλη της αγάπη. Όπως εξήγησε, μέσα από τη συγκεκριμένη παράσταση υποδύεται όλες τις γυναίκες που σημάδεψαν τη ζωή του Αλέκος Σακελλάριος, σε ένα έργο γεμάτο μουσική και συγκίνηση.
Παράλληλα, δεν έκρυψε πως η τηλεόραση της λείπει κατά καιρούς, ωστόσο ξεκαθάρισε ότι δεν έχει κλείσει ακόμη κάποια συνεργασία για τη νέα σεζόν. Μάλιστα, αποκάλυψε πως θα την ενδιέφερε ιδιαίτερα να δοκιμαστεί σε έναν δραματικό ρόλο, κάτι που δεν έχει κάνει συχνά μέχρι σήμερα.

Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, ωστόσο, συγκέντρωσαν οι δηλώσεις της για την προσωπική της ζωή. Η ηθοποιός παραδέχτηκε πως διανύει μια περίοδο ηρεμίας και ισορροπίας, έχοντας αφιερώσει χρόνο στον εαυτό της μετά τις αλλαγές που προηγήθηκαν.
«Διανύω μια πολύ όμορφη περίοδο, έχω πάρει τον χρόνο μου», ανέφερε χαρακτηριστικά, εξηγώντας πως απολαμβάνει την καθημερινότητά της με τον γιο της και το αγαπημένο της σκυλάκι.
Υπενθυμίζεται ότι η Ματίνα Νικολάου υπήρξε για αρκετά χρόνια ζευγάρι με τον Βασίλης Πορφυράκης, με τους δύο να ακολουθούν χωριστούς δρόμους στις αρχές του 2025.
Σήμερα, όπως φαίνεται, η γνωστή ηθοποιός έχει βρει τη δική της ισορροπία και απολαμβάνει μια περίοδο γεμάτη ηρεμία, δημιουργικότητα και αισιοδοξία για το μέλλον.








