Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου, 2025

Η υπευθυνότητα ως δέσμευση των παρόχων τυχερών παιγνίων και ως στάση ζωής...

Το μήνυμα που έστειλαν οι συμμετέχοντες στην Ημερίδα Υπεύθυνου...

Ορθάνοιχτες οι πόρτες για συνεργασία Καγιά με Σκάι

Στον αέρα του Σκάι θα κάνει την επόμενη εμφάνισή...

Βράβευση για την Παλιοσπύρου και τη γιατρό της Μαρία Καλοφώνου

Eνα βραβείο που της δίνει δύναμη για να συνεχίσει...

Μαρία Καβογιάννη: Απόλαυσε τη φίλη της Ορνέλα Λούτη στη σκηνή

Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε τους θεατές του θεάτρου Εν...

Φτάνει στην τηλεόραση η προσωπική διαφήμιση

Οι εταιρείες θα… επιλέγουν το κοινό τους!

Διακοπή για διαφημίσεις; Στο μέλλον δεν θα χρειάζεται να αλλάζετε κανάλι, αδιαφορώντας για τα προϊόντα που διαφημίζονται. Και αυτό επειδή πολύ απλά θα σας αφορούν προσωπικά.


Η εξατομικευμένη διαφήμιση ετοιμάζεται να κάνει δυναμική εμφάνιση στην αμερικανική αγορά, μέσω της τεχνολογίας Addresable TV, που θα επιτρέπει στους διαφημιζομένους να επιλέξουν ακριβώς το κοινό στο οποίο θέλουν να απευθυνθούν, ώστε να μεγιστοποιούν την αποτελεσματικότητα της εκάστοτε καμπάνιας τους.


Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι στα σπίτια όπου υπάρχουν μωρά θα προβάλλονται για παράδειγμα περισσότερες διαφημίσεις για πάνες και βρεφικά γάλατα, ενώ ανάλογα με τις πολιτικές πεποιθήσεις κάθε οικογένειας θα προβάλλονται και τα σχετικά προεκλογικά διαφημιστικά σποτ.
 
Ηδη το Κογκρέσο βλέπει θετικά την εν λόγω υπηρεσία, καθώς όχι μόνο θα επιτρέπει στις εταιρίες να ξοδεύουν πιο έξυπνα το μπάτζετ που διαθέτουν για διαφήμιση, αλλά θα εξυπηρετεί και τα μέλη του σε προεκλογική περίοδο.
 
Η στοχευμένη προβολή διαφημίσεων μπορεί να γίνει εφικτή μέσα από τη συγκέντρωση δημογραφικών δεδομένων, αλλά και πληροφοριών γύρω από τον τρόπο ζωής των ανθρώπων. Χωρίς ο τηλεθεατής να το συνειδητοποιεί, θα αρχίσει να βλέπει διαφημίσεις που τον ενδιαφέρουν περισσότερο όταν θα παρακολουθεί κάποιο πρόγραμμα, υπό την προϋπόθεση ότι το δίκτυό του θα στηρίζει τη συγκεκριμένη τεχνολογία.


Ηδη δύο δορυφορικά κανάλια στις ΗΠΑ προχώρησαν σε συμφωνία με πελάτες από τον χώρο της πολιτικής. Ο όμιλος στον οποίο ανήκει το NBC άνοιξε την πόρτα του στους διαφημιστές ώστε να προσεγγίσουν στοχευμένα περίπου 20 εκατομμύρια νοικοκυριά, μέσω των υπηρεσιών video on demand.


Μελλοντικά οι «προσωπικές» διαφημίσεις θα αποτελούν πραγματικότητα και στη live ροή των τηλεοπτικών προγραμμάτων. Προς το παρόν, τα δίκτυα επιτρέπεται να πουλήσουν μόνο δύο λεπτά στοχευμένων διαφημίσεων ανά μία ώρα, ωστόσο μελλοντικά -με την εξέλιξη της τεχνολογίας- το τοπίο θα διαμορφωθεί διαφορετικά.


ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΑΛΑΜΒΟΚΙΔΗ

spot_img



ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κατερίνα Λέχου και Καλλιόπη Χάσκα έγιναν άνω κάτω στο πάρτι του Νίκου Ψαρρά

Μπορεί στη θρυλική «Μάγισσα» του ΑΝΤ1 να ένωσαν τις...

Το πάρτι που οργάνωσε η Αννα Βίσση για τα γενέθλια της αδελφής της

Γενέθλια, ντουέτα και γλεντοκόπι έως τα ξημερώματα. Μια ξεχωριστή...

Νέες μπίζνες στη Σκιάθο για Ντάνο

Για τη μετακόμισή τους στη Σκιάθο και το μαγαζί...

Βγαίνει στο σφυρί γράμμα της Νταϊάνα σε Τσιγγάνα μέντιουμ

Στο σφυρί βγαίνει χειρόγραφη επιστολή που έγραψε «από καρδιάς»...

Πήγε να διασκεδάσει με τον νέο σύντροφό της στο νυχτερινό κέντρο που τραγουδάει ο πρώην της

Πήρε τον σύντροφό της και πήγαν να διασκεδάσουν στο μαγαζί που εμφανίζεται ο πρώην της σύντροφος




Μποζουκια Αθηνα