Πού αποδίδουν οι ειδικοί τα ίχνη λειτουργίας των συσκευών και τι ψάχνουν.
Υπόθεση «Lost» θυμίζει πια η εξαφάνιση του αεροσκάφους των αερογραμμών της Μαλαισίας, καθώς, σύμφωνα με την «Washington Post», συγγενείς επιβατών συνεχίζουν να καλούν τα κινητά τους τηλέφωνα κι αυτά χτυπούν, ενώ φαίνονται ενεργοί λογαριασμοί κάποιων άλλων στο κινεζικό facebook. Η μοναδική λογική εξήγηση που μπορεί να υπάρχει γι’ αυτό το φαινόμενο, αν δεχτεί κανείς ότι το αεροσκάφος έχει πέσει στη θάλασσα, είναι οι συσκευές που διατηρούν «ανοιχτούς» λογαριασμούς να ανήκουν σε επιβάτες της πρώτης θέσης, στους οποίους η εταιρεία πρόσφερε αυτή τη δυνατότητα μέσω δορυφορικών συνδέσεων.
Μιας και η αναφορά σε δορυφόρους, προβληματισμό προκαλεί το γεγονός ότι δεν υπάρχουν σημάδια για το πού μπορεί να βρίσκεται το Boeing 777. Κι αυτό επειδή το εν λόγω μοντέλο αεροσκάφους είναι εξοπλισμένο με GPS. Επίσης διαθέτει «μαύρο» κουτί που δεν καταστρέφεται, αλλά κι έναν φάρο, ο οποίος είναι προγραμματισμένος να επιπλέει, σε περίπτωση που το αεροπλάνο πέσει στη θάλασσα. Ισως το γεγονός ότι δεν συμβαίνει τίποτα από τα τρία ενισχύει το σενάριο το μοιραίο Μπόινγκ να εξερράγη στον αέρα και τα κομμάτια του να εξαϋλώθηκαν μέχρι να φτάσουν στο έδαφος ή το νερό.
Στο μεταξύ, το υπουργείο Αμυνας της Κίνας χρησιμοποιεί δέκα δορυφόρους για να βοηθήσει στην έρευνα για τον εντοπισμό του αεροπλάνου. Οι κινεζικοί δορυφόροι υψηλής ευκρίνειας, οι οποίοι ελέγχονται από βάση στο Σιάν, στη βόρεια Κίνα, αναπρογραμματίστηκαν για να βοηθήσουν στην πλοήγηση, στην παρατήρηση των μετεωρολογικών συνθηκών, στις επικοινωνίες και σε άλλες πλευρές των επιχειρήσεων έρευνας.
Τέλος, το Βιετνάμ διεύρυνε τις επιχειρήσεις έρευνας και η ταϊλανδική αστυνομία επιβεβαίωσε πως τα εισιτήρια των δύο επιβατών της πτήσης που χρησιμοποίησαν πλαστά διαβατήρια είχαν εκδοθεί από ταϊλανδικό πρακτορείο ταξιδιών για δύο Ιρανούς, το οποίο όμως δεν έχει σχέση με τρομοκράτες. Την εκτίμηση πως η υπόθεση δεν σχετίζεται με τρομοκρατία εξέφρασαν και αξιωματούχοι της Ιντερπόλ.