Τετάρτη, 1 Μαΐου, 2024

Στο Vault η Καβογιάννη, παρέα με την «Καβογιάννη»

Την παράσταση «Elizadeth», σε διασκευή και σκηνοθεσία Δημήτρη Καρατζιά,...

Η Άννα Δρούζα επιστρέφει στην τηλεόραση: «Όσα (δε) λέμε» κάθε Δευτέρα στο...

Η Άννα Δρούζα επιστρέφει στην τηλεόραση και μας προσκαλεί...

Η έκπληξη που ετοιμάζουν παιδιά του συλλόγου «Μουσικό Οραμα» στη «Γιορτή Μητέρας...

Πλησιάζει η ημέρα για τη δεύτερη «Γιορτή Μητέρας Παιδιού...

Δημήτρης Καλλιβωκάς: «Ανάσταση» στην Τήνο!

Μπορεί να πέρασε από σαράντα κύματα με την υγεία...

Μπανιέρα… χλιδής με κρύσταλλα Swarovski!

Χειροποίητη πολυτέλεια για εκκεντρικούς πελάτες.

988f4huk45Η κόρη του δισεκατομμυριούχου μεγιστάνα της F1, η Ταμάρα Εκλεστοουν είχε προκαλέσει σάλο πέρσι αποκαλύπτοντας ότι είχε ξοδέψει το ποσό των 1,2 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία μιας κρυστάλλινης μπανιέρας. Φαίνεται όμως πως με τη δήλωσή της αυτή ενέπνευσε την εταιρεία Catchpole & Rye Crystal Bateau να δημιουργήσει κάτι αντίστοιχο και μάλιστα σε πολύ χαμηλότερη τιμή. Αντί 176.000 ευρώ, οι τεχνίτες της κόλλησαν προσεκτικά 22.000 λευκούς κρυστάλλους Swarovski στον χειροποίητο σκελετό μπανιέρας, προκειμένου να δημιουργήσουν εφέ ντισκομπάλας στα ιδιαίτερα διαμερίσματα των απαιτητικών και εκκεντρικών πελατών της εταιρείας.

Η εν λόγω μπανιέρα είναι εσωτερικά κατασκευασμένη από πορσελάνη και εξωτερικά από σίδερο, πάνω στον οποίο κολλήθηκε ο κάθε κρύσταλλος χωριστά. Για τη μετατροπή της «Swarovski Element Saracen» σε έργο τέχνης χρειάστηκαν 200 ώρες εργασίας και αρκετή υπομονή από την πλευρά των τεχνιτών που χρησιμοποίησαν τέσσερα διαφορετικά μεγέθη κρυστάλλων, καθώς η χρήση ενός μόνο μεγέθους δεν μπορούσε να δημιουργήσει το επιθυμητό εφέ αντανάκλασης. Προκειμένου να διευκολύνουν τη διαδικασία, σκέφτηκαν μια αρκετά έξυπνη λύση: για την εφαρμογή των κρυστάλλων χρησιμοποίησαν την άκρη ενός μολυβιού, καλυμμένη με bluetac, που τους επέτρεπε να τοποθετήσουν τον κάθε κρύσταλλο ξεχωριστά στο σημείο όπου ήθελαν.

Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου δείγματος, η εταιρεία προσφέρει τη δυνατότητα και ειδικών παραγγελιών, με τους πελάτες να επιλέγουν τις αποχρώσεις κρυστάλλων που επιθυμούν ή ακόμη και την αναγραφή των ονομάτων ή των αρχικών τους σε κάποιο σημείο της, με διαφορετικό χρώμα. «Κάναμε για πρώτη φορά αυτή τη δουλειά για μια πριγκίπισσα στη Μέση Ανατολή. Από εκεί αντλήσαμε την ιδέα» εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Τόνι Ο’ Ντόνελ που απέδωσε την τσιμπημένη τιμή της μπανιέρας στις πολλές εργατοώρες που απαιτούνται για την ολοκλήρωσή της.

ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΑΛΑΜΒΟΚΙΔΗ

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ανοιξιάτικες βουτιές στα Αχλα της Ανδρου για τον Αγγελο Λάτσιο

Μπορεί να είναι ακόμη τέλος Απριλίου, αλλά ο καλοκαιρινός...

«Τρέλανε» τη Σολωμού η Τζολί

Μπροστά στην Αντζελίνα Τζολί ούτε η Μαρία Σολωμού μένει...

Απατημένος μεγαλογιατρός τσάκωσε την άπιστη σύζυγό του με κυβερνητικό

Ο πολύπαθος χώρος της υγείας δεν συνταράσσεται μόνο από...

Η Οικονομάκου τα… άκουσε πάλι διαδικτυακά έπειτα από το διαζύγιό της από τον Μιχόπουλο

Μπορεί η επίσημη ανακοίνωση για τον χωρισμό τους, που...

Στο ίδιο τραπέζι Μαρινάκης και χούλιγκαν

Τον πρόεδρο της ΠΑΕ Ολυμπιακός, εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, κατονομάζει...

Εκτός «Super Κατερίνα» ο Μικρούτσικος μετά τη νέα επίθεση στην Κατερίνα Καινούργιου

Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος διαζυγίου! Παρελθόν φαίνεται πως αποτελεί...