Δευτέρα, 29 Απριλίου, 2024

Η Μαρίνα Σάττι αναχώρησε για τη Σουηδία, για να ρίξει τη… ζαριά...

«Καλή επιτυχία, Ελλάδα» έγραφαν και οι πίνακες ανακοινώσεων του...

Μαχαιροβγάλτης θαμώνας σκόρπισε τον θάνατο έξω από το μαγαζί όπου εμφανίζονται οι...

Τις συνθήκες και κυρίως τους δράστες της ένοπλης συμπλοκής...

Αρης Σοϊλέδης: Στα πράσα με γοητευτική γυναίκα λίγο έπειτα από τον χωρισμό...

Τελικά ο Αρης Σοϊλέδης δεν μας «κάνει τον άγιο»,...

Η εισαγγελέας της Τοπαλούδη κατά του «Dr Covid» για τον θάνατο της...

Κρατάει χρόνια αυτό το χάλι στο Νοσοκομείο «Αττικόν»! Μετά...

Καίει θάλασσα και πάει έως 350 χλμ. την ώρα

Αυτοκίνητο που θα «καίει» νερό από τη θάλασσα – Είναι 920 ίππων και πιάνει τα 350 χλμ. την ώρα

Τα σπορ αυτοκίνητα -ως γνωστόν- δεν φημίζονται για τον οικονομικό χαρακτήρα τους. Το συγκεκριμένο όμως αποτελεί εξαίρεση, καθώς είναι ικανό να αγγίξει τα 350 χλμ./ώρα, μονάχα με θαλασσινό νερό.

Χάρη στο καινοτόμο σύστημα διεύθυνσης που διαθέτει, το Quant e-Sportlimousine χρειάζεται μόλις 2,8 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από τα 0 στα 100, γεγονός που το καθιστά τόσο γρήγορο, όσο και η McLaren P1, ενώ έχει πάρει ήδη έγκριση για χρήση στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Με 920 ίππους, το νέο αυτό αυτοκίνητο, που παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο, διαθέτει τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες που τροφοδοτούνται από θαλασσινό νερό.

Το υγρό περνάει μέσω μεμβράνης ανάμεσα από τις δύο δεξαμενές, δημιουργώντας ηλεκτρικό φορτίο. Ο ηλεκτρισμός αυτός εν συνεχεία αποθηκεύεται και διανέμεται από πυκνωτές. Οι δύο δεξαμενές νερού έχουν χωρητικότητα 200 λίτρων έκαστη, προσφέροντας στο αυτοκίνητο αυτονομία 600 χιλιομέτρων.
r234rt23t235 1
Το Quant e-Sportlimousine έχει μήκος 5,25 μέτρα και πλάτος 2,2 μ. και μπορεί να φιλοξενήσει άνετα τέσσερα άτομα. Η NanoFlowcell AG, η εταιρία με έδρα το Λιχτενστάιν που βρίσκεται πίσω από την καινοτομία αυτή, προγραμματίζει να κάνει τα πρώτα test drives σε δρόμους της Γερμανίας και άλλων ευρωπαϊκών χωρών, καθώς ετοιμάζεται να ξεκινήσει ήδη η μαζική παραγωγή του.

«Εχουμε μεγάλα σχέδια, που δεν αφορούν μονάχα την αυτοκινητοβιομηχανία» δηλώνει ο πρόεδρος της εταιρίας, Τζενς Πέτερ Ελερμαν, εξηγώντας ότι η παραπάνω τεχνολογία προσφέρει πενταπλάσια ενέργεια από τις αντίστοιχες μπαταρίες λιθίου.

«Η δυναμική της τεχνολογίας NanoFlowcell είναι πολύ μεγαλύτερη, τόσο στη ναυπηγική και την αεροναυπηγική όσο και στην οικιακή τροφοδοσία ενέργειας».

Πετρίνα Καλαμβοκίδη

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σοφία Αργυροπούλου: Στα… χέρια της η μοίρα του Νότη

Ανήκει στους στιχουργούς που έχουν γράψει πολλές επιτυχίες. Και...

Στο ίδιο τραπέζι Μαρινάκης και χούλιγκαν

Τον πρόεδρο της ΠΑΕ Ολυμπιακός, εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, κατονομάζει...

Κεραυνοβόλος έρωτας για τον Κασσελάκη

Εχασε τα πρωτεία στην αγάπη του συζύγου του ο...

Αποκαλύψεις για τη «Μις ΗΠΑ» 2019 που έβαλε τέλος στη ζωή της!

Παγίδα θανάτου έγινε για την Τσέσλι Κριστ η στέψη...

Ο μάνατζερ του τράπερ Τrannos καταγγέλλει απαγωγή από την ΕΛ.ΑΣ.

Θύμα άγριου ξυλοδαρμού καταγγέλλει ότι έπεσε ο μάνατζερ του...

Τζένη Λάττου: Η «απόδραση» της πρώην συντρόφου του Παντελίδη από τα αιματοβαμμένα χαλάσματα του Μαρόκο

Τον απόλυτο τρόμο στα φονικά Ρίχτερ που ισοπέδωσαν ολόκληρες...

Ο έρωτας της Mel B με ελληνικής καταγωγής σκηνοθέτρια

Στον μεγάλο έρωτά της με ελληνικής καταγωγής σκηνοθέτρια αναφέρθηκε...