Κυριακή, 5 Μαΐου, 2024

Εκατομμυριούχος «ορφανή» εξπέρ στις σούπερ απάτες

Εκατομμυριούχος 32χρονη στη Βοστόνη έπεισε κόσμο και κοσμάκη ότι...

Ο Μπον Τζόβι πλάγιασε με πάνω από 100 ερωμένες

Οταν πρόσφατα ο Τζον Μπον Τζόβι παραδεχόταν δημόσια ότι...

Η Μπρίτνεϊ πληρώνει ακριβά τον πατέρα της

Το φυσάει και δεν κρυώνει η Μπρίτνεϊ Σπίαρς μετά...

«Πότε μια γυναίκα πρέπει να φύγει» – Η Παρασκευή Φασούλη μιλά για...

Η ψυχίατρος-ψυχαναλύτρια και τακτικό μέλος της Βορειοελλαδικής Ψυχαναλυτικής Εταιρείας...

«Εσείς είστε έτοιμοι να τρέξετε το 100άρι στον Μαρινόπουλο»;

Η Μαρινόπουλος Α.Ε. προσκαλεί όλους τους Έλληνες καταναλωτές να «τρέξουν» στα καταστήματά της και να επωφεληθούν από τις μοναδικές προσφορές σε βασικά είδη πρώτης ανάγκης κι όχι μόνο…

Η Μαρινόπουλος Α.Ε. προσκαλεί όλους τους Έλληνες καταναλωτές να «τρέξουν» στα καταστήματά της και να επωφεληθούν από τις μοναδικές προσφορές σε βασικά είδη πρώτης ανάγκης κι όχι μόνο…

Για έξι ολόκληρες εβδομάδες, από 19 Σεπτεμβρίου έως και 2 Νοεμβρίου, σε όλα τα καταστήματα Carrefour Μαρινόπουλος, Carrefour Express και Carrefour σε όλη την Ελλάδα, πάνω από 100 απίστευτες προσφορές, περιμένουν τους καταναλωτές να τις προλάβουν και να τρέξουν το δικό τους «100άρι» σε έναν αγώνα κέρδους, ποιότητας, ποικιλίας και χαμηλών τιμών!

Οι πρωταγωνιστές της διαφημιστικής καμπάνιας, δημοφιλείς ηθοποιοί Βλαδίμηρος Κυριακίδης και Δάφνη Λαμπρόγιαννη, παρουσιάζουν με χιούμορ και το δικό τους προσωπικό στίγμα τη μεγάλη εμπορική ενέργεια. Η διαφημιστική καμπάνια είναι διάρκειας 6 εβδομάδων και αποτελείται από 7 διαφορετικές «ιστορίες» καθημερινότητας.

Το «100άρι» στον Μαρινόπουλο» είναι μία μοναδική ευκαιρία για τους καταναλωτές να προγραμματίσουν τις αγορές τους σύμφωνα με τις προσωπικές τους προτιμήσεις, διασφαλίζοντας τη μεγαλύτερη δυνατή οικονομία και καλύπτοντας πλήρως όλες τις βασικές, και όχι μόνο, ανάγκες της οικογένειας.

Η νέα μεγάλη εμπορική ενέργεια της εταιρείας, επιβεβαιώνει για μία ακόμη φορά τη δέσμευση της μεγαλύτερης λιανεμπορικής αλυσίδας στη χώρα, για έμπρακτη και ουσιαστική στήριξη του ελληνικού νοικοκυριού, μέσα από ένα σταθερό πλάνο χαμηλών τιμών και προσφορών σε ετήσια βάση. Η συνέπεια της εμπορικής στρατηγικής της Μαρινόπουλος Α.Ε. προς αυτήν την κατεύθυνση, αναγνωρίζεται από τους καταναλωτές και εδραιώνει μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους, η οποία αποτελεί το μεγαλύτερο όφελος για την εταιρεία σε βάθος χρόνου.
sssdssd24rt324r43fq630 

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Vips με γιοτ και σούβλες σε Σπέτσες και Μύκονο

Τις παλιές, ένδοξες εποχές του θυμίζει από το βράδυ...

Αυστραλία: Ψάρι «λαχνός» αξίας 930.000 ευρώ

Φτωχαδάκι ψαράς στην Αυστραλία έκανε την τύχη του καθώς...

Οσα θαυμαστά συμβαίνουν στο δωμάτιο του Δημήτρη Κόκοτα στο «Γεννηματάς»

Αχτίδες «αναστάσιμου φωτός» έχουν αρχίσει να πλημμυρίζουν εδώ και...

Η Καγιά αντίπαλος της Καραμπέτη στα Βραβεία Ιρις

Αυτό κι αν είναι είδηση: η Βίκυ Καγιά θα...

Δύο ομοφυλόφιλοι επιδόθηκαν σε σεξουαλικές πράξεις σε προαύλιο εκκλησίας τη Μ. Τετάρτη

Ούτε ιερό ούτε όσιο δεν είχαν δύο ομοφυλόφιλοι άνδρες,...

Η κόκα του Πειραιά και η ενέδρα θανάτου σε εστεμμένη κούκλα

Την ώρα που η παγκόσμια κοινή γνώμη προσπαθεί να...

Κώστας Σκαφίδας: Η φιλία με Καζαντζίδη, ο Περπινιάδης και η χρυσές πίστες

Επειτα από 68 ολόκληρα χρόνια στο τραγούδι, κατεβάζει ρολά....