Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Ο άπιστος Μπον Τζόβι

Την επιτυχία του Δημήτρη Κοντολάζου «Δεν σου κάνω τον...

Τα δάκρυα της Σάττι για την απώλεια του πατέρα της

Σε μια ανθρώπινη και συγκινητική στιγμή, λόγω της πρόσφατης...

Αποκαλύψεις για τη «Μις ΗΠΑ» 2019 που έβαλε τέλος στη ζωή της!

Παγίδα θανάτου έγινε για την Τσέσλι Κριστ η στέψη...

Ο Ιωάννης Καραγεώργης τιμήθηκε για την προσφορά του στο Φοιτητικό Οικοτροφείο της...

Η Αποστολική Διακονία της Εκκλησίας της Ελλάδος και ο...

«Κλικ» στην καρδιά της Θεσσαλονίκης

Νέα διεθνής τουριστική καμπάνια, με πολλές φωτογραφικές ιστορίες απλών πολιτών από διάφορες γωνιές της συμπρωτεύουσας

Ξαφνική «επίθεση» δέχεται ο κυβερνοχώρος από Θεσσαλονικείς αλλά και τρελαμένους με τη συμπρωτεύουσα επισκέπτες, που «βομβαρδίζουν» το ίντερνετ (το Discovergreece.com του ελληνικού τουρισμού και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) με τη… δροσερή αύρα του Θερμαϊκού και μυρωδιές φρεσκοψημένης μπουγάτσας, τις «Ομπρέλες» του Ζογγολόπουλου και άλλα πολιτιστικά στολίδια, τον Λευκό Πύργο και τα Λαδάδικα!
e2q3rfqw4r 3Στα «πολεμοφόδια» των απανταχού ερωτευμένων με τη Θεσσαλονίκη είναι όμως και οι άγνωστες γωνιές της πόλης, ο σταθερός παλμός της, οι κυριακάτικες βόλτες στην Αριστοτέλους, τα ξενύχτια του Σαββατόβραδου στα κλαμπ, ακόμα και οι ποδηλάτες που -κι αυτοί- στριμώχνονται στο μποτιλιάρισμα τις καθημερινές. Αφορμή για τον «πόλεμο» είναι η νέα διεθνής τουριστική καμπάνια (πρωτοβουλία της Marketing Greece, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τον δήμο και την ένωση ξενοδόχων) με τίτλο: «Θεσσαλονίκη. Μια μεγάλη καρδιά!»
e2q3rfqw4r 4Μέσα σε μόλις ένα εικοσιτετράωρο οι πρώτες 20 φωτογραφικές ιστορίες -γεμάτες αρώματα, στιγμιότυπα και γεύσεις του Βορρά- αναρτήθηκαν από τους πολίτες στο Discovergreece.com! Προηγήθηκε άλλωστε κάλεσμα προς τους πολίτες να συμμετάσχουν και να προωθήσουν την εκστρατεία ανεβάζοντας ο καθένας τη δική του εμπειρία ή το αγαπημένο του μυστικό από την… καρδιά της Θεσσαλονίκης.
e2q3rfqw4r 5Για την ανάδειξη του προορισμού έχει σχεδιαστεί η υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος ψηφιακής προβολής και -μεταξύ άλλων- έχει δημιουργηθεί ένα βίντεο (διάρκειας μόλις τριών λεπτών) που συμπυκνώνει όλα τα χαρακτηριστικά και τη μαγεία της συμπρωτεύουσας. Σύμφωνα με τη Marketing Greece, η καμπάνια θα προβληθεί, εκτός από την Ελλάδα, σε επιλεγμένες αγορές-στόχους: Βαλκάνια, Τουρκία, Ρωσία, Ισραήλ, Γερμανία, Αυστρία, Αγγλία και Ιταλία.
e2q3rfqw4r 1Η παρουσίαση της νέας εκστρατείας έγινε την περασμένη Τετάρτη, με τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα να επισημαίνει τη στενή συνεργασία με τη Marketing Greece. «Η Θεσσαλονίκη προσφέρει ένα μοναδικό παλμό, τη ζεστασιά των ανθρώπων της, την αγάπη για τη ζωή, που φαίνεται σε κάθε γωνιά, ενώ κλέβει την καρδιά των επισκεπτών της. Αυτή τη Θεσσαλονίκη θέλουμε να αναδείξουμε» είπε ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece Ιωσήφ Πάρσαλης, ενώ ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης Αριστοτέλης Θωμόπουλος σημείωσε: «Η πόλη μας στοχεύει όχι μόνο στον πολλαπλασιασμό των επισκεπτών της αλλά και στην αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης ανά τουρίστα».

Ελένη Ευαγγελοδήμου 

{{-PCOUNT-}}4{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Στο ίδιο τραπέζι Μαρινάκης και χούλιγκαν

Τον πρόεδρο της ΠΑΕ Ολυμπιακός, εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, κατονομάζει...

Σοφία Αργυροπούλου: Στα… χέρια της η μοίρα του Νότη

Ανήκει στους στιχουργούς που έχουν γράψει πολλές επιτυχίες. Και...

Κεραυνοβόλος έρωτας για τον Κασσελάκη

Εχασε τα πρωτεία στην αγάπη του συζύγου του ο...

Τα σχέδια Κάβουρα και Τζαβέλλα για το Πάσχα

Μια σύντομη απόδραση για τις ημέρες του Πάσχα έχουν...

Αθηνά Οικονομάκου και Φίλιππος Μιχόπουλος έριξαν τίτλους τέλους στον γάμο τους

Τίτλοι τέλους στον γάμο της Αθηνάς Οικονομάκου και του...

Αποκαλύψεις για τη «Μις ΗΠΑ» 2019 που έβαλε τέλος στη ζωή της!

Παγίδα θανάτου έγινε για την Τσέσλι Κριστ η στέψη...

Υπάλληλοι του δημάρχου Γιάννη Μώραλη τα στελέχη της «Θύρας 7» που συμμετείχαν στη δολοφονία του Λυγγερίδη!

«Μεροκάματα» στον Δήμο Πειραιά επί ημερών Γιάννη Μώραλη έκαναν...