Τετάρτη, 8 Μαΐου, 2024

Τσιρότο βάζει τέλος στον εφιάλτη των παιδιών

Οι ενέσεις, οι οποίες αποτελούν τον μεγαλύτερο φόβο των...

Χειροπέδες στον άφαντο «Ιησού του Bitcoin»

Στην Ισπανία ξετρύπωσαν οι αμερικανικές Αρχές τον λεγόμενο «Ιησού...

Σάλος με τη μέθοδο περιποίησης που κάνει η Κιμ Καρντάσιαν!

Η «μέθοδος βαμπίρ» για την περιποίηση του προσώπου που...

Στη μονή της Ντάλι με «ξεναγό» τον Ξεκούκη

Κατακόμβη με λείψανα μοναχών, σκήτες μέσα σε σπήλαια που...

Ο Τζέιμς Μποντ μετρ στις γκρίζες διαφημίσεις

Το συντομότερο ανέκδοτο των φανατικών των ταινιών Τζέιμς Μποντ είναι «πάλι διαφημίσεις;», ακόμα και όταν απολαμβάνουν την ταινία τους χωρίς διακοπή στον κινηματογράφο

Το συντομότερο ανέκδοτο των φανατικών των ταινιών Τζέιμς Μποντ είναι «πάλι διαφημίσεις;», ακόμα και όταν απολαμβάνουν την ταινία τους χωρίς διακοπή στον κινηματογράφο

Η «τοποθέτηση προϊόντων», όπως είναι η κομψή ονομασία της γκρίζας διαφήμισης, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της συνταγής των ταινιών του πράκτορα 007.jnjn

Οι φίρμες ξεπετάγονται στις σκηνές με την ίδια συχνότητα που βλέπει κανείς κομψά επίσημα ενδύματα, μεγαλομανείς κακούς και γυναίκες με διπλή ταυτότητα. Ενδεικτική είναι η σκηνή στην οποία ο Πιρς Μπρόσναν οδηγεί ένα τανκ μέσα από ένα φορτηγό που έχει φαρδιά πλατιά την επιγραφή Perrier, στην ταινία «Golden Eye».

Το βασικό ερώτημα είναι κατά πόσο το ίδιο θα συμβεί και στη νέα ταινία «Spectre», την 24η του sequel. Οπως συμβαίνει πάντα στην αναμονή της πρεμιέρας της ταινίας, έχουμε ήδη ακούσει από αρκετά μέχρι πολλά για τους χορηγούς.

Στη νέα ταινία
Εχουμε και λέμε λοιπόν: η Aston Martin και η Land Rover θα φροντίσουν για τις μετακινήσεις του σταρ, ενώ τα τηλέφωνα που χρησιμοποιεί «τυχαίνει» να είναι της εταιρίας που κάνει τη διανομή της ταινίας, της Sony. Τα αγαπημένα ποτά του σε αυτήν την ταινία είναι η βότκα Belvedere, η σαμπάνια Bollinger και η μπίρα Heineken. Η παραγωγή επιμένει να γυρίζει την πλάτη στο μαρτίνι, παρά τις έντονες διαμαρτυρίες που υπήρξαν στο «Skyfall», όταν ο 007 ήπιε πρώτη φορά μπίρα.

Ο λόγος της πανταχού παρούσας διαφήμισης είναι, σύμφωνα με τον δημοσιογράφο του περιοδικού «Screen» Μάικλ Ρόσερ, το γεγονός ότι τα έσοδα που εξασφαλίζει πια μια ταινία από τα εισιτήρια δεν είναι αρκετά, οπότε πρέπει να αναζητήσει νέες πηγές. Πόσο μάλλον το «Spectre», η παραγωγή του οποίου ξεπέρασε τα 300.000.000 δολάρια!

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Vips με γιοτ και σούβλες σε Σπέτσες και Μύκονο

Τις παλιές, ένδοξες εποχές του θυμίζει από το βράδυ...

Ταχτσίδης-Θεοδωροπούλου: «Βόμβα» χωρισμού με τρίτο πρόσωπο

«Μια φορά μονάχα φτάνει, να ραγίσει το γυαλί, η...

Κώστας Σκαφίδας: Η φιλία με Καζαντζίδη, ο Περπινιάδης και η χρυσές πίστες

Επειτα από 68 ολόκληρα χρόνια στο τραγούδι, κατεβάζει ρολά....

Στη μονή της Ντάλι με «ξεναγό» τον Ξεκούκη

Κατακόμβη με λείψανα μοναχών, σκήτες μέσα σε σπήλαια που...

«Χρυσά δάκρυα» της Johnson & Johnson για το καρκινογόνο ταλκ της εταιρίας

Διατεθειμένη να πληρώσει όσο όσο για να απαλλαγεί από...

Εκτός «Super Κατερίνα» ο Μικρούτσικος μετά τη νέα επίθεση στην Κατερίνα Καινούργιου

Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος διαζυγίου! Παρελθόν φαίνεται πως αποτελεί...

Χριστιανοί έβαλαν στο στόχαστρο την Τέιλορ Σουίφτ

Σάλο προκάλεσε με δύο νέα τραγούδια της η Τέιλορ...